Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سردار میرفیضی فرمانده سابق انتظامی مازندران که به عنوان فرمانده انتظامی استان قم منصوب شد، در پیامی از مردم استان مازندران در طول ۴ سال خدمت در این استان قدردانی کرد

در متن این پیام آمده است.

بسم الله الرحمن الرحیم

خداوند متعال را شاکرم که توفیقی عنایت فرمود تا همچون سربازی پا در رکاب مولا و مقتدایم مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه‌ای (مدظله العالی) در خدمت شما مردم عزیز و ولایتمدار این سرزمین باشم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حلاوت و توفیق این خدمت را مرهون همکاران صدیق، شما مردم عزیز و آنانی می‌دانم که در طول چهار سال گذشته همواره یاریگر اینجانب در تلاش برای رسیدن به برقراری نظم، امنیت و آرامش هم استانی‌های عزیز و هموطنان گرانقدر خود بوده اند.

اینک در این برهه حساس از زندگی ام و پس از ۴ سال خدمت صادقانه و بی منت در سمت فرمانده انتظامی استان مازندران، تدبیر فرمانده محترم ناجا اینگونه مقرر گردید تا در سنگری دیگر در خدمت مردم عزیز کشورم باشم.

جا دارد از تشریک مساعی، همدلی و همراهی مردم فهیم و با فرهنگ استان ولایتمدار، شهید پرور و دیار علویان که در طول این چند سال از مسئولیت خطیر فرماندهی انتظامی استان، همواره یار و همراه ما در برقراری نظم و امنیت عمومی بوده اند کمال تقدیر و تشکر را داشته باشم.

بی شک امنیت مطلوب استان نه فقط به واسطه تلاش همکارانم در فرماندهی انتظامی استان، بلکه نتیجه همدلی و همکاری همه دستگاه ها، نهاد‌ها و سازمان‌ها و آحاد جامعه بوده است که امیدوارم این روند در سال‌های آتی و با همت والای همگان در عرصه خدمات رسانی به مردم شریف استان و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران استمرار داشته باشد.

افتخار می‌کنم در طول این مدت در استان و سرزمینی خدمت کردم که مردمانش به مهمان نوازی، خونگرمی، صبر و استقامت، دلیر مردی و شجاعت شهره هستند، سرزمینی که قدمگاه بیش از ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید سرافراز ایران اسلامی است و درس ایثار و از خودگذشتگی را در مدرسه عشق این عزیزان آموخته ام و یقینا آن را ره توشه خود در ادامه خدمت به مردم سرزمینم خواهم کرد.

ومن الله التوفیق

سید محمود میرفیضی   انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرمانده انتظامی مازندران مقام معظم رهبری انتظامی استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۸۷۴۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی از زحمات نیروی انتظامی استان یزد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، مدیر و تعدادی از اعضای مجمع رهروان امربه معروف و نهی ازمنکر استان یزد همزمان با آغاز طرح نور با حضور در محل ستاد فرماندهی نیروی انتظامی استان یزد از زحمات این نیرو درجهت احیا و گسترش فریضه امربه معروف و نهی از منکر و فرهنگ عفاف و حجاب تشکر و قدردانی کردند. 

فرمانده نیروی انتظامی استان ضمن تبریک اعیاد و اقدام شجاعانه هوافضای سپاه در شکستن هیمنه پوشالی اسرائیل، از همراهی ناظران و فعالان مجمع رهروان تشکر کرد و از طرح نور گزارشی ارائه داد. 

سردار بهدانی فرد افزود: درابتدا تذکر و بعد اجرای قانون از وظایف این نیروست و رضایتمندی مردم مشوق حضور موثر این نیرو بوده است.

مدیر مجمع رهروان نیز متقابلا با تشکر از اقدام مقتدرانه و قانونی در مقابله با رژیم جعلی صهیونیستی، از خوشحالی مردم در این خصوص و عزم جزم نیروی خدوم انتظامی در طرح نور تشکر کرد. 

سردار فتوحی بیان داشت: سازماندهی بیشتر و آموزش ناظرین و همراهی موثر در اجرای هرچه موفق‌تر این طرح که درخواست آحاد مردم به ویژه خانواده شهدا و ایثارگران است، در دستور کار مجمع رهروان قرار دارد.

اجرای قانون در بستر تعامل هر چه بیشتر دستگاه‌های حاکمیتی و مشارکت بسیار خوب مردمی در حفظ امنیت و آرامش جامعه، محور گفتگوی این جلسه بود.

دیگر خبرها

  • ۲ محموله کالای قاچاق در اندیمشک کشف شد
  • پیام سرلشکر باقری به فرمانده کل سپاه
  • سردار رادان در توئیتر صفحه‌ای ندارد
  • لزوم کمک مردم به فراجا در بحث حجاب
  • تقدیر از ۳۰ سال خدمت خالصانه جمعی از خادمان حرم قم
  • حمایت مردم قزوین از عملیات غرورآفرین «وعده صادق»
  • تشکر باشگاه سپاهان از تیم فوتبال و حمایت هواداران تیم
  • کشف محموله میلیاردی تنباکوی قاچاق در بستک
  • قدردانی از زحمات نیروی انتظامی استان یزد
  • بهبهان خط پایان محموله‌های قاچاق