Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- فرمانده یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن از رفع تصرف بیش از 27 هزارمتر مربع از اراضی دولتی در روستای "حیدره" خبر داد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از پلیس، سرهنگ "جواد خردمند" در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر چهار مورد تعرض به اراضی دولتی در روستای"حیدره"، موضوع به طور ویژه در دستور کار یگان حفاظت ملی زمین و مسکن همدان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: کارکنان یگان حفاظت با هماهنگی و حمایت دادستان استان پس از انجام تحقیقات میدانی موفق شدند جمعا 27 هزار و 810 متر مربع از اراضی دولتی را که به طور غیرقانونی تصرف شده بود، خلع ید و به اراضی دولتی اعاده کنند.
فرمانده یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن با بیان اینکه برابر اعلام کارشناسان ارزش تقریبی این مقدار از اراضی تصرفی 86 میلیارد و 500 میلیون ریال برآورد شده است، گفت: شهروندان عزیز در سراسر کشور با عمل به مسئولیت اجتماعی هرگونه زمین خواری و تصرف غیرقانونی اراضی ملی را به تلفن گویای 1656 یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن اطلاع دهند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: رفع تصرف ملی زمین و مسکن اراضی دولتی یگان حفاظت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۸۷۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۰ هکتار اراضی ملی در بوکان از متصرفان بازپس گرفته شد

اسماعیل عبدالله‌وند  اظهار کرد: این مقدار اراضی ملی توسط افراد سودجو، کشت شده بود که با تلاش ماموران یگان حفاظت این اداره و همکاری دستگاه قضایی و نیروی انتظامی از متصرفان خلع ید شد.

وی اضافه کرد: برای جلوگیری از تصرف دوباره این مقدار اراضی بیش از ۲۵ کیلومتر از این محوطه با استفاده از ادوات مختلف پی‌کنی و با استفاده از حفاری جداسازی شد.

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری بوکان با قدردانی از دستگاه‌های نظامی و انتظامی به ویژه دستگاه قضایی این شهرستان گفت: امیدواریم با مشارکت همه آحاد جامعه و نهادهای دولتی از عرصه‌های ملی بیش از پیش با مشارکت مردم حفاظت و صیانت کنیم.

وی اضافه کرد: تلفن ۱۵۰۴ یگان حفاظت در این شهرستان به صورت شبانه‌روزی آماده دریافت گزارش‌های مردمی جهت جلوگیری از تخریب و تصرف اراضی ملی توسط سودجویان و متصرفان است.

دیگر خبرها

  • ۵۰ هکتار اراضی‌ملی در بوکان از متصرفان بازپس گرفته شد
  • ۵۰ هکتار اراضی ملی در بوکان از متصرفان بازپس گرفته شد
  • رفع تصرف ۵۰ هکتار از اراضی ملی در بوکان
  • رفع تصرف ۳۰۰ هکتار از عرصه‌های طبیعی کرمانشاه
  • رفع‌تصرف ۱۰هزار مترمربع از اراضی کشاورزی در لرستان
  • رفع تصرف اراضی دولتی شهرستان طرقبه و شاندیز به ارزش ۲۰۰ میلیون تومان
  • رفع تصرف فوری ۸۷ هزار مترمربع از اراضی ملی دماوند
  • رفع تصرف ۳ هکتار از اراضی ملی در اشنویه 
  • رفع تصرف اراضی ملی در شهرستان قائم شهر
  • صدورسندتفکیکی برای دوهزارقطعه از اراضی طرح مسکن ملی درسیستان وبلوچستان