Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- گروه موسیقی رستاک در یک اجرای آنلاین از تالار وحدت به روی صحنه می‌رود و علاقمندان می‌توانند این کنسرت را به صورت رایگان تماشا کنند. تاریخ انتشار: 12:51 - 20 ارديبهشت 1399 - کد خبر: ۶۱۹۲۶۳

خبرگزاری میزان - طبق اعلام روابط عمومی و امور بین‌الملل بنیاد رودکی، کنسرت آنلاین رستاک امشب ساعت ۲۱ از تالار وحدت برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند این اجرای زنده را بدون پرداخت هزینه از تلویزیون تعاملی تیوا به نشانی www.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

tva.tv و اپلیکیش نوا در نشانی www.gettv.com تماشا کنند.

اجرای امشب گروه موسیقی رستاک به سرپرستی و نوازندگی سیامک سپهری و خوانندگی سیدبهزاد و سید فرزاد مرادی شامل قطعات بارون (لری)، رعنا (گیلکی)، «هله مالی» (بوشهری)، «لاله لر»، سوزله (کردی) و واسونک (شیرازی) است.

بیشتر بخوانید: برای مشاهده آخرین اخبار از وزارت ارشاد اسلامی  اینجا کلیک کنید

این اجرا را به مناسبت هفته شیراز، شهرداری این شهر و بنیاد رودکی با همکاری تلویزیون تعاملی تیوا و دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تقدیم علاقه‌مندان می‌کنند.

اجرای گروه رستاک، پنجمین کنسرت آنلاین با حمایت بنیاد رودکی است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اینجا اخبار موسیقی وزارت ارشاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۸۵۸۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای لغو کنسرت موسیقی در بوشهر چه بود؟

مدیرکل دفتر موسیقی با اشاره به حواشی پیش آمده برای کنسرت‌های موسیقی در بوشهر گفت: بارها تاکید کرده‌ایم که تنها مرجع صدور مجوز رویدادهای هنری در کشور، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است؛ در حال حاضر مشکل برگزار نشدن کنسرت در بوشهر حل شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، از هفته گذشته زمزمه لغو کنسرت‌های بوشهر بر سر زبان‌ها افتاد و بر همین اساس امیرحسین سمیعی مدیرکل دفتر موسیقی در تازه‌ترین مصاحبه خود مبنی بر لغو کنسرت‌های موسیقی بوشهر اظهار داشت: در حال حاضر مشکل برگزار نشدن کنسرت در بوشهر حل شده است؛ زمانی که کنسرت موسیقی لغو می‌شود، رسانه‌ها منتظر واکنش وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هستند، در حالی که این وزارتخانه سال گذشته برای برگزار شدن کنسرت علیرضا قربانی در اصفهان نشان داد که پای مجوزهای صادر شده خود می‌ایستد.

وی افزود: اگر به رویداد و کنسرت موسیقی مجوز می‌دهیم، معتقد هستیم که ابتدا این رویداد در شوراهای کارشناسی مورد بررسی قرار گرفته و سپس مجوز برای آن صادر شود؛ بنابراین پایبند آن هستیم و جای هیچ نگرانی برای برگزاری آن نیست.

مدیرکل دفتر موسیقی خاطرنشان کرد: نهادهای دیگر موظف هستند که مجوزهای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان تنها مجرای قانونی رویدادها و فعالیت‌های هنری را رعایت و اجرایی کنند و طبق مصوبه‌های اخیر هم این هماهنگی باید به سمت بیشتر شدن پیش برود

روز گذشته عبدالرحیم افروغ مدیرکل ارشاد استان بوشهر نیز درباره لغو کنسرت‌ها در این استان گفته بود: لغو کنسرت‌ها موج خبری جدیدی است که در رسانه‌ها به راه افتاده است که خبر جدیدی در آن نداشت. سالن‌های کنسرت استان فعلاً مشغول آماده سازی برای جشنواره خلیج فارس هستند. پس از برگزاری جشنواره کنسرت‌های موسیقی طبق روال گذشته برگزار خواهند شد.

اخیراً آرمان گرشاسبی که مجوزهای لازم را برای برگزاری کنسرت دریافت کرده بود در مرحله بلیت فروشی بدون دلیل قانع کننده‌ای مجوز آن لغو شده است، پس از آن در اردیبهشت قرار بر برگزاری کنسرت معین زد بود که گفته شده است مجوزهای نهایی این کنسرت صادر نشده است.

منبع: فارس

کد خبر 747030

دیگر خبرها

  • ماجرای لغو کنسرت موسیقی در بوشهر چه بود؟
  • از ژاپن تا کلمبیا کنسرت گذاشتم تا برسم به تالار وحدت! | اگر لازم باشد ۲ بار دیگه هم دور کره زمین می‌چرخیدم
  • تور کنسرت‌های داود آزاد و دف نوازان حیران / از زنجان تا تالار وحدت
  • جزئیات کنسرت‌های تهران در اردیبهشت ۱۴۰۳ + تاریخ، قیمت بلیط و خوانندگان
  • شروع کنسرت‌های پاپ در تهران؛ رضا صادقی، بهنام بانی و علیرضا طلیسچی | از ۱۵۰ تا ۸۹۵ هزار تومان
  • اعلام برنامه کنسرت‌های تهران و شهرهای دیگر با طعم چند اما و اگر
  • ادعای عجیب خواننده ایرانی: دو دور دور دنیا چرخیدم
  • رسانه در اختیار موسیقی پاپ است/کنسرت «هوران» با ۱۴ قطعه به صحنه تالار وحدت می‌رود
  • بیش از ۱۰۰ اجرای موسیقی زنده در استان بوشهر برگزار شد
  • کنسرت‌های موسیقی در نیمه اول اردیبهشت؛ پیشتازی پاپ