Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@18:56:14 GMT

۵ هزار بسته معیشتی توسط تبلیغات اسلامی فارس توزیع شد

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۸۸۴۰۰

۵ هزار بسته معیشتی توسط تبلیغات اسلامی فارس توزیع شد

حجت الاسلام محمد صادق مهرابی در گفت و گو با خبرنگار مهر، بیان کرد: بیش از پنج هزار بسته معیشتی در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری در راستای کمک به افراد ضعیف جامعه تدارک دیده شده که این بسته‌ها به زودی در اختیار مستضعفین جامعه قرار خواهد گرفت.

وی با اشاره به ارزش ریالی هریک از این بسته‌ها نیز عنوان کرد: با توجه به اینکه این بسته‌ها شامل برنج، مرغ، ماکارونی، روغن و رب گوجه فرنگی هستند ارزش ریالی این بسته‌ها بالغ بر ۲۲۰ هزار تومان برآورد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس هیأت محمدی شیراز نیز در گفت و گو با خبرنگار مهر تصریح کرد: با توجه به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر کمک به اقشار مختلف جامعه با توجه به شیوع ویروس کرونا لذا این هیأت مذهبی نیز بیش از ۲۲ تن مایحتاج مورد نیز مردمی را تهیه و در راستای تحقق بیانات رهبری میان افراد مستضعف جامعه توزیع خواهد کرد.

کد خبر 4920735

منبع: مهر

کلیدواژه: شیراز فارس کمک معیشتی خانوار ویروس کرونا شیراز بوشهر قزوین شیوع کرونا ایلام شهرکرد گرگان ماه مبارك رمضان بیرجند زلزله کمک به نیازمندان مواسات بارش باران بسته ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۸۸۴۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بحث عفاف و حجاب باید در اولویت فعالیت‌های دانشگاه باشد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا،‌ حجت‌الاسلام رضا قاسمی‌نژاد مسئول نهاد رهبری در دانشگاه‌ آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری در نشستی در راستای سیاست‌های کلان مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی درباره مسئله حجاب و عفاف که در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد برگزار شد،  اظهار کرد: یکی از رسالت‌های مهم الهی مسئله عفاف و حجاب در جامعه بوده که این مسئله هم بر اساس آیات و روایات و هم به دلایل عقلی که عفاف و حجاب در جامعه دارد بر همگان واجب و ضروری است.

وی افزود: همان‌طوری که مقام معظم رهبری اشاره فرمودند دانشگاه‌ها به‌عنوان محل تعلیم و تربیت برای عالم پروری و دانشمندپروری باید به بعد تربیتی دانشجویان توجه ویژه داشته باشد و بحث عفاف و حجاب هم باید در اولویت فعالیت‌های دانشگاه باشد.

 مسئول نهاد رهبری در دانشگاه‌ آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری بیان کرد: با توجه به سرمایه‌گذاری دشمن در حوزه عفاف و حجاب، ضروری است مجموعه دانشگاه با انگیزه الهی و با همت والا این مسئله را پیگیر باشد و با رعایت نکات دقیق و ظریف در این موضوع، تلاش کند که جامعه دانشگاهی مزین به عفاف و حجاب را ارائه دهد.

قاسمی‌نژاد مطرح کرد: وظیفه همگان نسبت به مسئله عفاف و حجاب کاملاً روشن است و بر اساس آیات و روایات و منابع و آموزه‌های دینی همه ملزم به رعایت و همچنین امربه‌معروف و نهی از منکر هستند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توسط ستاد اجرایی فرمان امام
  • توزیع ۶۰ بسته‌ معیشتی در رشت
  • توزیع بسته‌های معیشتی در مناطق سیل زده جنوب
  • توزیع بسته‌های معیشتی
  • ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان توزیع شد
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی بین خانواده های کم برخوردار
  • توزیع بسته‌های معیشتی بین خانواده‌های کم برخوردارصومعه سرایی
  • توزیع هزار بسته معیشتی بین نیازمندان بخش شیبکوه
  • بحث عفاف و حجاب باید در اولویت فعالیت‌های دانشگاه باشد