Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین از گلستان ؛ هادی هاشمیان، رییس کل دادگستری استان گلستان بیان کرد: بررسی‌های دستگاه قضایی نشان داد اداره راه و شهرسازی استان گلستان در چندین نوبت اراضی دولتی در مناطقی از گرگان که زمین‌ها قیمت گزافی دارد به برخی از کارمندان و مدیران این اداره واگذار کرده است.

رییس کل دادگستری گلستان خاطرنشان کرد: بررسی‌های کمیته مبارزه با زمین خواری دادگستری استان گلستان نشان می‌دهد واگذاری این زمین‌ها با استفاده از مجوزها و بخشنامه‌های داخلی انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: دادستانی گرگان علیه تعدادی از مدیران استانی اعلام جرم کرده و رسیدگی به پرونده در دادسرای مرکز استان گلستان آغاز شده است.

سال گذشته نیز با تلاش کمیته مبارزه با زمین خواری دادگستری استان گلستان ۹۰ هکتار از اراضی ملی مناطق گران قیمت گرگان شناسایی و سند آن به نام منابع طبیعی صادر شد.

رییس کل دادگستری استان گلستان چند روز قبل در سخنان خود از نظارت کمرنگ دستگاه‌های متولی انفال انتقاد کرده بود.

48

کد خبر 1386321

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان گلستان دادگستری استان گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۸۸۵۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 آئین واگذاری ۸۰۹ واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد در آذربایجان‌غربی 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،در شانزدهمین جلسه شورای عالی مسکن که به ریاست رییس جمهوری و با حضور وزیر راه و شهرسازی و حضور ویدئوکنفرانسی مدیران کل استان‌ها برگزار شد، ۳۳ هزار و ۸۶۳ واحد مسکونی ویژه مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور تحویل شد که ۸۰۹ واحد از این تعداد در آذربایجان‌غربی بود که تحویل داده شد.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی در حاشیه این مراسم اظهار داشت: این اداره کل آمادگی دارد در راستای اجرای قانون جهش تولید مسکن و به منظور خانه دار شدن آحاد مختلف مردم اراضی مورد نیاز برای اقشار خاص واجد شرایط را تامین کند.

سید محسن حمزه‌لو اظهار داشت: متقاضیان خاص از جمله مددجویان بهزیستی، کمیته امداد و بنیاد شهید در صورت دارا بودن شرایط، می‌توانند از این طرح بهرمند شوند.

وی ادامه داد: بهره‌مندی ازظرفیت‌های موجود باهدف توانمندسازی مددجویان از مهم‌ترین مسائل مورد توجه است که به جدیت پیگیری می‌شود.

دیگر خبرها

  • واگذاری ۲ هزار و ۸۰۰ قطعه زمین در استان قزوین 
  • ۲ هزار و ۵۸ واحد مسکونی استان سمنان در سفر رییس جمهور افتتاح می‌شود
  • واگذاری ۱۰۳۹ واحد مسکن کمیته امداد ‌در استان هرمزگان
  • ۲ هزار قطعه زمین نهضت ملی مسکن سیستان و بلوچستان سنددار شد
  • اراضی بیش از یک میلیون واحد نهضت ملی مسکن تامین شد 
  • مراسم واگذاری ۸۰۹ واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد در آذربایجان‌غربی
  •  آئین واگذاری ۸۰۹ واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد در آذربایجان‌غربی 
  • ورود ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری گلستان برای بررسی راهکارهای قانونی کاهش هزینه ساخت مسکن در استان
  • پرداخت بیش از ۲۷۸ میلیارد تومان تسهیلات ودیعه مسکن در گلستان
  • ۱۲۰۰ متر مربع از اراضی ‌ملی‌ اهواز رفع تصرف شد