Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@08:55:46 GMT

رژه موتورسواران و خودروها در ورامین اجرا می شود

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۸۶۵۵۰

رژه موتورسواران و خودروها در ورامین اجرا می شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محسن محمودی ظهر شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به شیوع ویروس کرونا و اهمیت بزرگداشت روز جهانی قدس، طی سخنانی بیان کرد: مراسم روز جهانی قدس تعطیل ناپذیر است، اما با توجه به شیوع ویروس کرونا، ملاحظات بهداشتی و دستورالعمل‌های تعیین شده از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا محور فعالیت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تأکید بر این نکته که امسال راهپیمایی روز جهانی قدس به صورت میدانی برگزار نخواهد شد، افزود: اگر وضعیت شهرستان ورامین در وضعیت سفید نباشد، رژه موتور سواران و خودروها جایگزین راهپیمایی روز جهانی قدس در ورامین خواهد شد.

رئیس ستاد برگزاری مراسم روز جهانی قدس شهرستان ورامین ادامه داد: رژه موتورسواران و خودروها روز جمعه دوم خردادماه ساعت ۱۱ صبح از میدان کفن پوشان به سوی میدان رازی برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به ضرورت استفاده از فرصت فضای مجازی برای گرامیداشت روز جهانی قدس بیان کرد: باید تمامی دستگاه‌ها و نهادها از فرصت فضای مجازی برای تبیین جنایات رژیم اشغالگر قدس و استکبار جهانی علیه مردم مظلوم فلسطین استفاده کنند.

امام جمعه موقت شهرستان ورامین در پایان سخنان خود خاطر نشان کرد: زنجیره انسانی در دفاع از مردم مظلوم فلسطین توسط بسیج در میدان رازی تشکیل خواهد شد.

کد خبر 4920787

منبع: مهر

کلیدواژه: سید محسن محمودی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی روز قدس ویروس کرونا شیراز بوشهر قزوین شیوع کرونا ایلام شهرکرد ماه مبارك رمضان گرگان بیرجند زلزله کمک به نیازمندان مواسات بارش باران روز جهانی قدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۸۶۵۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الزام اصناف ورامین به رعایت عفاف و حجاب در محل کسب

به گزارش خبرنگار مهر، ابوطالب شیرکوند صبح دوشنبه همزمان با آغاز طرح عفاف و حجاب در سراسر کشور، در جلسه هماهنگی اعضای هیئت مدیره اتاق اصناف ورامین با سرهنگ براتی رئیس پلیس اماکن جنوب شرق استان تهران در محل سالن جلسات اتاق اصناف برگزار شد، از آمادگی اصناف و بازاریان در جهت اجرای کامل طرح عفاف و حجاب خبر داد.

وی افزود: موضوع عفاف و حجاب همواره برای مردم ایران بالاخص مردم ورامین و جامعه مؤمن و انقلابی بازاری این شهرستان حائز اهمیت بوده است.

سرپرست اتاق اصناف ورامین در ادامه ضمنِ دعوتِ صنوف و کسبه به رعایت هنجارهای دینی و اخلاقی گفت: با هرگونه اَعمالِ ناهنجار و ضدِ ارزش هایِ جامعه که توسطِ افرادی معدود و هنجارگریز صورت می‌گیرد برابر دستور العمل ابلاغی از سوی اتاق اصناف ایران و پلیس اماکن با جدیت برخورد خواهد شد.

کد خبر 6078716

دیگر خبرها

  • الزام اصناف ورامین به رعایت عفاف و حجاب در محل کسب
  • بازدید فرماندار ورامین از مراحل پایانی جاده روستایی احمد آباد، علی آباد و باغ خواص
  • وحدت کلمه و حمایت تمام مردم رمز موفقت عملیات وعده صادق
  • «هماهنگی میدان و دیپلماسی» و «دقت بالا در اجرا» از جلوه‌های افتخارآمیز عملیات مقتدرانه نیروهای مسلح کشورمان بود
  • «هماهنگی میدان و دیپلماسی» و «دقت بالا در اجرا» از جلوه‌های افتخارآمیز عملیات نیروهای مسلح بود
  • «هماهنگی میدان و دیپلماسی» و «دقت بالا در اجرا» از جلوه‌های افتخارآمیز عملیات نیرو‌های مسلح بود
  • ️مبارزه بیش از ۵۰ درصد از اراضی کشاورزی تحت کشت غلات ورامین بر علیه سن مادر
  • آمار جهانی کرونا؛ هنگ کنگ رکورددار فوتی‌های روزانه
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز شنبه ۲۵ فروردین؛ ۵۷ فوتی و ۳ هزار ابتلای جدید
  • استان مرکزی در ورودی خودروها رتبه پنجم کشوری را دارد