Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در رزمایش کمک مؤمنانه وزارت دفاع با آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه پربرکت و مبارک رمضان و تبریک میلاد با سعادت امام حسن مجتبی، با اشاره به عزم انقلابی و جهادی کارکنان وزارت دفاع در کمک‌های انسان دوستانه خود، گفت: مجموعه کارکنان و سازمان‌های وزارت دفاع با احساس تکلیف و پاسخ به رهبر و مولای خود ۱۳ قلم کالای اساسی را در قالب ۲۰ هزار بسته معیشتی مورد نیاز خانوارهای آسیب پذیر و نیازمند توزیع می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به حضور موثر وزارت دفاع از ابتدای شیوع ویروس کرونا در کنار ملت و حوزه بهداشت و درمان و به کار گیری تمام توان، تجهیزات و پشتوانه دانش دفاعی و تأمین اقلام و ملزومات تخصصی کشور در مقابله با این ویروس منحوس، افزود: بلافاصله پس از فرمایشات فرمانده معظم کل قوا تمامی مدیران و کارکنان وزارت دفاع در سازمان‌های تابعه با لبیک به فرمان رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در طرح مواسات، همدلی و کمک همدلانه مشارکت کرده و نسبت به رفع مایحتاج نیازمندان اقدامات شایان توجهی انجام دادند.

وزیر دفاع با بیان اینکه برخی از اقلام توزیع شده جزو اقلام پر تقاضا بازار هستند، گفت: عمده این اقلام شامل برنج، حبوبات، رب گوجه فرهنگی، روغن، تن ماهی، ماکارونی، چای، قند و شکر هستند که در قالب بسته‌های معیشتی اهدا می‌شود.

امیر حاتمی با بیان این کمک‌های معیشتی وزارت دفاع محدود به این ۲۰ هزار بسته نخواهد شد، افزود: ان شاالله در ایام و لیالی قدر و تا پایان ماه مبارک رمضان نیز کارکنان و مدیران صنعت دفاعی با اهدای یک روز حقوق خود و جمع آوری دیگر کمک‌های خیرخواهانه گام دیگری در جهت حضوری مومنانه و عملیاتی نمودن شعار مواسات و همدلی بر خواهند داشت.

وی تصریح کرد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، متخصصین و تلاشگران صنعت دفاعی کشور نه تنها ضامن حفظ امنیت انقلاب و نظام اسلامی اند بلکه در سخت‌ترین و بحرانی‌ترین شرایط، خالصانه و خاضعانه در کنار ملت صبور و با اراده ایران اسلامی ایستاده و به این نقش آفرینی افتخار می‌کنند.

وزیر دفاع در پایان گفت: ان شاالله با لطف پروردگار متعال، عنایات اهل بیت و خاصه نگاه مهرآمیز قطب عالم امکان حضرت امام زمان (عج) و همدلی و همیاری احاد ملت شریف ایران از این دوران سخت به سوی فردای روشن و امیدبخش عبور می‌کنیم و تنها خاطرات مهربانی‌ها و دستگیری‌ها به عنوان نماد استقامت و صبوری ملت ایران در تاریخ پرشکوه این کشور ماندگار می‌شود.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح امیر حاتمی کمک مؤمنانه ۲۰ هزار بسته معیشتی وزارت دفاع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۸۳۷۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۶۰ بسته‌ معیشتی در رشت

فاطمه علیزاده همسر شهید حسین دیبایی گفت: در آستانه دوازدهمین سالگرد شهادت شهید بزرگوار ۶۰ بسته معیشتی تهیه و در میان اقشار نیازمند شهر رشت توزیع کردیم.
وی با بیان اینکه ادامه راه شهدا و حفاظت از خون شهدا نیازمند نگاه ویژه است افزود: امروز کمک به خانواده‌های نیازمند به معنی ادامه دادن راه شهداست.
همسر شهید دیبایی به خصوصیات اخلاقی این شهید بزرگوار اشاره کرد و افزود: کمک به همنوع و دست گیری از نیازمندان یکی از خصوصیات بارز این شهید بزرگوار بود.
این بسته‌های توزیع شده شامل ماکارونی، رب گوجه فرنگی، بسته چای، صابون، شامپو و دستمال کاغذی بود.
شهید حسین دیبایی سال ۱۳۶۷ در عملیات بیت المقدس ۵ در منطقه مریوان بر اثر برخورد خمپاره در نزدیکی اش از ناحیه کمر قطع نخاع و جانباز شد و در سال ۱۳۹۱ پس از تحمل و رنج فراوان ناشی از آن به درجه‌ی رفیع شهادت نائل آمد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • توزیع گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • توزیع ۶۰ بسته‌ معیشتی در رشت
  • اعلام نرخ اقلام اساسی بازار سمنان در روز سه شنبه چهارم اردیبهشت
  • ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان توزیع شد
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان
  • اعلام نرخ اقلام اساسی بازار سمنان در روز دوشنبه سوم اردیبهشت
  • توزیع بسته‌های معیشتی بین خانواده‌های کم برخوردارصومعه سرایی
  • توزیع هزار بسته معیشتی بین نیازمندان بخش شیبکوه
  • اعلام نرخ اقلام اساسی بازار سمنان در روز یکشنبه دوم اردیبهشت