Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل هلدینگ کاوه پارس از تهیه ۴۳۰۰ بسته غذایی توسط شرکت فولاد کاوه جنوب کیش وابسته به بنیاد مستضعفان خبر داد که قرار است تا پایان ماه رمضان میان نیازمندان و ساکنان مناطق محروم هرمزگان توزیع شود.

به گزارش ایسنا، محمد اتابک با اشاره به تهیه و توزیع بیش از ۴ هزار و ۳۰۰ بسته معیشتی در میان اقشار آسیب پذیر هرمزگان اظهار کرد: شرکت فولاد کاوه جنوب کیش در راستای مسئولیت اجتماعی خود و همچنین مشارکت در رزمایش مواسات و همدلی مومنانه، اقدام به تهیه بیش از ۴ هزار و ۳۰۰ بسته معیشتی برای توزیع در میان اقشار نیازمند و آسیب دیده از شیوع کرونا در هرمزگان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل هلدینگ کاوه پارس با بیان اینکه هر بسته غذایی، بیش از ۴۵۰ هزار تومان ارزش دارد افزود: این بسته‌ها تا پایان ماه مبارک رمضان در روستاها، جزایر و مناطق شرق استان هرمزگان میان نیازمندان و آسیب دیدگان بیماری کرونا توزیع می‌شود.

وی با اشاره به سابقه احداث کارخانه فولاد کاوه جنوب کیش در سال ۸۶ در منطقه محروم هرمزگان گفت: این کارخانه با مشارکت بنیاد مستضعفان در این منطقه احداث شد و تا امروز تلاش کرده تا علاوه بر پاسخگویی به نیاز کشور در بخش فولاد، در فراهم کردن اشتغال پایدار برای ساکنان بومی این منطقه اقدام کند.

اتابک با بیان اینکه سالانه بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار تن فولاد در این کارخانه تولید می‌شود گفت: خوشبختانه با همت مهندسان و کارگران این شرکت، رکوردهای تولید در فولاد کاوه جنوب کیش شکسته شده و به زودی نیز با افتتاح فاز دوم این کارخانه، تولیدات آن به به ۲ برابر تولیدات کنونی خواهد رسید.

به گزارش بنیاد مستضعفان، پیش از این نیز شرکت فولاد کاوه جنوب کیش در راستای کمک به مقابله با شیوع کرونا، مبلغ ۵ میلیارد تومان را به ستاد مبارزه با شیوع کرونا در استان هرمزگان اهداء کرده بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بسته غذایی بنیاد مستضعفان ماه رمضان فولاد کاوه جنوب کیش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۸۵۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل اول تیم فوتبال بعثت کرمانشاه به فولاد هرمزگان

دریافت 24 MB کد خبر 6087978

دیگر خبرها

  • خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند
  • گل اول تیم فوتبال بعثت کرمانشاه به فولاد هرمزگان
  • ۱۲۰۰ بسته گوشت قربانی میان نیازمندان یزد توزیع شد
  • توزیع گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • توزیع بسته‌های معیشتی در مناطق سیل زده جنوب
  • توزیع بیش از ۱۱ هزار بسته غذایی در میان سیل‌زدگان
  • ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان توزیع شد
  • توزیع یک هزار بسته گوشت قربانی در بین خانواده‌های نیازمند قزوین
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان