Web Analytics Made Easy - Statcounter

گیلان- مدیرکل زندان های گیلان، از اجرایی شدن سامانه دریافت عریضه الکترونیکی زندانیان در زندان های استان خبر داد.

به گزارش قدس آنلاین،مدیرکل زندان های گیلان، از اجرایی شدن سامانه دریافت عریضه الکترونیکی زندانیان در زندان های استان خبر داد.

رضا محمدی اصل در نشست تخصصی شورای معاونین اداره کل زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی گیلان، یکی از اولویت های ساز و کار سازمانی را تکریم زندانیان و خانواده های آنان دانست و اظهار کرد: پیشرو بودن در این امر حیاتی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: علوم زندانبانی را باید با استفاده از تکنولوژی و ابزارهای به روز از حالت ایستا به پویایی تغییر داد و بسترهای لازم جهت ارتقای خدمات را ایجاد کرد.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۸۸۸۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دریافت شناسه یکتا برای ۷۰ هزار مجوز کسب‌ و‌ کار در همدان

مدیر‌کل اقتصاد‌ودارایی استان همدان از لزوم دریافت شناسه یکتا برای حدود ۷۰ هزار مجوز کسب‌و‌کار در این استان خبر داد. - اخبار استانها -

حسن پیمانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در همدان، اظهار‌داشت: در حال حاضر 11 هزار و 200 مجوز کسب‌و‌کار در استان شناسه یکتا دارند و حدود 70 هزار مجوز دیگر نیز ملزم به دریافت شناسه یکتا هستند.

وی با بیان اینکه هر گونه خدماتی به صاحبان واحدهای صنفی بدون شناسه ارائه نمی‌شود، افزود: هدف از این اقدام حمایت از فضای کسب و کار است.

این مقام مسئول تاکید کرد: پروانه‌های کسب و کار قدیمی تا پایان اردیبهشت اعتبار دارد و انتظار می‌رود اصناف استان برای دریافت شناسه یکتا اقدام کنند.

پیمانی عنوان کرد: بر اساس حکم تبصره 7 ماده یک قانون تسهیل صدور مجوزها، دارندگان مجوزهای کسب و کار قدیمی و کاغذی باید تا اردیبهشت ماه سال 1403 مجوز خود را از از درگاه ملی مجوزها به شناسه الکترونیکی تبدیل کنند چرا که مجوزهای کاغذی بعد از این زمان دیگر اعتبار نخواهند داشت.

وی بیان کرد: متقاضیان می‌توانند با ورود فقط سه کد (شماره سریال کارت ملی، شناسه کد صنفی و کد پستی محل کسب در درگاه ملی مجوزها به صورت رایگان و غیرحضوری مجوز الکترونیکی (شناسه یکتا) دریافت کنند.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان همدان تاکید کرد: با هوشمند شدن خدمات دولت در آینده نزدیک، صاحبان کسب و کارهایی که مجوز الکترونیکی (شناسه یکتا) نداشته باشند و نامشان در بانک اطلاعات کسب و کار کشور نباشد برای دریافت خدمت در ادارات دولتی و بانک‌ها با مشکل مواجه خواهند شد.

پیمانی در پایان گفت: مجوزهای صنفی و پروانه‌های کسب، همگی تک مرحله‌ای بوده و بین 3 تا 7روز صادر و مابقی مجوزها که در این دو گروه نیستند توسط دستگاه‌های اجرایی صادر می‌شود. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دریافت شناسه یکتا برای ۷۰ هزار مجوز کسب و کار در همدان
  • دستان پر مهر خیران قفل گشای آزادی
  • دریافت شناسه یکتا برای ۷۰ هزار مجوز کسب‌ و‌ کار در همدان
  • بن گویر خواستار اعدام زندانیان فلسطینی شد!
  • مواضع بن‌غفیر باردیگرخبرسازشد/اعدام زندانیان فلسطینی به‌بهانه جا!
  • بن گویر خواستار اعدام زندانیان فلسطینی شد
  • جشنی برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد
  • کاهش ۱۰ درصدی آمار زندانیان چهارمحال‌ و بختیاری
  • همکاری کمیته‌امداد و سازمان زندان‌ها برای حمایت از خانواده‌های زندانیان
  • راه اندازی سامانه الکترونیکی ارتباط با رئیس جمهور در سمنان