Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-25@15:33:47 GMT

دبیر جشنواره فیلم مقاومت منصوب شد

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۸۴۲۴۰

دبیر جشنواره فیلم مقاومت منصوب شد

مهدی عظیمی میرآبادی به عنوان دبیر شانزدهمین جشنواره فیلم مقاومت انتخاب شد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا  از روابط عمومی بنیاد فرهنگی روایت فتح، با پیشنهاد سید محمد یاشار نادری رییس بنیاد فرهنگی روایت فتح، مهدی عظیمی میرآبادی با حکم رییس سازمان بسیج مستضعفین دبیر شانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخشی از این حکم آمده است:

«هنرمند فرهیخته جناب آقای مهدی عظیمی میرآبادی

نظر به تخصص، تعهد و تجربه جنابعالی، شما را به عنوان دبیر شانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت منصوب می‌کنم.

امید است با همیاری هنرمندان متعهد و با بهره‌گیری از تجارب مفید و ارزشمند پیشکسوتان این عرصه و دستاوردهای گذشته و با بهره‌مندی از ظرفیت نیروهای خلاق، جوان و توانمند در سراسر کشور شاهد برگزاری جشنواره‌ای مؤثر و فراگیر باهدف ترویج گفتمان جهانی انقلاب اسلامی، تکریم رشادت‌ها و حماسه‌های ماندگار دفاع مقدس و ترسیم ابعاد مختلف روح پایداری و مقاومت در داخل و خارج از کشور باشیم.»

مهدی عظیمی میرآبادی در حال حاضر مدیرعامل انجمن سینمایی انقلاب و دفاع مقدس است. او دانش‌آموخته کارشناسی و کارشناسی ارشد سینما و تهیه‌کنندگی فیلم‌های سینمایی «سیب و سلما»، «شغل شریف» و «عینک» را در کارنامه خود دارد. همچنین معاونت امور فعالیت‌های سازمان سینمایی کشور، مدیریت کل ارزشیابی و نظارت بر سینمای حرفه‌ای، قائم‌مقامی اداره کل تولید و پشتیبانی امور سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و نظارت مالی خانه سینما را عهده‌دار بوده است.

انتهای پیام /4143/

منبع: آنا

کلیدواژه: سینما سینمای ایران جشنواره فیلم مقاومت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۸۴۲۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| ترانه علیدوستی در ۲۰ سالگی

آفتاب‌‌نیوز :

فیلم سینمایی «من ترانه ۱۵ سال دارم» فیلمی از رسول صدرعاملی با بازی ترانه علیدوستی است. این فیلم محصول سال ۱۳۸۰ و برنده سیمرغ بلورین بهترین کارگردانی (رسول صدر عاملی) و بهترین فیلمنامه (کامبوزیا پرتوی) و بهترین بازیگر نقش اول زن (ترانه علیدوستی) از بیستمین جشنواره فیلم فجر است. رسول صدرعاملی برای این فیلم برنده جایزه ویژه هیئت داوران و نامزد جایزه یوزپلنگ طلایی جشنواره فیلم لوکارنو شد.

ترانه علیدوستی که این روز‌ها دوباره با فیلم «تفریق» به سینما‌ها بازگشته است، در آن زمان و هنگام بازی در این فیلم سینمایی حدود ۲۰ سال داشت.

منبع: خبرآنلاین

دیگر خبرها

  • عکس| ترانه علیدوستی در ۲۰ سالگی
  • منظمی سرپرست دبیرکلی والیبال شد
  • اکران مردمی فیلم سینمایی آپاراتچی در برخوار
  • دبیر جديد فدراسیون کبدی معرفى شد
  • علی رشیدی دبیر کل فدراسیون کبدی شد
  • انتصاب دبیر بیست و دومین جشنواره ملی رسانه‌های ایران
  • دبیر بیست‌ودومین جشنواره ملی رسانه منصوب شد
  • «پرویز خان» راهی اکران آنلاین شد
  • روایتی متفاوت از مربی اخلاق فوتبال در راه اکران آنلاین
  • رئیس شورای راهبردی بیست‌وچهارمین جشنواره ملی صنعت چاپ و نشر منصوب شد