Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- رئیس بنیاد مستضعفان گفت: ایثارگری و خدمات بهشت زهرا(س) در مقایسه با کل جهان در کرونا بی‌سابقه بود.
به گزارش خبرگزاری آریا، سید پرویز فتاح، رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی پس از بازدید از سازمان بهشت زهرا(س) و نحوه خدمات‌رسانی به متوفیان در بحران کرونا به همراه سعید خال مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) و شهردار حرم مطهر حضرت امام خمینی(ره) با اشاره به ایثارگری پرسنل بهشت زهرا(س) در بحران کرونا اظهار کرد: در بحران کرونا موضوع دفن اموات در اکثر کشورها به یک مشکل بزرگ تبدیل شد و با پیگیری اخبار و گزارش‌های مربوط به مدیریت اجساد در بحران کرونا در سطح جهانی بیش از پیش به اهمیت و حساسیت خدمات‌رسانی و ایثارگری پرسنل شریف و زحمتکش سازمان بهشت زهرا(س) در مقابله با کرونا پی بردیم و ثابت شد که در این بخش چه حماسه بزرگی اتفاق افتاده است و ایثارگری و خدمات بهشت زهرا(س) در مقایسه با کل جهان در کرونا بی‌سابقه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس بنیاد مستضعفان تصریح کرد: بحمدالله همراهی و همدلی مسئولان در مقابله و مواجهه با بحران کرونا و مدیریت این شرایط به ویژه تعامل شهرداری تهران و شخص دکتر حناچی شهردار تهران  و بنیاد مستضعفان در سطح بسیار مطلوبی تعریف شد و همکاری خوبی صورت گرفت.
وی ضمن تقدیر از زحمات تمامی پرسنل شریف  و ایثارگران سازمان بهشت زهرا(س) افزود: با اطلاعاتی که من دارم مدیریت سازمان بهشت زهرا(س) به ویژه در بحران کرونا پدرانه و دلسوزانه عمل کرد و با روحیه مضاعف با همدلی و برادری به کمک پرسنل زحمتکش این سازمان بحران کرونا را مدیریت کردند.
گفتنی است در ابتدا پرویز فتاح رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی به همراهی سعید خال مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) و شهردار حرم حضرت امام خمینی(ره) با حضور در گلزار شهدای بهشت زهرا(س) به مقام بلند شهدا ادای احترام کردند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: ایثارگری خدمات بهشت زهرا رئیس بنیاد مستضعفان سازمان بهشت زهرا س بحران کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۸۸۱۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقاوم سازی بافت‌های فرسوده در بوئین زهرا با جدیت دنبال می‌شود

محمد ادیب رامندی فرماندار شهرستان بوئین زهرا در جلسه بررسی اقدامات صورت گرفته توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در سطح شهر‌ها و روستا‌های تابعه شهرستان، گفت: در سطح شهرستان بوئین‌زهرا با مشارکت بنیاد مسکن در حوزه اجرای پروژه‌های عمرانی و نوسازی بافت‌های فرسوده اقدامات مناسبی صورت گرفته است و در سال جدید نیز با جدیت بیشتری این امور پیگیری می‌شود.

وی افزود: همچنین در اجرای پروژه‌های طرح ملی نهضت مسکن اقدامات مناسبی جهت تخصیص زمین، واگذاری آن به واجدین شرایط و نیز پرداخت تسهیلات در راستای خانه‌دار شدن مردم شهرستان انجام شده است.

فرماندار بوئین زهرا اظهار کرد: بنیاد مسکن یکی از نهاد‌های انقلابی و یادگار بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران است، اجرای طرح هادی، بهسازی معابر در روستا‌ها به خصوص روستا‌های محروم و ساخت مسکن محرومان این شهرستان به کمک این بنیاد صورت گرفته است. 

وی تاکید کرد: با تعامل و همراهی فی مابین دستگاه‌های اجرایی، شاهد تحقق اهداف مجموعه بنیاد مسکن در این شهرستان خواهیم بود، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی یقیناً می‌تواند در تأمین مسکن محرومان در سطح شهر‌ها و روستا‌های تابعه کمک‌های زیادی انجام دهد و ما به دنبال مقاوم سازی بافت‌های فرسوده شهری و روستایی با توجه به لرزه خیز بودن این شهرستان هستیم.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • بحران‌زده ترین قاره جهان از نظر بلایای طبیعی کجاست؟ | اینفوگرافیک
  • فعالیت پنج تشکل ایثارگری در آذربایجان‌غربی
  • مقاوم سازی بافت‌های فرسوده در بوئین زهرا با جدیت دنبال می‌شود
  • اعزام ۵۵ ایثارگر زنجانی به سفر معنوی حج تمتع
  • اعزام ۵۵ ایثارگر زنجانی به سفر معنوی حج
  • ۵۵ ایثارگر زنجانی به سفر معنوی حج تمتع اعزام می‌شوند
  • ایثارگری‌های جبهه مقاومت ‌برای نسل جدید بازگو شود
  • دست یاری تهران به بلوچستان | چگونه شهرداری تهران به سیل زدگان چابهار کمک می‌کند؟
  • کمک تهران به بلوچستان | چگونه آتش نشانان تهرانی به سیل زدگان چابهار کمک می‌کنند؟
  • نشست هم‌اندیشی‌ تشکل‌های شاهد و ایثارگر برگزار شد