Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان با اشاره به اجرای طرح نسیم کرامت در استان همزمان با میلاد امام حسن(ع) گفت: تا پایان ماه مبارک رمضان ۱۵ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع می‌شود. ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۰ استانها گلستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، حجت‌الاسلام روح‌الله سلیمانی‌فرد ظهر امروز در حاشیه آغاز طرح نسیم کرامت که در بیمارستان شهید صیادشیرازی برگزار شد اظهار داشت: همزمان با میلاد امام حسن مجتبی(ع) طرح نسیم کرامت در استان آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: کاروان‌های نسیم کرامت از امروز در محله‌های مختلف شهرهای استان و همچنین مراکز درمانی و بیمارستان‌ها حضور پیدا می‌کنند و بسته‌های متبرک آستان مقدس امامزادگان را بین مردم و مدافعان سلامت توزیع خواهند کرد.

"بخشش و کرامت" مهم ترین ویژگی امام حسن مجتبی(ع) استپرچم گنبد حرم بانوی کرامت (س) در شب میلاد امام حسن مجتبی (ع) تعویض می‌شودامام‌جمعه اردبیل: لزوم تداوم کمک مؤمنانه با حفظ کرامت انسانی؛ ایران در شرایط سخت آزادانه عمل کرد

مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان بیان داشت: خیران در این طرح با نسیم کرامت حسنی همراه شدند و گرد و غبار را از چهره محرومان و مستمندان پاک کردند.

وی ادامه داد: علاوه بر جزءخوانی قرآن کریم، اجرای سرودها و نواهای انقلابی و مذهبی، توزیع بسته‌های معیشتی نیز در دستور کار قرار دارد و تاکنون نیز بیش از 5 هزار بسته غذایی بین نیازمندان توزیع شده است.

سلیمانی‌فرد گفت: تا پایان ماه مبارک رمضان از محل درآمد موقوفات و کمک‌های اصحاب وقف 15 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان و محرومان آبرومند استان توزیع خواهد شد.

انتهای پیام/582/ح

R41471/P1357/S6,70/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بین نیازمندان نسیم کرامت هزار بسته امام حسن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۸۹۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع بسته‌های معیشتی به ارزش ۴۶ میلیارد ریال در مازندران

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران با اشاره به اجرای پویش‌های مختلف با مشارکت داوطلبان هلال احمر از توزیع بسته‌های معیشتی توسط هلال احمر به ارزش ۴۶ میلیارد ریال در این استان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم مازندران، غلامعلی فخاری در جمع خبرنگاران گفت: تهیه و توزیع بیش از 5 هزار سبد معیشتی در قالب پویش هلال رحمت از سوی داوطلبان هلال‌احمر مازندران در نوروز 1403 رقم خورد.

وی به بهره مندی 20 هزار نفر از اجرای این طرح اشاره کرد و افزود: این سبد‌های معیشتی به ارزش 46 میلیارد ریال بود و در فرایند تهیه و توزیع اقلام معیشتی 750 نفر از خیران و داوطلبان مشارکت داشتند.

مدیرعامل هلال‌احمر مازندران تصریح کرد:  در طرح نوروزی امسال شاهد همکاری و هماهنگی داوطلبان و خیرین عضو هلال‌احمر مازندران بودیم و با اجرای پویش بشردوستی 194 داوطلب مشارکت کردند که با جمع آوری یک میلیارد و 455 میلیون ریال کمک‌های مردمی اجرا شد.

فخاری با تاکید بر اینکه  طرح نیابت با مشارکت 131 نفر داوطلب و  پویش مرهم زائر با مشارکت 186 نفر داوطلب انجام شد خاطرنشان کرد: پویش مروجین سلامت هم با مشارکت 95 داوطلب اجرا شد و با اجرای طرح غربالگری سلامت که طی آن 185 نفر داوطلب مشارکت کردند، از دیگر برنامه‌های اجرا شده حوزه داوطلبان هلال‌احمر مازندران در ایام تعطیلات امسال بود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران یادآور شد: مشارکت داوطلبان هلال‌احمر مازندران در طرح نوروزی بیش از 102 میلیارد ریال بود که از این میزان 44 میلیارد ریال در حوزه جوانان و 8 میلیارد ریال در حوزه امدادونجات بوده است.

وی تصریح کرد: امسال در اجرای طرح نوروزی 1758 نفر روز خیرِ داوطلب و 857 دستگاه روز خودروی داوطلبی با 7472 ساعت فعالیت داوطلبانه مشارکت داشتند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • توزیع گوشت گرم به شکرانه پیروزی علیه اسرائیل در بین نیازمندان قم
  • توزیع بسته‌های معیشتی به ارزش ۴۶ میلیارد ریال در مازندران
  • توزیع ۱۰۰ سبد معیشتی بین نیازمندان درچه‌ای
  • نمازگزاران مسجد امام صادق (ع) منطقه فرهنگیان قم به کمک نیازمندان شتافتند
  • اهدا بسته‌های معیشتی به نیازمندان
  • توزیع بسته‌های معیشتی بین نیازمندان در هرمزگان
  • بیش از ۶۱ هزار بسته معیشتی میان نیازمندان توزیع شد
  • مشارکت ۳۱۳ میلیارد تومانی خیران هرمزگان در پویش اطعام مهدوی
  • اهدای ۲۵۰ بسته معیشتی بین نیازمندان کاشانی
  • توزیع ۶۲ میلیارد تومان بسته معیشتی بین نیازمندان لرستان