Web Analytics Made Easy - Statcounter

نام نویسی مراکز شبانه‌روزی حفظ یکساله قرآن کریم مؤسسه قرآنی بیت‌الاحزان حضرت زهرا (س) آغاز شد.

به گزارش خبرنگار قرآن و فعالیت‌های دینی خبرگزاری فارس نام نویسی مراکز شبانه‌روزی حفظ یکساله قرآن کریم مؤسسه قرآنی بیت‌الاحزان حضرت زهرا (س) آغاز شد و تا پایان خرداد‌ماه ادامه دارد.

این مؤسسه ۱۲ مرکز شبانه‌روزی حفظ قرآن دارد که در شهر‌های استهبان (سه مرکز)، فسا، شیراز، مشهد مقدس، تهران، بیرجند، قم، ملایر، آبادان و بروجرد مشغول فعالیت هستند و سالانه صد‌ها حافظ کل قرآن تربیت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین یک مرکز شبانه‌روزی هم ویژه خواهران در محمد‌آباد استهبان فعالیت می‌کند.

علاقه‌مندان با داشتن شرط سنی حداقل ۱۴ و حداکثر ۲۲ سال می‌توانند باحضور در این دوره‌های یکساله حافظ کل قرآن شوند. همچنین عدم تأهل، عدم اشتغال به تحصیل در طول دوره، سلامت کامل جسمی و روحی و تسلط کامل بر روخوانی و روانخوانی قرآن کریم از دیگر شروط حضور در دوره‌های حفظ شبانه‌روزی یکساله قرآن مؤسسه بیت‌الاحزان است.

البته آغاز دوره‌های حضور بسته به شرایط مهار ویروس کرونا و کسب مجوز از ستاد ملی مبارزه با کرونا است.

نام‌نویسی برای اتباع دیگر کشورها آزاد است. البته داوطلبان غیر ایرانی عرب زبان در مرکز شبانه روزی امام حسن مجتبی (ع) استهبان و سایر داوطلبان غیر ایرانی فقط در مرکز شبانه روزی امیرالمؤمنین (ع) فسا مجاز به ثبت‌نام هستند.

علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی مؤسسه بیت‌الاحزان حضرت زهرا (س) به نشانی beytolahzan.ir ضمن کسب اطلاعات بیشت و آشنایی با مقررات و ضوابط دوره‌ها جهت نام‌نویسی اقدام کنند.

داوطلبان پس از ثبت‌نام باید در مرحله مصاحبه حضور پیدا کنند و افراد مستعدی که در مصاحبه پذیرفته شوند باید در دوره آزمایشی به مدت ۴۰ روز شرکت و در این مدت باید چهار جزء قرآن را حفظ کنند. در صورت موفقیت در دوره آزمایشی داوطلبان رسماً در مراکز شبانه‌روزی پذیرش می‌شوند. البته این شرایط مخصوص افراد مستعد برای حفظ کل قرآن در یکسال است و علاقه‌مندانی که شرایط حضور در مراکز شبانه‌روزی را ندارند می‌توانند باحضور در شعب مؤسسه در دیگر دوره‌های حفظ قرآن ثبت‌نام کنند.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و نام‌نویسی از اینجا اقدام کنند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: قرآن حضرت زهرا حافظ شبانه روزی مراکز شبانه روزی مرکز شبانه روزی شبانه روزی حفظ بیت الاحزان نام نویسی کل قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۸۶۱۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروانه فعالیت ۵ موسسه فرهنگی قرآن و عترت در سنندج صادر شد

ئالا شهسواری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به فعالیت مؤسسات فرهنگی قرآن و عترت در سنندج اظهار کرد: مجوز فعالیت پنج مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت فروردین امسال صادر شد.

وی بیان کرد: مؤسسه «حدیث» به مدیر مسؤولی پروین علی ویسی، مؤسسه «آیه النبوه» به مدیر مسؤولی نرگس هوشمند، مؤسسه «مکتب القرآن» به مدیر مسؤولی محمد شکری، مؤسسه «فرقان» به مدیر مسؤولی سرور امامی و مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت «نور ایمان» به مدیر مسؤولی فراست رحمانی صادر شد.

کارشناس قرآنی اداره تبلیغات اسلامی سنندج خاطرنشان کرد: آموزش قرآن، احکام، برگزاری محافل و همایش‌های قرآنی و تبلیغات قرآنی از برنامه‌های فعالیت قرآنی این مؤسسات فرهنگی قرآن و عترت است.

شهسواری اضافه کرد: از ۱۹ مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت متقاضی تعداد ۵ مؤسسه قرآنی سنندج پروانه فعالیت خود را از معاونت قرآن و عترت سازمان تبلیغات اسلامی کشور دریافت کرده‌اند.

کد خبر 6084708

دیگر خبرها

  • خراسان رضوی ۲۰ هزار حافظ قرآن دارد
  • رتبه اول خراسان رضوی در تعداد حافظ و قاری بین‌المللی
  • اعضای دولت به صورت شبانه‌روزی برای حل مشکلات و توسعه کشور می‌کوشند
  • بیست‌وچهارمین دوره حفظ تخصصی مؤسسه جامعه القرآن‌ برگزار می‌شود
  • تربیت حافظان قرآن در موسسه بیت‌الاحزان قم
  • چهل‌ودومین دوره مسابقات قرآن دانش‌آموزی در بوشهر آغاز شد
  • فعالیت شبانه‌روزی در پروژه پارک آبی و آکواریوم
  • پروانه فعالیت ۵ موسسه فرهنگی قرآن و عترت در سنندج صادر شد
  • گشت و کنترل شبانه روزی در منطقه حفاظت شده گدار
  • ثبت‌نام ۴۴۶۶ یزدی در طرح ۴۰۰۰ حافظ ۴۰۰۰ شهید