Web Analytics Made Easy - Statcounter

«علی‌اکبر هدهدی» روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: شیوع ویروس کرونا تمرین و مسابقات شطرنج نابینایان و کم‌بینایان را تعطیل کرد، اما برای آماده نگه داشتن ورزشکاران این رشته فدراسیون و کادر فنی راهبردهایی را در دستور کار قرار داد تا ملی‌پوشان از شرایط مسابقه دور نشوند. یک دوره مسابقه آنلاین با نام جام رمضان در حال برگزاری است که روز گذشته (جمعه) دور پایانی آن برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 در این رقابت منتخبان شطرنج نابینایان ایران در سال ۱۳۹۸ و ملی‌پوشان حاضر در بازی‌های پاراآسیایی ۲۰۱۸ حضور داشتند.

او درباره سطح مسابقات گفت: هفت نفر از زنان و هفت نفر از مردان در این مسابقه به صورت میکس با هم به رقابت‌می پردازند و چون مسابقه آنلاین است هیچ مشکلی وجود نداشت. رقابت در سطح مطلوبی برگزار شد و با وجود آن‌که تجربه اول بود سطح رقابت از لحاظ کمی و کیفی قابل ستایش بود. مسابقه در یک زمان ۲۵ دقیقه‌ای برگزار و برای هر حرکت ۱۵ ثانیه نیز تشویق در نظر گرفته شد.

 هدهدی با اشاره به لازمه رقابت‌های آنلاین تصریح کرد: شیوع کرونا تمام مسابقات و تورنمنت‌های خارجی را لغو کرده است. به احتمال زیاد مسابقات خارجی نیز به صورت آنلاین برگزار می‌شود. برای شرکت در مسابقات بین‌المللی به یک سری زیرساخت نیاز دارد. تجربه این مسابقات خوب بود و با وجود دغدغه قطعی اینترنت، میزان اختلال در سطح پایینی بود و در طول مسابقه با مشکل زیادی روبرو نبودیم.

برچسب‌ها فدراسیون نابینایان جاکارتا شطرنج

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فدراسیون نابینایان جاکارتا شطرنج فدراسیون نابینایان جاکارتا شطرنج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۸۳۷۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوی مشترک تیم‌های ملی بوکس ایران و روسیه قطعی شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدارسیون بوکس، مسوولان فدراسیون بوکس ایران، برنامه‌های تدوین شده برای آماده‌سازی تیم‌ ملی کشورمان را اجرایی می‌کنند.

بر این اساس، تیم بوکس روسیه، روز ۱۵ فروردین ماه وارد تهران خواهد شد و اردویی‌ به مدت هشت روز با تیم بزرگسالان کشورمان برگزار خواهد کرد.

تیم روسیه با کاروانی ۱۱ نفره شامل هفت بوکسور، ۲ مربی، سرپرست و پزشک وارد تهران می‌شود.

قرار است در این اردو علاوه بر تمرین مشترک، دیدار دوستانه هم بین تیم‌های ایران و روسیه برگزار شود.

تیم ملی بوکس ایران برای حضور در رقابت‌های گزینشی المپیک پاریس که اوایل خردادماه در تایلند برگزار خواهد شد، آماده می‌شود.

کد خبر 6063696

دیگر خبرها

  • قطعی شدن نشان نقره و کسب نشان برنز ایران در تنیس روی میز کانتندر جهانی
  • اولین مدال دختران تنیس روی میز ایران در سال ۱۴۰۳ قطعی شد
  • (ویدئو) پیمان ماهری پور داور مسابقه مردان آهنین کیست و چه رکوردی دارد؟
  • ۱۵ تیم خارجی در رقابت‌های بین المللی کوراش اسفراین حضور خواهند داشت
  • عزیزی: برای میزبانی بیشتر مسابقات بین‌المللی تلاش می‌کنیم
  • رقابت ستاره‌ها و بزرگان پیاده روی کشور در همدان 
  • حضور ۱۵ تیم خارجی در رقابت‌های بین‌المللی کوراش
  • افزایش میزان استفاده از فضای مجازی در نوروز و ضرورت حفظ امنیت کودکان
  • اردوی مشترک تیم‌های ملی بوکس ایران و روسیه قطعی شد
  • آغاز مسابقات فوتبال جام روستایی کوماسی مریوان