Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-28@17:41:35 GMT

آزمون آنلاین شبه نهایی هماهنگ در خمین راه اندازی شد

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۸۸۶۵۹

آزمون آنلاین شبه نهایی هماهنگ در خمین راه اندازی شد

« عبدالرضا پیرحسینلو » روز شنبه در این خصوص به ایرنا گفت: هدف از این آزمون افزایش سطح عدالت آموزشی، صیانت از پایه دوازدهم و بهبود کمی و کیفی آموزش طراحی شده است.
وی بیان کرد: تا کنون بیش از ۲۵۰ نفر ساعت در قالب جلسات برنامه‌ریزی، ایجاد زیرساخت‌های لازم، طراحی و بارگذاری سوال برای این امر، کار کارشناسی صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رییس آموزش و پرورش خمین اظهار داشت: پیش‌بینی می‌شود، تا پایان فرآیند برگزاری آزمون‌ها بیش از یک‌هزار نفرساعت به منظور پشتیبانی و رفع ایرادات احتمالی صرف شود.
پیر حسینلو ادامه داد: در طی اجرای این فرآیند، ۸۰ مرحله آزمون تستی و تشریحی برای پایه‌های دهم، یازدهم و دوازدهم تمامی رشته‌های تحصیلی شاخه نظری برگزار می‌شود.
وی گفت: با توجه به مشکلات اقتصادی پیش آمده برای خانواده‌های دانش آموزان به دلیل شیوع کرونا، به منظور افزایش سطح عدالت آموزشی در منطقه و افزایش سطح کیفی و کمی در حوزه قبولی کنکور، چهار مرحله آزمون شبه کنکور آنلاین برای تمامی دانش آموزان به ویژه دانش آموزان بی بضاعت برگزار می‌شود.
پیرحسینلو با بیان اینکه برخی از دانش آموزان مناطق روستایی دسترسی به اینترنت ندارند و استفاده از فضای مجازی برای انها میسر نیست، ادامه داد: سوالات به صورت چاپ شده برای این گروه از دانش آموزان در ساعت برگزاری آزمون ارسال و پس از پایان آزمون پاسخنامه ها جمع آوری می‌شود.
شیوع ویروس کرونا سبب تعطیلی مراکز آموزشی و مدارس شد.
خمین در جنوب استان مرکزی واقع شده و ۱۹ هزار و ۱۱۶ نفر از جمعیت این شهرستان دانش آموز است. 
 

برچسب‌ها مدارس استان مرکزی خمین دانش‌آموزان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مدارس استان مرکزی خمین دانش آموزان مدارس استان مرکزی خمین دانش آموزان دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۸۸۶۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت قرائت خانه‌ های نوروزی در استان یزد

 رحیمی نژاد مدیر کل آموزش و پرورش استان یزد با اشاره به اینکه قرائت خانه‌ها با سابقه‌ی ۳۰ ساله در استان یزد برای تقویت بنیه‌ی علمی دانش آموزان و استفاده از فرصت مطالعاتی ایجاد می‌شوند، گفت: در نوروز امسال ۵۵ قرائت خانه در استان یزد ایجاد شده که ۲۰ قرائت خانه از این تعداد در شهر یزد فعالیت دارند. 

وی با اشاره به اینکه ۲ هزار دانش آموز از این قرائت خانه بهره می‌برند، ادامه داد: قرائت خانه‌ها فرصت خوبی برای مطالعه، مشاوره و رفع اشکال دانش آموزان فراهم می‌کند و ساعت فعالیت این مکان‌ها در ماه مبارک رمضان از ساعت ۵:۳۰ تا ۲۳ است. 

فعالیت قرائت خانه‌ها در استان یزد از ۲۸ اسفندماه شروع شده و تا ۱۳ فروردین ماه نیز ادامه دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • توانمندسازی ۱۸۳ آموزگار ابتدایی در طرح افق شاهد
  • فعالیت یکصد کمپ مطالعاتی ویژه دانش آموزان در فارس
  • فعالیت قرائت خانه‌ های نوروزی در استان یزد
  • اجرای طرح کیفیت بخشی نمرات کتبی نهایی دانش آموزان
  • آغاز عملیات اجرایی پتروپالایشگاه شهید سلیمانی و راه‌اندازی ۲ پروژه پالایشی در ۱۴۰۳/ افزایش ۷ درصدی تولید بنزین در سالی که گذشت
  • افزایش ۲۲۰ درصدی رتبه‌های برتر کنکور توسط دانش‌آموزان مناطق محروم
  • آغاز عملیات پتروپالایشگاه شهید سلیمانی و راه‌اندازی ۲ پروژه پالایشی در ۱۴۰۳/ افزایش ۷ درصدی تولید بنزین در سالی که گذشت
  • کاهش فقر حرکتی دانش آموزان
  • (ویدیو) هشدار مصطفی معین درباره مهاجرت دانش‌آموزان
  • راه اندازی هشت پایگاه اعتکاف علمی ویژه دانش آموزان در شهرستان سبزوار