Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-16@09:56:42 GMT

ردپای انتخابات ۱۴۰۰ در مطبوعات شیراز

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۸۶۴۰۱

ردپای انتخابات ۱۴۰۰ در مطبوعات شیراز

این روزنامه‌ها روز شنبه ۲۰ اردیبهشت‌ماه عناوین مختلفی را برای صفحات نخست خود برگزیدند.

روزنامه خبرجنوب با انتشار تصاویری از برخی چهره‌های سیاسی، این تیتر را با حروف درشت در صفحه اول برجسته کرد:‌ « شانس‌های کوتاه ۱۴۰۰».
این روزنامه گفت‌وگویی از یک فعال سیاسی درباره شانس‌های انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۰ منتشر کرده و این گمانه‌زنی و اظهارنظر را به عنوان تیتر نخست خود برگزیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


«۷۰۰ واحد تولیدی در شهرک‌های صنعتی فارس تعطیل هستند» و ۲۷۹ مصوبه قضایی برای حمایت از صنعت استان از دیگر عناوین روز شنبه این روزنامه است.

روزنامه طلوع نیز عنوان نخست خود را با مضمون‌ اقتصادی و با موضوعی ملی برگزید.
این روزنامه سخنان رییس کل بانک مرکزی را در صفحه نخست بازتاب داد و به نقل از این مقام مسوول نوشت:‌ اقتصاد کشور روزهای سختی را می‌گذارند؛ محدودیت‌های تحریمی بیش از حد تصور است.
خیابان امید نوروزی پیاده راه هنر می‌شود و پیام تبریک شهردار یزد به مردم شیراز به مناسبت روز شیراز از دیگر عناوین صفحه نخست این روزنامه است.

روزنامه عصرمردم عبارت «پزشک خانواده در استان فارس اختیاری می‌شود» را به عنوان تیتر یک برگزید.
این روزنامه همچنین با اشاره به زلزله اخیر پنج و یک دهم ریشتری در حوالی دماوند، نوشت: تهران در آماده باش کامل است.
آبرنگ‌های شاعرانه مشکین‌فام،  پژوهشگران فارس برای مقابله علمی با کرونا آستین بالا زدند و حیات به تالاب‌های فارس بازگشت، از دیگر عناوین صفحه نخست این روزنامه است.

«مردم خودرو نخرند»، این عبارت، تیتر نخست روزنامه نیم‌نگاه دیگر روزنامه چاپ شیراز را به خود اختصاص داده است.
این روزنامه به نقل از وزارت صنعت، معدن و تجارت اعلام کرده است که تصمیم‌های جدید حوزه خودرو به زودی اعلام می‌شود.
«رییس جمهوری: در شرایط تحریم و شیوع کرونا راهی جز تولید نداریم» و شناسایی ۱۷ مورد مشکوک به کرونا در میان معتادان متجاهر شیراز از دیگر عناوین صفحه اول این روزنامه است.

روزنامه افسانه تیتر نخست خود را به گزارشی از افزایش ۳۰ درصدی قیمت مصالح ساختمانی در پساکرونا اختصاص داده است.
این روزنامه عبارت «توقف ساخت و ساز؛ عقب نشینی بازار مسکن» را برای این گزارش برگزیده و نوشته است:‌ کمترین تاثیر کرونا در بازار ساخت و ساز این بود که روند معاملات تقریبا متوقف شد و با رکود روبرو شدیم.
این روزنامه افزوده است:  بیمه بیکاری سه ماهه در پی شیوع کرونا شامل کارگران ساختمانی و روزمرد نشد.
گزارش دیگر برجسته در صفحه نخست این روزنامه، از بازار خودرو است. «شوک به بازار خودرو» عنوانی است که این روزنامه برای این گزارش برگزیده و افزوده است:‌ حدود ۵۰ روز است که هیچگونه معامله‌ای در بازار شیراز انجام نشده است و نمایشگاه‌داران اتومبیل در لبه پرتگاه هستند.

روزنامه سبحان نیز در صفحه نخست خود به بازار خودرو پرداخت و نوشت:  به کجا چنین شتابان؛ افزایش قیمت‌ها پراید را پرنده کرد.
این روزنامه همچنین مطلبی با عنوان « بهارستان در انتظار مستاجران جدید، افزایش انتظار مردم از مجلس یازدهم» منتشر کرد و آن را به عنوان تیتر نخست برگزید.
عناوین «پیشنهاد تشکیل اورژانس سرمایه‌گذاری و تولید برای رفع فوری مشکلات واحدهای تولیدی» به نقل از وزیر کشور و همچنین «سهمیه بنزین وانت‌بارها از دو ماه آینده ماهانه ۲۰ درصد کاهش می‌یابد» نیز در صفحه نخست روزنامه سبحان به چشم می‌خورد.

و اما روزنامه شیرازنوین تیتر نخست خود را از سخنان رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان فارس برگزید و عبارت «ترمیم نگاه بودجه‌ای به زندان‌ها» را با حروف درشت منتشر کرد.
این روزنامه به نقل از این مقام مسوول نوشت:  در حد بضاعت، وضعیت هزینه‌ای و عمرانی زندان‌ها بهبود می‌یابد.
شیرازنوین همچنین مطلب دیگری با عنوان «اعتمادسازی،‌ماموریت دشوار شهرداری» منتشر کرده و به آنچه « قدم‌های پیش‌روی مدیران شهری در راستای جلب آرای افکار عمومی» خوانده،‌ پرداخته است.

روزنامه تماشا در شماره روز شنبه تیتر یک خود را از سخنان مقیمی عضو شورای اسلامی شهر شیراز برگزید:‌ «صاحبان سرمایه به یاری شهرداری بیایند».
این روزنامه به نقل از معاون دفتر خودرو و نیرو محرکه وزارت صنعت، معدن و تجارت نوشت: مردم فعلا خودرو نخرند.
این روزنامه به نقل از رییس سازمان صمت در فارس نوشت:‌مرحله دوم توزیع برنج در فارس، بدون افزایش قیمت آغاز شد.

برچسب‌ها مطبوعات و خبرگزاری های داخلی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس شیراز فارس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مطبوعات و خبرگزاری های داخلی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس شیراز فارس مطبوعات و خبرگزاری های داخلی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس شیراز فارس روزنامه به نقل دیگر عناوین صفحه نخست تیتر نخست نخست خود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۸۶۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صفحه نخست روزنامه‌ها - یک‌شنبه ۲۶ فروردین

حمله ایران به سرزمین‌های اشغالی، توقیف کشتی مرتبط با رژیم صهیونیستی توسط سپاه، الزام ادارات به کاهش ۳۰ درصدی مصرف برق در تابستان، کریدور خیانت به غزه ناامن شد و آغاز اجرای طرح برخورد با کشف حجاب در تهران همزمان با سایر استان‌ها از عناوین امروز روزنامه‌های کشورمان است.

 

 

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی احزاب و تشکل‌ها

دیگر خبرها

  • صفحه نخست روزنامه‌های سه شنبه ۲۸ فروردین ماه
  • صفحه نخست روزنامه‌های خراسان جنوبی - سه شنبه ۲۸ فروردین
  • صفحه نخست روزنامه ها‌ی سه شنبه ۲۸ فروردین
  • صفحه نخست روزنامه ها‌ی دوشنبه ۲۷ فروردین
  • صفحه نخست روزنامه‌های استانی - دوشنبه ۲۷ فروردین
  • صفحه نخست روزنامه‌های خراسان جنوبی - دوشنبه ۲۷ فروردین
  • صفحه نخست روزنامه‌ها - دوشنبه ۲۷ فروردین
  • صفحه نخست روزنامه ها‌ی یکشنبه ۲۶ فروردین
  • صفحه نخست روزنامه‌ها - یک‌شنبه ۲۶ فروردین
  • صفحه نخست روزنامه‌های خراسان جنوبی - یکشنبه ۲۶ فروردین