Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر مهدی کشمیری، قائم مقام معاون پژوهش و فناوری در امور فناوری و مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی امورفناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، در نشست مجازی با روسای پارک‌های علم و فناوری اعلام کرد: صندوق نوآوری و شکوفایی به شرکت‌های فناور مستقر در پارک‌های علم و فناوری و مراکز رشد آسیب دیده از شیوع کرونا ، تسهیلات پرداخت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا، در این نشست مجازی که با حضور مسئولان صندوق نوآوری و شکوفایی و برقراری ارتباطی تصویری با روسای پارک‌های علم و فناوری درمحل وزارت علوم برگزار شد، دکتر کشمیری، عضو هیات عامل صندوق نوآوری و شکوفایی با بیان اینکه صندوق نوآوری و شکوفایی در‌خصوص پیشگیری از ضرر و زیان شرکت‌ها در دوران کرونایی فعالیت‌های مناسبی داشته است، گزارش از نحوه ارائه تسهیلات صندوق نوآوری و شکوفایی به شرکت‌های فناور آسیب‌‌دیده از شیوع کرونای مستقر در پارک‌های علم و فناوری و مراکز رشد ارائه کرد.
سپس دکتر قربانی و دکتر ملکی، معاونان صندوق نوآوری و شکوفایی گزارشی در خصوص خدمات ۵گانه این صندوق به شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان در دوران بحران کرونا ارائه کردند.
این خدمات مواردی از قبیل: ارائه تسهیلات برای کاهش خسارت شرکت‌های خسارت دیده ناشی از کرونا، تسهیلات استقرار شرکت‌های دانش‌بنیان در پارک‌های علم و فناوری، سرمایه‌گذاری بر روی طرح‌های دانش‌بنیان، گرنت تحقیق و توسعه و ارائه خدمات برای توانمند‌سازی شرکت‌ها را شامل می‌شد که مسئولان این صندوق دو خدمت اول را تشریح کردند و به سوالات مختلف روسای پارک‌های علم و فناوری در این خصوص پاسخ گفتند.
همچنین مقرر شد در نشستی دیگر که در آینده نزدیک برگزار می‌شود، سه خدمت دیگر صندوق نوآوری و شکوفایی برای روسای پارک‌ها ارائه شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کرونا صندوق نوآوری صندوق نوآوری و شکوفایی پارک های علم و فناوری شرکت های فناور روسای پارک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۸۷۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت تسهیلات ازدواج به فرزندان اعضای صندوق بازنشستگی شرکت ملی صنایع مس ایران

پرداخت تسهیلات ازدواج به فرزندان اعضای صندوق بازنشستگی شرکت ملی صنایع مس ایران طبق توافق با بانک تجارت صورت خواهد پذیرفت.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو این تفاهم‌نامه همکاری طی مراسمی در محل ساختمان مرکزی بانک تجارت بین احد علیخانی مدیرعامل موسسه صندوق بازنشستگی شرکت ملی صنایع مس ایران و هادی اخلاقی فیض آثار مدیر عامل بانک تجارت به امضا رسید.

به گفته مدیرعامل صندوق بازنشستگی مس، هدف از امضای این موافقتنامه همکاری، ایجاد آرامش در دل‌های بازنشستگان و انضباط مالی در صندوق و شرکت‌های تابعه است که از مهمترین اولویت‌های مدیریت صندوق بازنشستگی می‌باشند و برای تحقق آن‌ها برنامه‌های جدی در پیش داریم. 

وی افزود: ما در راستای ایجاد آرامش در دل‌های بازنشستگان از محل اعتبارات بانک تجارت و بر اساس این تفاهم نامه خدمات تسهیلاتی ازدواج ویژه فرزندان بازنشستگان صندوق بازنشستگی مس در اختیار اعضا قرار خواهیم داد.

او با اشاره به اینکه ایجاد انضباط مالی در شرکت‌های تابعه یکی از اهداف مهم در این دوره مدیریتی می‌باشد و امیدواریم شرکت‌های تابعه از فرصت عملیاتی کردن این تفاهم نامه جهت اجرایی نمودن طرح‌های توسعه در دست اقدام استفاده کنند.

در ادامه مدیرعامل بانک تجارت گفت: آنچه که ما تحت عنوان تسهیلات و سایر اشکال تامین مالی از قبیل کارنووام، کالانو برای بازنشستگان و شرکت‌های زیر مجموعه قائل به انجام آن هستیم ماحصل تفاهم نامه مشترک با صندوق بازنشستگی شرکت ملی صنایع مس ایران است.
هادی اخلاقی فیض آثار، در پاسخ به چیستی ضمانت اجرایی این تفاهم‌نامه گفت: سابقه همکاری بانک تجارت و شرکت ملی صنایع مس عقبه درخشانی است که خود ضمانت اجرایی این تفاهم‌نامه است.

دیگر خبرها

  • حمایت صندوق نوآوری از راه‌اندازی خط تولید دانش‌بنیان‌های ایرانی در کنیا 
  • بررسی نقش هولدینگ های صنعتی در آینده اکوسیستم نوآوری
  • پرداخت تسهیلات ازدواج به فرزندان اعضای صندوق بازنشستگی شرکت ملی صنایع مس ایران
  • رونمایی ۶ محصول دانش بنیان پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان
  • محصولات فناورانه دانشگاه آزاد یادگار امام افزایش می‌یابد
  • پارک علم و فناوری سلامت سمنان افتتاح شد
  • جزئیات اعطای تسهیلات به دانشجویان برتر المپیاد ورزش‌های فناورانه اعلام شد
  • ثبت ۱۲ فرآورده دارویی و ۵۰ تجهیز پزشکی شرکت‌های ایرانی در کنیا
  • ساماندهی منابع و تسهیلات با هدف تقویت زیست بوم علم و فناوری
  • واحدهای فناور پارک علم و فناوری زنجان افزایش می‌یابد/ ضرورت افزایش بودجه در سال جدید