Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری به نقل از پایگاه خبری پلیس ، سرهنگ "سیدغلامعلی نوربخش" در تشریح جزئیات این خبر گفت: طرح کنترل تخلفات حادثه ساز توسط ماموران گشت پلیس راه شهرکرد- اصفهان اجراء شد.
رئیس پلیس راه استان افزود: در اجرای این طرح، با استفاده از دوربین لیزرگان یک دستگاه سواری هیوندای جنسیس که با سرعت بیش از ۱۸۵ کیلومتر در ساعت در محور اصلی شهرکرد-اصفهان در حال حرکت بود، شناسائی و با رعایت نکات ایمنی توسط مامورین متوقف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان این که تخلفات حادثه ساز خط قرمز پلیس است، تصریح کرد: به علت رانندگی با سرعت غیرمجاز، نمره منفی در سوابق گواهینامه راننده درج و خودرو توقیف و پس از اعمال قانون روانه پارکینگ شد.
سرهنگ "نوربخش" خاطرنشان کرد: هدف پلیس از اعمال قانون این است تا رانندگان با توجه بیشتری قوانین و مقررات را رعایت کرده و سهم خود را در تأمین امنیت راه ها ایفا نموده و با رعایت قوانین الگوهای عملی مناسبی برای فرزندان خود در آینده باشند.

48

کد خبر 1386300

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان چهارمحال و بختیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۸۸۰۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معابر پایتخت خلوت است/ ممنوع بودن سرعت و سبقت

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران گفت: برخی رانندگان با استفاده از خلوتی معابر اقدام به سرعت و سبقت‌های غیر مجاز می‌کنند که جان خود و دیگران را به خطر می‌اندازند.

سرهنگ علی اصغر شریفی گفت: رصد مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از وضعیت تردد خودرو‌ها در ساعات ابتدایی صبح روز یکشنبه ۵ فروردین ۱۴۰۲ ماه نشان از معابر و بزرگراه‌های خلوت در سطح شهر تهران و احتمال تصادفات بخاطر افزایش سرعت‌ها توسط برخی از رانندگان دارد.

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ بیان داشت: برخی رانندگان ممکن است با دیدن خلوتی معابر شهر تهران، قصد سرعت و سبقت جهت زودتر رسیدن و یا قصد انجام حرکات نمایشی و لایی کشی داشته باشند که به این دسته از رانندگان توصیه می‌گردد فریب خلوتی معابر را نخورند چرا که همیشه حادثه در کمین است و سرعت‌های بالا همیشه خطر ساز و خطر آفرین می‌باشند پس با رعایت قانون، همواره با سرعت مقرره در سطح معابر خلوت صبحگاهی و خلوت تردد نمایید.

وی همچنین گفت: تیم‌های پلیس راهور تهران بزرگ در تمامی تقاطع‌ها و معابر و میادین شهر تهران بمنظور کنترل سرعت‌ها و سبقت‌ها حضور دارند چرا که برخی رانندگان با دیدن خلوتی معابر ممکن است سرعت خودروی خود را بالا برده و باعث حادثه و تصادفات دلخراش شوند.

سرهنگ شریفی افزود: رانندگان در صورت خلوتی معابر از عجله و شتاب خودداری کرده و با سرعت مطمئنه و حتی کمتر از آن تردد نمایند و این احتیاط همان سرعتی است که اگر حادثه‌ای مقابل راننده روی داد و اگر خودرو و مانعی مقابل پیش آمد راننده بتواند خودروی خود را به موقع متوقف و از برخورد پرهیز نماید.

سرهنگ شریفی گفت: دقایقی قبل در محدوده جنوب به شمال بزرگراه نواب ورودی تونل توحید سه دستگاه خودروی سواری پراید، کوئیک و پژو پارس با یکدیگر برخورد داشتند که به همین دلیل شاهد بار ترافیکی در این محدوده بودیم که با تلاش همکاران بنده خودرو‌ها کنار کشیده شده و ترافیک به حالت عادی بازگشت.

دیگر خبرها

  • ممنوعیت تردد موتور سیکلت در محور‌های اصلی و مناطق ییلاقی تفت و مهریز
  • تردد موتور سیکلت در محور‌های اصلی و مناطق ییلاقی تفت و مهریز ممنوع شد
  • توقیف ۹۶ دستگاه خودرو متخلف در محورهای مواصلاتی لرستان
  • برخورد قاطع پلیس با رانندگان پرخطر در جاده‌های لرستان
  • توقیف ۴۰۰۰۰ خودروی متخلف/ مرگ ۵۴۹ نفر در تصادفات
  • توقیف ۱۶۸ خودروری متخلف در کردستان
  • خودروی ۶۰ میلیاردی در کرمان، توقیف شد
  • معابر پایتخت خلوت است/ ممنوع بودن سرعت و سبقت
  • توقیف ۲۵۰۰۰ خودروی متخلف/ جانباختن روزی ۴۲ نفر در تصادفات
  • وزش باد با سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت در شهرکرد