Web Analytics Made Easy - Statcounter

 سعید کریمی، مدیر مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان افزود: از این پس همشهریان می‌توانند برای ارتباط مستقیم با این مرکز با شماره ۱۴۱ تماس بگیرند.

او افزود: کارشناسان مستقر در مرکز مدیریت راه‌ها به شکل تلفنی در تمام ساعات شبانه روزی اعم از تعطیلات و ایام غیر تعطیل از طریق این سامانه پاسخگوی نیاز همشهریان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کریمی ادامه داد: علاوه بر بخش گویای این سامانه، همشهریان می‌توانند ضمن تماس با سامانه جامع ۱۴۱، ارتباط مستقیم با کارشناسان این مرکز داشته باشند.

کسب آخرین اطلاعات از وضعیت راه‌ها شامل مسیر و مسافت بین شهری و مسیر و مسافت بهینه، ترافیک جاده ای، وضعیت آب و هوا و محدودیت‌های پلیس راه در جاده‌ها از جمله موارد پاسخگویی این سامانه است.

همدان، یکی از استان‌های پیشتاز کشور در راه اندازی این سامانه در استان است.

انتهای پیام/ د 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت راه راهداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۸۵۵۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمایه گذاری ۸۰میلیون یورویی آلمانی‌ها برای مدیریت پسماند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، سیدمجتبی حسینی در کارگروه اقتصاد، اشتغال و سرمایه‌گذاری استان همدان، گفت: روزانه صد‌ها تن زباله در بخش‌های مختلف این استان تولید می‌شود که برای بازیافت و مدیریت این پسماند‌ها با ورود سرمایه‌گذار خارجی برنامه‌ریزی شده و قرار است از این مزیت برای تولید برق استان استفاده شود.

او با اشاره به اهمیت توجه به مسائل زیست محیطی و موضوعاتی همچون دفع اصولی و استاندارد پسماند‌های صنعتی و غیرصنعتی، افزود: این موضوع با توجه به ارزش افزوده خوبی که به همراه دارد می‌تواند در زمینه ایجاد اشتغال‌زایی و کاهش آلایندگی‌های زیست محیطی نیز نقش بسیار موثری ایفا کند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان با بیان اینکه ضرورت دارد از حداکثر توان مرکز برای توسعه و شکوفایی استان بهره گرفته شود و مدیران نباید در این زمینه کوتاهی کنند، تأکید کرد: بهره گیری هر چه بیشتر از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی کمک کننده توسعه بهتر اقتصاد و ایجاد اشتغال در استان خواهد بود.

حسینی از ایجاد سامانه فرصت‌های سرمایه‌گذاری خرد و کلان استان به دستور استاندار همدان خبر داد و تصریح کرد: در این سامانه فرصت‌های سرمایه‌گذاری همدان به مردم و متقاضیان معرفی می‌شود و به مشارکت مردم در این طرح‌ها نیز توجه ویژه‌ای انجام شده است.

دیگر خبرها

  • بارش‌ها در میبد و جاده چادرملوی اردکان +فیلم و عکس
  • مراجعه ۸۰ هزار خودروی سنگین به مراکز معاینه فنی استان همدان
  • هشدار نارنجی هواشناسی در قم
  • مراجعه بیش از ۸۰ هزار دستگاه خودروی سنگین به مراکز معاینه فنی استان همدان 
  • مراجعه بیش از 80 هزار دستگاه خودروی سنگین به مراکز معاینه فنی استان همدان
  • کسب رتبه اول توسط مرکز مدیریت راه های استان یزد در ارزیابی عملکرد
  • معاینه فنی ۸۰ هزار دستگاه خودروی سنگین استان همدان ​
  • ◄ افزایش 41 درصدی پاسخگویی به تماس های مردمی با مرکز مدیریت راه های استان قم
  • ۲۶۰ سامانه حمل و نقل هوشمند در جاده های مازندران نصب می شود
  • سرمایه گذاری ۸۰میلیون یورویی آلمانی‌ها برای مدیریت پسماند