Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گفته ساکنان چابهار مدتی است قیمت اقلام اساسی و مایحتاج روزانه مردم در این شهرستان رو به فزونی گذاشته و این در حالی است که مسئولان شهرستان به شدت از اقدامات و نظارت روی قیمت‌ها دفاع می‌کنند. ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۳ استانها سیستان و بلوچستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از چابهار، مدتی است که به گفته ساکنان چابهار قیمت‌ اقلام اساسی در این شهرستان افزایش پیدا کرده و با وجود نظارت‌های مستمر ادارات صنعت، معدن و تجارت، تعزیرات، اصناف و اتحادیه‌های صنفی و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. اثر مثبتی روی قیمت این کالاها دیده نمی‌شود، به همین دلیل خبرنگاران تسنیم به صورت میدانی به بررسی موضوع پرداختند.

بر اساس این گزارش، فرماندار شهرستان چابهار اخیراً در گفت‌وگو با رسانه‌ها بیان کرده: عملکرد ادارات متولی شهرستان چابهار در اجرای طرح ویژه نظارتی از ابتدای ماه رمضان تاکنون خوب ارزیابی می‌شود و اداره صنعت، معدن و تجارت 372 بازرسی ویژه این ماه تاکنون انجام داده که 46 پرونده نیز برای متخلفان تشکیل شده است.

رحمدل بامری قول رسیدن شِکر به این شهرستان را به مردم داده و گفته: گران‌فروشان چابهار تاکنون 330 میلیون تومان جریمه شده‌اند و 15 گشت مشترک با حضور ادارات فرمانداری، اداره صنعت، معدن و تجارت، تعزیرات حکومتی، بهداشت، شهرداری، شورای اسلامی شهر، اصناف و اتحادیه‌های صنفی انجام شده‌ است.

آیا خسارت‌های تعطیلی بازار به دلیل ویروس کرونا برای کسبه بلوچستان جبران می‌شود؟ + فیلمحمل‌ونقل‌ عمومی نامناسب و افزایش کرایه‌ها در سیستان و بلوچستان بلای جان مسافران شده‌ است + فیلمپشت پرده انتشار خبر شدت گرفتن سفرها به چابهار؛ از شایعه تا واقعیت

در ادامه خبرنگاران تسنیم برای بررسی تاثیر اقدامات نهادهای متولی میان مردم در بازارهای اصلی این شهر حاضر شدند که مردم با گلایه از بالا رفتن قیمت انواع اقلام با توجه به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان از افزایش 30 تا 200 درصدی برخی از کالاها گلایه کردند و گفتند نظارت خوبی بر گران‌فروشان وجود ندارد. یکی از بازاری‌ها مدعی شد: نظارت وجود دارد اما ناظران و بازرسان با پرسیدن چند قیمت و دیدن چند فاکتور که مشخص نیست واقعی یا ساختگی است از مغازه خارج می‌شوند.

گزارش از سیدامیرحسین عظیمی و سیدخلیل موسوی‌نیا

انتهای پیام/395/ش

R7630/P/S6,65/CT16 واژه های کاربردی مرتبط منطقه آزاد چابهار سیستان و بلوچستان

منبع: تسنیم

کلیدواژه: منطقه آزاد چابهار سیستان و بلوچستان منطقه آزاد چابهار سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۸۵۰۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات ۷۰ سرنشین سه دستگاه اتوبوس گرفتار سیلاب درمسیر نیکشهر- چابهار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، سرگزی، معاون ستاد مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت: ۷۰ سرنشین سه دستگاه اتوبوس گرفتار سیلاب در مسیر نیکشهر - چابهار توسط نیرو‌های امدادی، نجات داده شدند.
وی افزود: این اتوبوس‌ها شب گذشته در مسیر چابهار - نیکشهر در حال تردد بودند که به‌دلیل بسته شدن این مسیر ارتباطی ناشی از بارندگی شدید و طغیان رودخانه‌های محلی گرفتار سیلاب شدند وبلافاصله بعد از رها‌سازی از سیلاب توسط نیرو‌های راهداری اسکان اضطراری یافتند.

 

مدیر کل هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: با صدور دو هشدار صادر شده سطح قرمز هواشناسی جوی و دریایی شماره ۱، از تمامی ایستگاه هواشناسی و باران سنجی گزارش باران مخابره شد، از چابهار ۱۳۱.۶، کنارک ۲۲۹، زاهدان ۱۱.۶، راسک ۴۷، ایرانشهر ۵۳.۶، بمپور ۶۳، دلگان۳۹، خاش ۲۸، سراوان ۴۰، مهرستان ۵۵، نصرت آباد ۴.۶، میرجاوه ۲.۵، زابل ۱.۷ زهک ۰.۴ میلی متر باران گزارش شد.
 حیدری بیان کرد: بارش‌های رگباری تا فردا شب در سطح استان با شدت کمتر تداوم دارد.
وی توصیه کرد: از چرای دام در ارتفاعات و فعالیت‌های کوهنوردی و دریایی پرهیز واز اسکان و تردد در حاشیه مسیل‌ها و رودخانه در زمان بارندگی خودداری شود، از محصولات کشاورزی محافظت شود.

دیگر خبرها

  • بازدید استاندار سیستان و بلوچستان از روستاهای سیل زده بخش پلان شهرستان چابهار
  • افزایش قیمت کالاها بدون مجوز قانونی نیست
  • توزیع ۵۷۰۰ تن اقلام اساسی در مازندران
  • توزیع بیش از ۵ هزار تن اقلام اساسی در مازندران
  • تقدیر مدیرکل تبلیغات البرز از مشارکت مردم در برنامه های ماه رمضان
  • مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس از مجری برنامه «سحرخیزان» تجلیل کرد
  • بازدید مشترک و پایش مرکز معاینه فنی خودروهای سبک شهرستان چایپاره
  • نجات ۷۰ سرنشین سه دستگاه اتوبوس گرفتار سیلاب درمسیر نیکشهر- چابهار
  • قطع‌برق و مسدودشدن راه روستاهای سیستان و بلوچستان
  • سیل در سیستان و بلوچستان / قطع برق و مسدود شدن راه ۱۵۴ روستا