Web Analytics Made Easy - Statcounter

فروشگاه و نمایشگاه دائمی محصولات و تولیدات کانون های فرهنگی و هنری مساجد با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی، جنب مسجد مسلم بن عقیل شیروان افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیروان؛ مدیر کانون فرهنگی و هنری شهدای شهرک ولیعصر(عج) شیروان، امروز (شنبه ۲۰ اردیبهشت ماه) در آیین افتتاح نمایشگاه دائمی و محصولات و تولیدات کانون های مساجد شیروان گفت: جهت آشنایی محصولات تولیدی و حمایت از تولیدکنندگان این شهرستان این فروشگاه و نمایشگاه دائمی راه اندازی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 

«محمد محمدزاده قانعی» اظهار داشت: اینک در این فروشگاه ۱۹ واحد تولیدی همکاری دارند که نیاز است ۳۰  واحد تولیدی همکاری داشته باشند.


مدیر کانون فرهنگی و هنری شهدای شهرک ولیعصر(عج) شیروان افزود: هدف از ایجاد این فروشگاه، آشنایی و معرفی تولیدات شهرستان به مردم و مسافران، اشتغالزایی، حمایت از تولیدکنندگان، خریداری محصولات و کسب درآمد و غیره است که هزینه های آن جهت اقدامات عمرانی و کارهای خیرانه صورت می گیرد.


محمدزاده بیان داشت: از ابتدای اسفندماه تاکنون، ۳۵۰ هزار ماسک توسط این کانون تولید شده است.


وی اظهارداشت: همچنین تعداد دستگاه چرخ خیاطی جهت تولید بیشتر به ۱۳ دستگاه افزایش یافته که ماسک های تولیدی بین اقشار نیازمند، کارگر، مددجویان کمیته امداد، خانواده های زیر پوشش بنیاد شهید و نابینایان توزیع شده است.

 


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی هم گفت: افتتاح این نمایشگاه با توجه به شعار سال و جهش تولید و رونق بسیار ارزشمند و ستودنی است.


«حسین فرخنده» اظهار داشت: کارهای فرهنگی خوبی توسط کانون فرهنگی شهدای شهرک ولیعصر(عح) شیروان صورت گرفته که یکی از کانون های موفق در جذب و کمک های مردمی است.


وی به راه اندازی پویش خوب توسط این کانون در راستای رزمایش مواسات و فعالیت های مردمی اشاره کرد و گفت: امید است با همت مسئولان، شاهد رشد و رونق مباحث فرهنگی باشیم و این فعالیت ها، الگویی برای ورود سایران مساجد به این موضوعات باشد.


در این نمایشگاه انواع گیاهان دارویی، عرقی‌جات، صنایع دستی و هنری، خوار و بار و محصول تولیدی خود این شهرستان به فروش می رسد.


شیروان به عنوان دومین شهر پرجمعیت خراسان شمالی در ۶۰ کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.

پایان پیام/641

منبع: شبستان

کلیدواژه: شیروان فروشگاه تولیدات نمایشگاه دائمی فرهنگی و هنری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۸۵۴۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویکرد کانون مساجد اردبیل افزایش سرودهای تولیدی است

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی آمون بعد از ظهر دوشنبه در مراسم افتتاحیه انجمن گروه‌های سرود بچه‌های مسجد استان اردبیل اظهار کرد: آموزش و تقویت گروه‌های سرود بچه‌های مسجد جز برنامه‌های کانون‌های مساجد بوده و رویکرد کانون مساجد طی امسال افزایش سرودهای تولیدی است.

وی افزود: برگزاری دوره‌های آموزشی ویژه گروه‌های سرود کانون‌های مساجد با حضور اساتید کشور در سال گذشته موجب توسعه و رشد اجرای گروه‌های سرود شد و زمینه فعالیت‌های ابتکاری و انتشار نماهنگ، کلیپ و سرودهای تولیدی شد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل با تقدیر از زحمات و تلاش‌های گروه‌های سرود کانون‌های مساجد گفت: تا سال ۱۴۰۰ فقط تعداد محدودی گروه سرود در کانون‌های مساجد فعال بود امروز این رقم به ۴۵ گروه سرود حرفه‌ای تبدیل شده‌ان د و در مراسم‌ها و مناسبت‌های مختلف حضور فعال دارند.

آمون با بیان اینکه حضور چشم‌گیر گروه‌های سرود کانون‌های مساجد در ویژه برنامه‌ها و مراسم‌های مختلف نشان از جایگاه ویژه آن‌ها است، ادامه داد: تاکنون گروه‌های سرود با تشکیل گروه‌های سرود ۵۰۰ نفر و ۳۰۰ نفر در کنگره ۳۴۰۰ شهید استان و راهپیمایی‌های ۲۲ بهمن، روز قدس و ۱۳ آبان ماه جلوه‌های هنری گروه‌های سرود کانون‌های مساجد استان را در سطح عمومی جامعه به خوبی نشان دادند.

وی خاطرنشان کرد: در سال گذشته ۱۰ سرود تولیدی با موضوع‌های مختلف به همت گروه‌های سرود کانون‌های مساجد به صورت حرفه‌ای منتشر شد.

کد خبر 6085635

دیگر خبرها

  • توزیع هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 
  •  توزیع  هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 
  • هویت‌بخشی به گروه‌های سرود کانون‌های مساجد امری مهم است
  • تقویت گروه‌های سرود بچه‌های مسجد در استان اردبیل
  • رویکرد کانون مساجد اردبیل افزایش سرودهای تولیدی است
  • توزیع ۱۲۰۰ بسته گوشت گرم در استان اصفهان
  • برگزاری جشنواره سرود آوای مسجد در میناب
  • برگزاری مرحله منطقه ای جشنواره سرود آوای مسجد ویژه کانون های شرق هرمزگان در میناب
  • مسجد طراز اسلامی در سایه تعامل حداکثری متولیان مساجد محقق می‌شود
  • فعالیت ۵۳۶کانون فرهنگی هنری در لرستان