Web Analytics Made Easy - Statcounter

در این مقاله قرار است به بررسی بهترین و کاربردی ترین ایده ها برای داشتن یک دکوراسیون اداری شیک و مدرن بپردازیم. پس همراه ما باشید.

مهم ترین نکته در دکوراسیون اداری چیست؟

همانطور که می دانید کاربردی محیط کار با اتاق خواب یا فضای داخلی خانه و ویلا کاملا متفاوت است. اصلی ترین عاملی که باعث تمایز دکوراسیون های اداری از دکوراسیون خانه می شود کاربردی بودن آن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یعنی بسیاری از ایده ها در دکوراسیون داخلی خانه ها قابل استفاده اند که صرفا جنبه زیبایی و زینتی دارند. اما در طراحی داخلی فضاهای اداری باید کاربردی بودن در اولویت قرار گیرد.

به عنوان مثال شما می خواهید برای یک دیوار از فضای شرکت غیردولتی از متریال های مدرن با طراحی خاص استفاده کنید. پیشنهاد طراحان داخلی حرفه ای این است که از یک کتابخانه دیواری با اشکال موزون هندسی استفاده کنید. این کار نه تنها باعثت ایجاد زیبایی بصری در فضا می شود بلکه می تواند کاربردی هم باشد. مجلات، بروشورها، کتاب های تألیفی اعضا و دیگر موارد از جمله چیز هایی هستند که می توانند در این کتابخانه جذاب دیواری قرار گیرند.

در دکوراسیون اداری طراحی را با اجزای موجود آمیخته کنید

اگر نگاهی به نمونه کار های طراحان مطرح دکوراسیون داخلی بیاندازید متوجه می شوید که یکی از اصول اولیه برای طراحی یک فضای اداری به سبک مدرن و شیک اضافه نکردن تزیینات اضافی است. در محیط های اداری باید از اشیاء اضافی پرهیز کرد. پس بهترین روش تغییر دکوراسیون بازی با وسایل کاربردی موجود است.

مهم ترین وسایل فضاهای کاری میز و صندلی است. بهتر است در انتخاب صندلی پرسنل تنها بحث راحتی و سلامت در نظر گرفته شود که مجموعه تولید کننده لوازم دکوراسیون بلج می تواند این نیاز را به خوبی برایتان برطرف کند. در عین حال می توانید گوشه دنجی برای گپ و گفت اعضا یا مطالعه افراد طراحی کنید. برای این فضا از صندلی مطالعه دکوراتیو و میز کوچکی استفاده کنید. می توانید از رنگ متفاوتی برای دیوار این قسمت از فضای شرکت استفاده کنید و روح تازه ای به محیط ببخشید.

در طراحی فضای اداری از جزییات غافل نشوید

اگر تصورتان از محیط های اداری محدود به شمایل شرکت های خشک و قدیمی باشد نمی توانید سبک جدیدی را در طراحی محیط های کاری پیاده سازی کنید. بهتر است در این زمینه ذهن خود را باز بگذارید و از ایده های دکوراسیون در فضاهای مختلف استفاده کنید و متناسب با محیط کار آن هایی که قابلیت اجرا دارند را برگزینید. در ادامه برخی از ایده های کاربردی برای طراحی فضای اداری به سبک مدرن و امروزی را مرور می کنیم.

۱. مدارک، سرتیفیکیت ها و لوح های تقدیر را از حالت همیشگی خارج کنید. آن ها را در قاب های مینیمال با رنگ های خنثی قاب کنید و روی یک دیوار رنگی نصب کنید.

۲. از رنگ های خنثی و آرامش بخش برای متفاوت کردن دیوار ها یا مجزا کردن فضا ها استفاده کنید. بهترین رنگ ها با توجه به نوع زمینه شغلی می توانند انواع خاکستری، موشی، نسکافه ای، آبی و سبز باشند.

۳. اگر اتاق کارتان داخل خانه است می توانید از اشیاء تزیینی، عتیقه و نماد های مورد علاقه مورد علاقه خود استفاده کنید. اما اگر محیط کار مجزا به صورت شرکت دارید بهتر است به جای آن ها از لوگوی شرکت یا لوگو تایپ برندتان به صورت نقش برجسته روی دیوار ورودی،   یا شلف های دیواری تزیینی استفاده کنید.

۴. اگر نوع فعالیت شرکت در زمینه های هنری، پوشاک، طراحی یا چیز های مرتبط است می توانید از الگوهای مختلف پوست حیوانات یا ترکیب رنگ های آن استفاده کنید. اما یادتان باشد که باید در جزییات و به اندازه کم استفاده شوند.

۵. زمینه فعالیت سازمان را پیدا کنید و از نماد های مرتبط یا ترکیب رنگ هایی استفاده کنید که هدف سازمان را بیشتر نشان بدهد. به عنوان مثال برای یک دفتر تولید آب معدنی از طیف های رنگ آبی غافل نشوید و با آوردن کمی رنگ پرتقالی یا طلایی آن را از کلیشه ای بودن خارج کنید.

۶. از متریال ها و قابلیت های روز بهره ببرید. به عنوان مثال کافیست با تغییر رنگ دو دیوار یا نصب کمد دیواری ریلی به مدرن شدن فضا کمک کنید.

ضروری ترین لوازم دکوراسیون اداری را آنلاین سفارش بدهید

برند داخلی بلج با تولید انواع سرویس خواب، لوازم اداری و دکوراسیون منزل می تواند نیاز های شما را برای یک تغییر دکوراسیون حرفه ای با توجه به نوع کاربری فضا، برطرف کند. شما می توانید با مراجعه به وبسایت رسمی این برند یا تماس با شماره تلفن ۵۵۲۵۰۳۲۷-۰۲۱ تمامی لوازم مورد نیاز خود از جمله انواع میز و صندلی های اداری را سفارش دهید.

۲۱۲۱

کد خبر 1386154

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: دکوراسیون اداری استفاده کنید ایده ها رنگ ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۸۴۰۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌ اصناف در جهش تولید نقش کلیدی دارند

ایسنا/فارس رئیس اتاق اصناف فارس، نقش اصناف را در جهش تولید و تحقق شعار سال کلیدی توصیف کرد و خواستار بازبینی قوانین نظام صنفی شد.

حجت جوانمردی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به نامگذاری سال به  نام «جهش تولید با مشارکت مردم» از سوی رهبر معظم انقلاب گفت: انتخاب این شعار بیانگر اهمیت توجه به تولید ملی و نقش حیاتی مشارکت همگانی مردم در تحقق این هدف‌گذاری ملی است و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی با درایت و هوشمندی بی نظیر خود، این نکته بسیار حیاتی را در شعار امسال متجلی ساختند.

وی افزود: شعار سال ۱۴۰۳ چراغ راه تمامی دستگاه‌های اجرایی است و تمامی مدیران باید برای تحقق شعار سال «جهش تولید با مشارکت مردم» برنامه‌ای مدون داشته باشند.

رئیس اتاق اصناف مرکز فارس تصریح کرد: نقش اصناف در شکل‌گیری و پشتیبانی از نهضت انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) بر همگان آشکار است؛ در حال حاضر نظام اسلامی از سوی دشمنان قسم خورده و دیرینه خود در جنگ اقتصادی قرار گرفته و در این رهگذر نقش اصناف در خنثی‌سازی توطئه دشمنان و تحقق منویات رهبر معظم انقلاب بسیار مؤثر است.

وی تأکید کرد: برای تحقق شعار سال اتاق اصناف مرکز استان فارس  و اتحادیه‌ها می‌توانند به خوبی نقش خود را ایفا کنند، چراکه بسیاری از مردم ما در صنوف مختلف مشغول به کار هستند که بسیاری از این صنوف به دلیل تولیدکننده بودن می‌توانند در جهش تولید نقش آفرینی مطلوبی داشته باشند.

جوانمردی با تأکید بر اینکه لازم است تا دولت با بازبینی قوانین نظام صنفی با استفاده از نظرات کارشناسی اصناف وارد عرصه شود تا در تحقق شعار سال توفیق بیشتری یابیم، گفت: با توجه به شرایط امروز بازار نیاز به بازنگری در اصلاح ضریب مالیاتی و قوانین کار و بیمه‌ای داریم که قطعا یکی از مطالبات اصناف است و دولت و مسئولان در این راستا باید به حمایت از اصناف بپردازند تا زمینه رونق کسب و کار آن‌ها و متعاقبا جهش تولید در سال جاری فراهم شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نمایشگاهی که سکوت در برابر شهادت کودکان غزه را محکوم می‌کند
  • قوانین و مقررات ساخت‌وساز در شمال
  • چیدمان «ده هزار جهان» در موزه هنر‌های معاصر برپا شد
  • چیدمان «ده هزار جهان» در موزه هنرهای معاصر برپا شد
  • نقش دستگیره‌های کابینت در زیبایی خانه
  • صدای کودکان شهید غزه در موزه هنر‌های معاصر تهران پیچید
  • ‌ اصناف در جهش تولید نقش کلیدی دارند
  • چیدمان «ده هزار جهان» در باغ مجسمه موزه هنرهای معاصر افتتاح شد
  • صدای کودکان شهید غزه در موزه هنرهای معاصر تهران پیچید
  • اوکامورا ؛ این خانه کلا دایره ای است! (+تصاویر)