Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@21:04:38 GMT

شبکه واگذاری اراضی دولتی در اداره شهرسازی گلستان شناسایی شد

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۸۹۰۳۹

شبکه واگذاری اراضی دولتی در اداره شهرسازی گلستان شناسایی شد

به گزارش خبرگزاری مهر، هادی هاشمیان اظهارکرد: بررسی های دستگاه قضایی نشان داد اداره راه و شهرسازی استان در چندین نوبت اراضی دولتی در مناطقی از گرگان که زمین ها قیمت گزافی دارد به برخی از کارمندان و مدیران این اداره واگذار کرده است.

هاشمیان افزود: بررسی های کمیته مبارزه با زمین خواری دادگستری استان نشان می دهد واگذاری این زمین ها با استفاده از مجوزها و بخشنامه های داخلی انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: دادستانی گرگان علیه تعدادی از مدیران استانی اعلام جرم کرده و رسیدگی به پرونده در دادسرای گرگان آغاز شده است.

وی ادامه داد: سال گذشته هم با تلاش کمیته مبارزه با زمین خواری دادگستری استان ۹۰ هکتار از اراضی ملی مناطق گران قیمت گرگان شناسایی و سند آن به نام منابع طبیعی صادر شد.

رئیس کل دادگستری چند روز پیش هم در سخنان خود از نظارت کمرنگ دستگاه های متولی انفال انتقاد کرده بود.

کد خبر 4921006

منبع: مهر

کلیدواژه: گرگان هادی هاشمیان دادگستری گلستان ویروس کرونا شیراز بوشهر قزوین شیوع کرونا ایلام شهرکرد گرگان ماه مبارك رمضان بیرجند زلزله کمک به نیازمندان مواسات بارش باران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۸۹۰۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادسازی ۱۰ هکتار از زمین های کشاورزی گرگان

محمود اسپانلو گفت: ۱۴ حکم قطعی قلع و قمع و ۲۶ مورد تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها امروز در روستا‌های کلاسنگیان و کلاجان قاجار اجرا شد.
محمود اسپانلو افزود: با این اقدام از تغییر کاربری ۱۰ هکتار از زمین‌های کشاورزی شهرستان جلوگیری شد.

دادستان اسپانلو با تاکید بر ادامه برخورد‌ها با تغییر کاربری‌های غیرمجاز در استان گفت: ساخت و ساز در زمین‌های کشاورزی، امنیت غذایی استان و کشور را تهدید می‌کند و بهتر است هم استانی‌ها از خرد کردن اراضی زراعی و تبدیل آن به ویلا بپرهیزند و سرمایه خود را هدر ندهند.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • رفع تصرف ۱۵ هکتار از اراضی ملی شهرستان جیرفت
  • مقابله با زمین خواری ۲۰ هکتاری در منطقه کوهپایه کرمان
  • آزادسازی ۱۰ هکتار از زمین های کشاورزی گرگان
  • کشف زمین خواری ۳۰ میلیاردی در زاهدان
  • بازشدن گره های کور چنددهه ای استان گلستان با اهتمام دستگاه قضایی 
  • ساخت و ساز غیرمجاز در زیارت گرگان پس از ۲۰ سال متوقف شد
  • رفع تصرف اراضی ملی و دولتی در اندیمشک
  • مهندس حسینی، مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان شد
  • جلوگیری از تصرف ۱۰۰ هکتار ‌اراضی دولتی در میرجاوه
  • پیشگیری از تصرف حدود ۱۰۰ هکتار از اراضی دولتی در شهرستان میرجاوه