Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-16@23:22:41 GMT

کاهش ۲.۱ درصدی تردد در جاده‌های کشور

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۸۶۸۲۲

کاهش ۲.۱ درصدی تردد در جاده‌های کشور

سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌‌ای ازکاهش ۲.۱ درصدی تردد وسایل نقلیه در محورهای برون‌شهری کشور طی دیروز خبر داد. ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۷ اقتصادی راه و مسکن نظرات - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، بر اساس تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارتی، سامانه‌های تردد شمار و گشت‌های شعب سازمان راهداری سراسر کشور طی شبانه روز گذشته تردد وسایل نقلیه در محورهای برون‌شهری، نسبت به‌روز قبل 2.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

1 درصد کاهش را نشان می‌دهد. سهم وسایل نقلیه سنگین  12.08درصد، اوج تردد بین ساعات 19 تا 20 بوده و کمترین تردد بین ساعات 3 تا 4 بامداد صورت گرفته است.

سازمان راهداری از ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر شمال به جنوب محدوده مجلار و  تردد روان در محورهای هراز، فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) خبر داده است.

همچنین در آزادراه قزوین – کرج محدوده پل کردان و حدفاصل مهر ویلا تا پایانه شهید کلانتری و آزادراه کرج - قزوین محدوده مهرویلا ترافیک سنگین است.

 *مهم ترین عملیات کارگاه جاده‌ای؛

قطعه یک آزادراه تهران - شمال واقع دراستان تهران تا قبل از تعطیلات عید فطر   از ساعت 19 تا 7 صبح روز بعد ، به غیر از روزهای پنجشنبه ، جمعه ، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه ، به‌ دلیل اجرای عملیات تکمیل تجهیزات جانبی ، مسدود بوده و تردد از محورهای جایگزین کرج - چالوس ، هراز و فیروزکوه انجام می‌شود.

انتهای پیام/

R1012188/P/S7,81/CT1 واژه های کاربردی مرتبط راهداری

منبع: تسنیم

کلیدواژه: راهداری راهداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۸۶۸۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک سنگین و نیمه‌سنگین در برخی از محورهای مواصلاتی

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا از از وزارت راه و شهرسازی، رضا یوسفی گفت: ترافیک در آزادراه پردیس– تهران محدوده فاز ۲ شهر پردیس سنگین و در محور‌های چالوس، هراز و فیروزکوه، آزادراه تهران- شمال و مسیر رفت و برگشت آزادراه قزوین- رشت، روان و بدون مداخله‌های جوی است.

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور ادامه‌داد: ترافیک در آزادراه قزوین- کرج- تهران محدوده شرکت ماموت حدفاصل پل فردیس تا پل «کلاک» و در محور شریف‌آباد- تهران محدوده شهرک صنعتی خاوران سنگین و در محور شهریار- تهران در برخی از مقاطع، نیمه سنگین گزارش شده‌است.

یوسفی اضافه‌کرد: محور گشت- سراوان، محور هشتگرد- طالقان، محور جالق- سراوان، محور مهرستان- ایرانشهر، سروآباد- پاوه، سی سخت- پادنا، گنجنامه- تویسرکان، وازک- بلده و پونل- خلخال مسدود است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • وضعیت راه‌های کشور؛ بارش باران در جاده‌ها
  • آماده باش نیروهای راهداری هرمزگان پس از هشدار قرمز سازمان هواشناسی کشور
  • هشدار هواشناسی در سیستان و بلوچستان/ آماده باش نیروهای راهداری
  • ترافیک نیمه سنگین در محور شهریار – تهران
  • آماده باش نیروهای راهداری سیستان و بلوچستان در پی هشدار قرمز سازمان هواشناسی
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک نیمه سنگین در جاده‌های چالوس و فیروزکوه
  • مسافران امروز ۲۷ فروردین بدون تجهیزات وارد محور‌های سیلابی نشوند
  • ترافیک سنگین و نیمه‌سنگین در برخی از محورهای مواصلاتی
  • ترافیک سنگین در ۳ محور برون شهری کشور
  • آخرین وضعیت راه‌ها؛ ترافیک سنگین در محورهای برون شهری کشور