Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-03-19@09:44:40 GMT

احیا واحدهای تولیدی غیر فعال در جهت تحقق جهش تولید

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۸۹۰۷۲

احیا واحدهای تولیدی غیر فعال در جهت تحقق جهش تولید

شاهرخی با اشاره به شعار سال با عنوان جهش تولید گفت: برای تحقق جهش تولید، باید واحد‌های تولیدی غیرفعال در استان، احیا و به چرخه تولید اضافه شوند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از همدان، «سعید شاهرخی»  ظهر امروز (۲۰ اردیبهشت) در جلسه بررسی سیاست‌های اقتصادی ابلاغی وزارت کشور در راستای اجرای شعار سال (جهش تولید)  گفت: مدیران استان در جهت تحقق شعار سال تلاش کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

استاندار همدان  بر توجه دستگاهها به موضوع مهم تولید اشاره کرد و افزود : هرگونه اقدامی در حوزه پروژه‌های اقتصادی در نظر گرفته شده در استان،  باید مطابق سیاست‌های اقتصادی ابلاغی باشد. 

 

وی افزود: دستگاه‌های اجرایی که در جهش تولید نقش موثری دارند در چارچوب سیاست‌های اقتصادی ابلاغی با برنامه ریزی حرکت کنند و  برای تحقق جهش تولید، باید واحد‌های تولیدی غیرفعال در استان، احیا و به چرخه تولید اضافه شوند.

 

وی با بیان اینکه باید مصرف آب بخش کشاورزی تا پایان سال ۱۴۰۰ حدود ۱۰ درصد کاهش یابد، گفت: ۸۵ درصد اراضی مستعد در استان، آبیاری مکانیزه است و این یک فرصت برای توسعه کشاورزی است.

 

استاندار همدان از سیاست‌های اولویت دار در استان توجه به تولید و سرمایه‌گذاری دانست و اظهار داشت: سرمایه‌گذاری انجام شده در استان همدان در سال ۹۸ بیشتر از پیش‌بینی‌های در نظر گرفته شده بود.

 

شاهرخی خطاب به مدیران استان گفت: اولویت مدیران جلب سرمایه‌گذار و رفع موانع سرمایه‌گذاری در استان است.

 

 

_

 

پایان پیام/89

منبع: شبستان

کلیدواژه: جلسه کرونا استان همدان استاندار جهش تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۸۹۰۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قادری: تعداد اصلاح‌طلبان در مجلس افزایش پیدا کرده است/ اصولگریان نصف می‌شوند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، جعفر قادری، نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی درباره میزان تحقق شعار ۱۴۰۲ مبنی بر «مهار تورم و رشد تولید»، اظهار کرد: دولت و مجلس شورای اسلامی اقدامات مهمی را برای تحقق شعار سال ۱۴۰۲ انجام دادند.

به گزارش مهر، وی ادامه داد: برای مثال، مجلس شورای اسلامی یک‌سری قوانین کلیدی از جمله «قانون تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار» و «طرح بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران» را به تصویب رساند که در راستای تحقق شعار سال ۱۴۰۲ بود؛ در واقع، ما معتقدیم باید ریشه‌های تورم را که همان افزایش پایه‌های پولی و رشد نقدینگی است، کنترل کنیم که این کار تا حد زیادی در سال ۱۴۰۲ صورت گرفت چراکه با تصویب طرح بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، بانک مرکزی ابزار لازم را برای برخورد با تورم پیدا کرد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: همچنین «طرح تأمین مالی و جهش تولید» بسیار مهم بود و این قانون می‌تواند در تأمین مالی واحدهای تولیدی بسیار مؤثر باشد.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: با وجود این، هنوز واحدهای تولیدی ما یک‌سری مشکلات دارند که باید کارهای جدی‌تری برای رفع مشکلات واحدهای تولیدی انجام شود.

وی درباره آرایش سیاسی مجلس دوازدهم، گفت: اکثریت مجلس بعدی متشکل از افرادی با جریان اصولگرایی است، البته تعداد افراد اصلاح‌طلب و مستقلین مجلس دوازدهم نسبت به مجلس یازدهم افزایش یافته است اما باز هم اکثریت و قاطبه افرادی که به مجلس بعدی راه یافته‌اند، اصولگرا هستند.

منتخب مردم شیراز در مجلس دوازدهم در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا مجلس دوازدهم مجلسی پُر چالش خواهد بود، اظهار کرد: اختلاف نظرهای داخلی حتماً وجود خواهد داشت و احتمالاً اصولگرایان مجلس دوازدهم «دو فراکسیون سیاسی» تشکیل دهند. پیش‌بینی‌ام آن است که مجلس دوازدهم سه فراکسیون سیاسی متشکل از دو فراکسیون برای اصولگرایان و یک فراکسیون برای اصلاح‌طلبان و مستقلین خواهد داشت.

۲۷۲۱۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1885868

دیگر خبرها

  • قادری: تعداد اصلاح‌طلبان در مجلس افزایش پیدا کرده است/ اصولگریان نصف می‌شوند
  • مجلس دوازدهم «سه فراکسیون سیاسی» خواهد داشت
  • 22 واحد به جمع تولیدکنندگان منطقه آزاد قشم اضافه شدند / واحدهای تولیدی قشم به 230 رسید
  • ارزش افزوده صادرات استان مرکزی دو برابر میانگین کشور است
  • هیچ قصوری در تأمین سوخت واحدهای تولیدی پذیرفته نمی‌شود
  • سازمان عمران شهرداری اصفهان در تولید مصالح سنگ رکورد زد
  • افزایش شمار واحد‌های تولیدی فعال در جزیره قشم
  • لزوم انتشار اوراق خاص برای کنترل نقدینگی/ افزایش مالیات تولید؛ ممنوع
  • افتتاح ۲ کارخانه تولیدی در کرمان
  • صادرات بیش از ۹ میلیارد دلار کالا از استان بوشهر