Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-24@12:02:12 GMT

آغاز نهضت شبانه آسفالت در محور نسیم شمال قزوین

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۸۷۴۱۸

آغاز نهضت شبانه آسفالت در محور نسیم شمال قزوین

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، سلیمان بهرامی مدیرعامل سازمان عمران شهرداری قزوین گفت: با توجه به دستور کاری از سوی معاونت فنی و عمرانی شهرداری قزوین، فاز نخست عملیات تراش آسفالت و بازسازی کمربندی نسیم شمال، حد فاصل تقاطع میرزا کوچک خان تا تقاطع اقبالیه، در قالب نهضت شبانه آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

‌بهرامی افزود: مساحت این مسیر در حدود ۳۸ هزار متر مربع است که پس از اخذ دستور از معاونت فنی و عمرانی، این سازمان یک اکیپ همراه با یک دستگاه ویرتکن و شش دستگاه کامیون به محل اعزام کرد.

او اضافه کرد: در این عملیات، دستگاه ویرتکن حدود ۵۰ سانتیمتر از سطح آسفالت را تراش داده است و کامیون‌ها هم برای تسریع در انجام کار، به منظور حمل ترانشه‌های آسفالت در محل فعالیت دارند.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرداری قزوین راه و شهرسازی حمل و نقل جاده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۸۷۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نهضت آسفالت‌ریزی در کمالشهر راه‌اندازی شد

سخنگوی شورای اسلامی کمالشهر با تاکید بر اهمیت تسهیل تردد شهروندان از راه‌اندازی نهضت آسفالت در سطح شهر خبر داد و گفت: معابر دارای اولویت طبق بررسی صورت گرفته و مطالبات مردمی شناسایی و طرح اجرا شد.

صالح‌گلزار زیرک در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در البرز با اشاره به راه‌اندازی نهضت آسفالت در سطح شهر کمالشهر، اظهار کرد: مناطق دارای اولویت شناسایی و برای تسهیل تردد شهروندان ۲۰ هزار تن آسفالت‌ریزی انجام شده است.

وی افزود: اولویت فعالیت ما بهسازی معابر خاکی دارای عرض استاندارد است و تردد ماشین‌آلات عمرانی برای آسفالت‌ریزی ممکن است.

سخنگوی شورای اسلامی کمالشهر خاطرنشان کرد: قراردادهای مربوط به آسفالت دستی منعقد شده است که با اعتبار ۴۵ میلیارد توسط کارگران توزیع می‌شود، این امر با هدف لکه‌گیری در دستور کار قرار دارد.

گلزار اضافه کرد: در پی توجه به مطالبات مردمی جدول‌گذاری معابر با اعتبار ۴۵ میلیارد توسط برنده مناقصه مربوطه در حال انجام است.

وی از صرف هزینه ۱۸ میلیاردی برای انجام فعالیت پیاده‌روسازی و همسطح‌سازی شهر خبر داد و گفت: پروژه‌های عمرانی موجود در کمالشهر به سرعت در حال تکمیل بوده و برای تحقق این مهم نیز اعتبار ۱۲۰ میلیاردی هزینه شده است.

سخنگوی شورای اسلامی کمالشهر با اشاره به برنامه‌ریزی مدیریت شهری کمالشهر برای جمع‌آوری آب‌های سطحی در این محدوده جغرافیایی، اضافه کرد: اجرای پروژه فوق اعتباری بالغ بر ۱۲۰ میلیارد نیاز دارد که با توجه به اینکه مراکزی همچون بهشت سکینه و شهرک صنعتی بهارستان در این امر دخیل هستند تلاش داریم طی تعاملات صورت گرفته بخشی از اعتبار لازم را جذب کنیم.

کد خبر 747491

دیگر خبرها

  • آغاز روکش آسفالت آزادراه تهران کرج قزوین
  • نهضت آسفالت‌ریزی در کمالشهر راه‌اندازی شد
  • ️جابجایی درختان طرح تقاطع غیرهمسطح دفاع مقدس - نسیم شمال - اقبالیه
  • عملیات روکش آسفالت محور طبس – یزد آغاز شد
  • برخورد شبانه اتوبوس با تریلر در محور مهریز با ۱۰ زخمی
  • محور بوشکان-فراشبند روکش آسفالت می‌شود
  • محورهای شرق وشمال اصفهان دچارآبگرفتگی شد/امدادرسانی همه دستگاه‌ها
  • به زودی، بهره برداری از قطعه سوم کمربندی نسیم شمال قزوین+ فیلم
  • سازمان ملل : ۷۰ درصد مردم شمال نوار غزه با گرسنگی مواجه هستند
  • بهره برداری از قطعه سوم کمربندی نسیم شمال قزوین بزودی + فیلم