Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-25@17:26:56 GMT

کشف ۷ هزار فشنگ سلاح کلاشنیکف از قاچاقچیان در خرمشهر

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۸۸۱۱۹

به گزارش تسنیم؛ سردار لطفعلی پاکباز با اعلام خبر کشف محموله مهمات جنگی در خرمشهر، درباره جزئیات این خبر اظهار کرد: مرزبانان هنگ مرزی خرمشهر روز گذشته در نتیجه ساعتها کار اطلاعاتی و تجزیه و تحلیل  اخبار واصله از قصد قاچاقچیان مبنی بر ورود یک محموله سلاح و مهمات جنگی از مرز ساحلی اروند به کشور مطلع شده و بلافاصله بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده مرزبانی استان خوزستان افزود: مأموران با پایشهای دقیق و بررسی تحرکات منطقه، موفق شدند محل نفوذ قاچاقچیان را شناسایی کنند و بلافاصله چند اکیپ عملیاتی هنگ مرزی خرمشهر و گروهان شلمچه برای انسداد معابر وصولی اعزام و با اجرای یک عملیات برنامه‌ریزی شده و کمین هدفمند موجب غافلگیری اشرار شدند.

وی تصریح کرد: قاچاقچیان که خود را در تنگنای مأموران دیدند با استفاده از پوشش نیزاری منطقه و تاریکی هوا متواری شدند که پس از اقدامات تأمینی و کاوش منطقه 10 جعبه پلمب 700 تایی، مجموعاً هفت هزار فشنگ جنگی سلاح کلاشنیکف کشف شد.

این مقام انتظامی با اشاره به عزم جدی مرزبانان خوزستان برای مقابله با مخلان امنیت در نوار مرز، ادامه داد: پس از چند ساعت گشت‌زنی و رصد اطلاعاتی منطقه دو قاچاقچی عامل این پرونده شناسایی و دستگیر شدند.

پاکباز بیان کرد: امروز مرزبانان و مرزنشینان خوزستان بیش از همیشه در کنار هم برای حفظ و حراست از مرزهای جمهوری اسلامی ایران در جنوب غرب کشور تلاش و با هرگونه اعمال سودجویانه و خرابکارانه در نوار مرزی قاطعانه برخورد خواهند کرد.

به گفته فرمانده مرزبانی استان خوزستان، در این زمینه پرونده اولیه تشکیل شده و متهمان به همراه مهمات کشف شده تحویل مراجع ذی‌صلاح شدند.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۸۸۱۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری سفر راهیان نور جامعه ورزش کشور در خوزستان

به گزارش خبرنگار مهر، کاروان راهیان نور جامعه ورزش کشور با حضور جمعی از قهرمانان و ملی‌پوشان عرصه ورزش، پیشکسوتان، مربیان و مدیران ورزش کشور از یادمان‌های دفاع مقدس در شهرستان‌های خرمشهر و آبادان بازدید کردند.

بازدید از یادمان شهدای شلمچه، موزه جنگ خرمشهر، یادمان شهدای اروند از جمله برنامه‌های این سفر دو روزه کاروان راهیان نور ورزش کشور به استان خوزستان است.

همچنین این بازدید با همکاری وزارت ورزش و جوانان و سازمان بسیج ورزشکاران کشور به مدت ۲ روز (۴ و ۵ اردیبهشت) به میزبانی خوزستان در شهرهای آبادان و خرمشهر در حال برگزاری است.

کد خبر 6086777

دیگر خبرها

  • اسرائیل با استفاده از «مهمات ساخت آمریکا» مرتکب «جنایات جنگی» می‌شود
  • عفو بین‌الملل: اسرائیل با استفاده از «مهمات ساخت آمریکا» مرتکب «جنایات جنگی» می‌شود
  • بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های جنوب غرب خوزستان
  • طالبان از سلاح جنگی جدید "ساخت افغانستان" رونمایی کرد (فیلم)
  • اوج گیری گرما در اروند
  • برگزاری سفر راهیان نور جامعه ورزش کشور در خوزستان
  • ادعای عجیب اسنایپر برتر آمریکایی: سلاح‌های زمان شوروی بهتر هستند!
  • عملیات آبرسانی به روستاهای محروم خرمشهر
  • آفتاب بر گستره آبادان و خرمشهر
  • هوای آبادان و خرمشهر و یک شهر دیگر خوزستان در وضع بسیار خطرناک