Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-16@09:22:13 GMT

هم انديشي «رمضان طليعه نهضت حسيني» برگزار مي‌شود

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۸۷۶۵۰

هم انديشي «رمضان طليعه نهضت حسيني» برگزار مي‌شود

خبرگزاری آریا- ستاد فرهنگی اربعین حسینی به منظور بررسی ابعاد نهضت امام حسین (ع)، نخستین هم اندیشی مجازی با عنوان «رمضان طلیعه نهضت امام حسین (ع)» را برگزار می‌کند.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی حج، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حمید احمدی رئیس کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین گفت: ستاد فرهنگی اربعین حسینی باهدف بررسی ابعاد نهضت امام حسین (ع) و به ‌منظور تولید محتوای مناسب برای آشنایی مخاطبان با این حرکت بزرگ الهی، سلسله نشست‌های مجازی را برگزار می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: نخستین نشست مجازی با عنوان «رمضان طلیعه نهضت امام حسین (ع)» فردا از ساعت 18 تا 20 با سخنرانی چند تن از علما و اندیشمندان ایران و عراق برگزار می‌شود.
حجت‌الاسلام احمدی، حرکت امام حسین (ع) از مدینه به کربلا، تعامل امام حسین (ع) با عراق (چرایی و چگونگی)، امام حسین (ع) در مکه (از سوم شعبان تا هشتم ذی‌حجه) و سفیران نهضت امام حسین (ع) در عراق را از عناوین این هم اندیشی برشمرد.
وی خاطرنشان کرد: در این هم اندیشی حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید عبدالفتاح نواب، نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت، آیت‌الله نجم‌الدین مروجی طبسی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، محمدرضا جباری و دکتر بلاسم از عراق سخنرانی خواهند کرد که این برنامه به ‌صورت برخط از طریق Live.Alarbaeen.ir و اینستاگرام پخش می‌شود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: هم اندیشی رمضان نهضت امام حسین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۸۷۶۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان پخش فصل سوم «سرزمین مادری» مشخص شد +فیلم

فصل سوم «سرزمین مادری» از هفته ابتدایی اردیبهشت به روی آنتن شبکه سه سیما می‌رود.

به گزارش مشرق، فصل سوم سریال «سرزمین مادری» به کارگردانی کمال تبریزی و نویسندگی علیرضا طالب‌زاده قرار است از چهارشنبه ۵ اردیبهشت در پلتفرم تلوبیون و پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ از شبکه سه سیما پخش شود.

در این فصل داستان سریال وارد مرحله میانسالی رهی می‌شود و به همین جهت آرش مجیدی جایگزین شهاب حسینی که بازیگر نقش دوره جوانی این شخصیت است می‌شود.

گفتنی است؛ شهاب حسینی نیز در فصل دوم جایگزین علی شادمان بازیگر نقش دوران کودکی رهی شده بود.

علاوه بر مجیدی بازیگران دیگری همچون کوروش سلیمانی (در نقش سید حشمت)، سعید راد، گلچهره سجادیه، بابک حمیدیان، مهران رجبی، حسین مهری، مجید سعیدی، حسین عابدینی و لیلا برخورداری به ایفای نقش پرداخته‌اند.

لازم به ذکر است این سریال با نام پیشین «سرزمین کهن» ابتدا ۳ بهمن ۱۳۹۲ آغاز شد و تا ۲۴ بهمن همان سال نیز ادامه پیدا کرد، اما پس از مدتی به دلیل حواشی به وجود آمده متوقف شد و بعد از گذشت نزدیک به یک دهه در ۲۰ مهر ۱۴۰۲ مجددا آغاز شد.

دیگر خبرها

  • همایش بین‌المللی معرفت و رسالت حسینی در کربلا برگزار می‌شود
  • تقدیر مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران از خانواده شهید « حسین نیا»
  • کاپیتان استقلال باز هم پدر شد + عکس
  • عکس| کاپیتان استقلال باز هم پدر شد
  • سیدحسین حسینی برای دومین بار پدر شد + عکس
  • تکلیف سید حسین حسینی مشخص شد!
  • واکنش گسترده مداحان و منبری‌ها به پاسخ موشکی ایران به اسرائیل
  • واکنش مداحان و منبری‌ها به حملات موشکی ایران به اسرائیل + عکس
  • زمان پخش فصل سوم «سرزمین مادری» مشخص شد +فیلم
  • کاپیتان استقلال چهاردهمین کلین شیت را به فرزندش تقدیم کرد + عکس