Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-25@20:15:00 GMT

عکس/ «ورنکش» شش ماه پس از زلزله

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۸۴۴۱۵

هفدهم آبان ماه سال ۹۸ بود که زمین‌لرزه‌ای با قدرت ۵.۹ ریشتر شهرستان‌های میانه و سراب را لرزاند و منجر به فوت پنج نفر و مصدوم شدن بیش از۵۰۰ نفر شد

به گزارش مشرق، حدود ۱۱۰ روستا نیز در اثر این زلزله تحت تاثیر قرار گرفته بودند که درنتیجه آن، سه هزار واحد نیاز به تخریب و دو هزار واحد نیاز به تعمیر داشت. روستای «ورنکش» میانه بیشترین آسیب را از این زمین لرزه دیده بود و امروز بعد از گذشت شش ماه از این حادثه، برخی از مردم در تکاپو برای تکمیل و ساخت خانه‌های خود هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا ماهواره نور زلزله تهران اخبار بورس روستا ورنکش زلزله زمین لرزه خسارت حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۸۴۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین زمین مورد نیاز برای طرح نهضت ملی مسکن

مجید صالحی امیر گفت: بیشتر شهر‌های استان مشکل چندانی در تامین اراضی مورد نیاز ساخت واحد‌های مسکونی طرح نهضت ملی مسکن نداشتند و تنها تامین بخشی از زمین‌های ۲ شهر همدان و ملایر برای ما بسیار مهم بود.

او با بیان اینکه ۸۶ درصد متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن در استان مربوط به شهر‌های همدان و ملایر هستند، گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته بخش باقی مانده نیز با همکاری دستگاه‌های مختلف تامین خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان گفت: رتبه همدان در بخش‌های مختلف اجرای طرح نهضت ملی مسکن از ۳۱ کشوری به رتبه ۱۶ ارتقا یافت.

صالحی‌امیر گفت: با حمایت‌های انجام شده همدان در زمینه افتتاح و تحویل واحد‌های مسکن رتبه برتر کشور را به خود اختصاص داد.

او گفت: هم اکنون تعداد واحد‌های در حال ساخت به ۳۳ هزار واحد مسکونی در بخش‌های مسکن حمایتی، روستایی و نهضت ملی مسکن رسیده است.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • زمین لرزه در شهمیرزاد
  • تامین زمین مورد نیاز برای طرح نهضت ملی مسکن
  • نقش توجه به پژوهش‌های علمی در مدیریت بلایای طبیعی بی‌بدیل است
  • پس‌لرزه ۶.۱ ریشتری در تایوان خسارت به‌ جا گذاشت
  • زلزله کوهبنان کرمان را لرزاند
  • تغییری که مقابل استقلال خطرساز شد(عکس)
  • زلزله مرزن آباد مازندران خسارتی نداشت
  • وقوع زمین لرزه در مرزن آباد/ خسارتی ثبت نشد
  • مرزن آباد لرزید
  • ده‌ها زلزله و پس‌لرزه تایوان را لرزاندند