Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@17:04:59 GMT

توزیع نان رایگان در محلات محروم کرمانشاه

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۸۹۳۴۹

توزیع نان رایگان در محلات محروم کرمانشاه

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛فریبرز نجفی مهر مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری کرمانشاه با اشاره به فعالیت سازمان‌های مردم نهاد، گروه‌های جهادی، پایگاه‌های مقاومت بسیج، کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد و... در بحث مشارکت و همیاری از نیازمندان در روز‌های شیوع کرونا گفت : در حال حاضر ۳۰۰ سمن (سازمان مردم نهاد) در این حوزه فعال هستند و فعالیت سایر گروه‌ها و ارگان‌ها نیز در کنار آن‌ها ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت : گروه‌های خیر دراستان در قالب‌های مختلف اقدام به کمک به نیازمندان می‌کنند که از جمله آن می‌توان به توزیع بسته‌های غذایی، توزیع بسته‌های بهداشتی، پرداخت کمک معیشت و ... اشاره کرد.

نجفی مهر افزود: در حال حاضر برخی از این گروه‌ها اقدام به توزیع نان رایگان در مناطق محروم شهر کرمانشاه کرده اند که امروز (۲۰ اردیبهشت) این توزیع رایگان نان در سطح محلات شاطر آباد، باریکه، بارفروشان، راهنمایی و ارتش انجام می‌شود و روز‌های آتی مناطق دیگر برای انجام این کار در نظر گرفته شده است.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری کرمانشاه افزود: افراد می‌توانند در این مناطق امروز بصورت رایگان نان خود را از نانوایی‌ها خریداری کنند.

نجفی مهر ادامه داد: بصورت روزانه محلاتی که توزیع نان رایگان انجام می‌شود، توسط این گروه‌ها اعلام می‌شود.

این مسئول گفت: کمک‌های اینچنینی جدای از کمک‌ها و حمایت ارگان‌ها و نهاد‌های حمایتی است و تمام تلاش این است که هرکس به سهم خود باری از روی دوش نیازمندان بردارد .

 

 

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری کرمانشاه مردم نهاد بسیج سازندگی حمایت مالی گروه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۸۹۳۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رایگان شدن خدمات سرپایی و بستری کودکان زیر ۷ سال

قباد محمدی رییس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه گفت : در راستای اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت خدمات سرپایی و بستری کودکان زیر ۷ سال در مراکز درمانی دولتی کرمانشاه رایگان شد.

وی افزود: در این طرح همه خدمات سرپایی و بستری شیرخواران و کودکان زیر هفت سال (به استثنای داروی سرپایی) و استفاده از مجموعه ابزار تولید داخل غربالگری نوزادان در مراجعه به مراکز دولتی دانشگاهی کرمانشاه رایگان خواهد شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه تصریح کرد: سازمان‌های بیمه گر مکلف شده‌اند که در این زمینه همکاری لازم را داشته باشند .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • پوشش بیمه‌ای برای کودکان زیر 7 سال استان کرمانشاه رایگان شد
  • اجرای طرح پوشش بیمه‌ای رایگان برای کودکان زیر ۷ سال در کرمانشاه
  • توزیع بیش از یک هزار لیتر سم رایگان در نیشابور
  • ۲۰ تانکر آب در روستاهای محروم بخش بیارجمند شاهرود توزیع شد
  • رایگان شدن خدمات سرپایی و بستری کودکان زیر ۷ سال
  • اجرای طرح رایگان پوشش بیمه‌ای کودکان زیر هفت سال سن در کرمانشاه
  • رایگان شدن خدمات سرپایی و بستری کودکان زیر ۷ سال در کرمانشاه
  • طرح ملی ممنوعیت توزیع رایگان کیسه‌های پلاستیکی در اردبیل
  • ارائه بیش از ۳۵ میلیون خدمت رایگان در نقاط محروم و صعب‌العبور برای مدیریت بیماری‌های دامی
  • ویزیت رایگان اردو‌های جهادی در مناطق محروم روستایی بخش کوهسار سلماس