Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-23@14:32:08 GMT

چارلیز ترون در نقش جاودانه‌ها

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۸۷۶۳۳

چارلیز ترون در نقش جاودانه‌ها

نتفلیکس فیلم سینمایی جدیدی با مضمون جاودانه‌ها و در قالب اکشن و پلیسی ساخته است. ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۱ فرهنگی سینما و تئاتر نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، چارلیز ترون بازیگر هالیوودی در نقش یک پلیس جاودانه در فیلمی به نام «گارد قدیمی» محصول نتفلیکس بازی می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیاه‌نمایی آسوشیتد پرس درباره ایران به‌بهانه پخش «خروج» در سینما ماشین«چرنوبیل» روسی برای پاسخگویی به «چرنوبیل» هالیوودی آماده می‌شود

به نقل از کولایدر این بازیگر در این فیلم نقش رهبر جنگجویانی را دارد که هزاران سال است توانایی‌های خود را مخفی نگه داشتند. ترون در مصاحبه کوتاه خود گفته است: این مهم است که سنگینی هزاران هزار سال را بر شانه‌های این کاراکتر احساس کنی. بدترین قسمت شخصیت او این است که هیچ کاری نمی‌تواند بکند. او ایمانش را نه تنها به خود بلکه به بشریت از دست داده است. من فکر می‌کنم که بسیاری خواهند توانست با او ارتباط برقرار کنند.»

در این فیلم به کارگردانی «جینا پرنس-بایتوود» بازیگران دیگری از جمله «چیوتل اجیوفر»، «ماتیاس اسخونارتس»، «لوکا مارینلی»، «مروان کنزاری» و «هری ملینگ» ایفای نقش کرده‌اند. نت‌فلیکس تاریخ پخش این فیلم را اعلام نکرده است اما پیش‌بینی می‌شود که «گارد قدیمی» اواخر سال 2020 منتشر شود.

انتهای پیام/

R1544/P/S4,34/CT10 واژه های کاربردی مرتبط هالیوود سینمای جهان

منبع: تسنیم

کلیدواژه: هالیوود سینمای جهان هالیوود سینمای جهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۸۷۶۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از ثبت جهانی کاروانسرای دیر گچین قم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، مدیر کل پایگاه‌های جهانی کاروانسرا‌های ایرانی با اشاره به برگزاری ۴۵ امین نشست کمیته جهانی ثبت میراث تاریخی که شهریور ماه سال ۱۴۰۲ در ریاض عربستان برگزار شد گفت: در این نشست ۵۴ کاروانسرای ایرانی در قالب کلی کاروانسرا‌های ایرانی به ثبت جهانی رسید که کاروانسرای دیر گچین قم یکی از شاخص‌ترین کاروانسرا‌ها در این مجموعه است.

وی با تاکید بر اینکه ثبت جهانی یک اثر تاریخی مسئولیت‌های اجتماعی و خطیری را برای بهره برداران، متولیان و جامعه مدنی هر منطقه ایجاد می‌کند گفت: تنها با تکیه بر همکاری و خرد جمعی می‌توان در مسیر حفظ، نگهداری و احیا میراث فرهنگی گام برداشت.

وی سه ضلع میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری را مرتبط با هم و اثرگذار بر روی یکدیگر دانست و افزود: نباید فراموش کنیم که در تمامی حوزه‌های مربوط به مجموعه گروه‌های اجتماعی و سازمان‌های مردم نهاد میتوانند بازو و اهرم کمکی برای ما باشیم.

همچنین آقای ارجمندی مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قم از ۵۴۸ اثر میراثی شناسایی شده تا پایان سال ۱۴۰۲ در قم خبر داد و گفت: ۳۸۳ اثر در دسته آثار غیر منقول، ۷۴ اثر منقول، ۵۹ اثر ناملموس و ۳۱ اثر طبیعی جای می‌گیرد و در این بین آثازی، چون تپه قلی درویش، تالاب مره، دیر گچین و دریاچه نمک از شاخص‌ترین آنهاست.

وی با اشاره به اینکه استان قم علاوه بر ظریت زیارتی و وجود حرم کریمه اهل بیت و مسجد مقدس جمکران ظرفیت‌های غنی میراثی و گردشگری نیز دارد بر توجه بیشتر در خصوص این آثار تاکید کرد و گفت: متاسفانه در این حوزه قدردانی و اهتمام جدی صورت نمی‌گیرد که این امر ناشی از ضعف فرهنگی استان است که باید در ارتقای آن کوشش کنیم.

مدیر کل میراث استان قم از آماده سازی فرایند مزایده به منظور بهره برداری بخش خصوصی از کاروانسرای دیر گچین در آینده نزدیک نیز خبر داد و افزود: یک مشکل سندی پیش روی این کاروانسرا قرار دارد که به محض مرتفع شدن آن، با نظارت و کنترل میراث فرهنگی، در اختیار بخش خصوصی برای نگهداری، بهره برداری و احیا قرار میگیرد.

 سرپرست معاونت اجتماعی فرهنگی و زیارت استانداری نیز در این مراسم با بیان اینکه به همان اندازه که میراث ما گرانبهاستکه حفاظت از آن نیز مهم است از ثبت جهانی دیر گچین ابراز خرسندی کرد و گفت؛ به برکت اسلام و نظام جمهوری اسلامی ایران میراث فرهنگی کشور در خدمت ارزش‌های انسانی، معرفتی و دینی قرار گرفته است.

وی با اشاره به عملیلت غرور آفرین وعده صادق در روز ۲۶ فروردین آن روز را یوم الله خواند و ملت ایران را ملتی بزرگ دانست.

حجت الاسلام حسینی مقدم در این خصوص افزود: امروز این ملت بزرگ و بزرگ زاده به برکت نظام جمهوری اسلامی و تربیت فرزندانی از نسل سزدار سلیمانی توانست در یک زور آزمایی موازنه استکبار را بر هم بزند.

در حاشیه این مراسم نشست تخصصی با موضوع تاب آوری بنا‌های تاریخی و مدیریت بحران‌های طبیعی با حضور کارشناسان میراث فرهنگی برگزار شد.

کاروانسرای دیر گچین با ۱۲ هزار متر مربع در کیلومتر ۶۰ آزادراه قم - گرمسار قرار دارد و سنگ بنای آن در عصر ساسانی گذاشته شده و در دوره سلجوقی و صفوی بازسازی شده است و اکنون به عنوان مادر کاروانسرا‌های ایرانی از آن یاد می‌کنند.

پیش از این ۲۶ اثر ایرانی به ثبت جهانی رسیده است که میدان نقش جهان اصفهان، تخت جمشید شیراز، شهر سوخته سیستان و منطقه اورامانات کردستان از جمله این مناطق است.

دیگر خبرها

  • تاسیس ۱۶ موسسه فرهنگی و هنری در استان
  • طرح نور را با قوت و هوشمندی ادامه می‌دهیم
  • ‌هفته سنندج چه برنامه‌هایی ‌برگزار می‌شود؟
  • انتشارات علمی و فرهنگی چگونه از عرش به فرش رسید؟
  • رونمایی از ثبت جهانی کاروانسرای دیر گچین قم
  • روستا‌های ایران در فهرست جهانی شدن
  • نقش مؤثر سپاه پاسداران در عرصه‌های فرهنگی عمرانی و امنیتی
  • آخرین وضعیت احداث کمپ فرهنگی ورزشی شهرستان ورزقان
  • برگزاری رویداد فرهنگی «دانشجو، رشد و بالندگی» در دانشگاه گلستان
  • مدل تازه کار فرهنگی برای حجاب؛ جمله قصار زاکانی بنر شد! | تصویر