Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-18@06:32:11 GMT

تغییر نام صحن هدایت حرم رضوی به نام امام حسن(ع)

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۸۹۴۲۰

نام صحن هدایت حرم رضوی به نام امام حسن مجتبی (ع) تغییر می کند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، تولیت آستان قدس رضوی شامگاه جمعه ۱۷ اردیبهشت ماه در یادداشتی اینستاگرامی از تغییر نام صحن هدایت حرم مطهر رضوی خبر داد و اینگونه نوشت: صحنِ هدایت را به نام امام‌حسن مجتبی (ع) تغییر نام ‎ دهیم، تا جلوه‌ی کوچکی باشد از سفره‌ی پرفیضِ کرامت کریم بیت (ع) در این ماهِ ضیافت‌الله؛ متن کامل پیام اینستاگرامی حجت الاسلام والمسلمین احمد مروی به زیر شرح است:

از مسیر اهل‌بیت (ع) که اعلام‌الهدی و تابلو‌های هدایت‌اند رسیدیم به اصول‌الکرم، چرا که هدایت و کرامت، هم‌خانواده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



و در این شبِ نورانی، نیّت کرده‌ایم که در این حرمِ رضوی در غربت و فراق زائر، صحنِ هدایت را به نام امام حسن مجتبی (ع) تغییر نام دهیم، تا جلوه‌ی کوچکی باشد از سفره‌ی پرفیضِ کرامت کریم اهل بیت (ع) در این ماهِ ضیافت‌الله.
در کرمخانه‌ حق سفره به نام حسن است
عرش تا فرش خدا رحمت عام حسن است   مراسم تغییر نام صحن هدایت حرم مطهر رضوی امشب ساعت ۲۰:۳۰ همزمان با شام ولادت با سعادت کریم اهل بیت، امام حسن مجتبی (ع) در حرم مطهر امام رضا (ع) با حضور علما و جمعی از خدام زنده بر روی آنتن شبکه‌های قرآن، افق و خراسان رضوی سیما پخش می‌شود.

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: صحن هدایت حرم رضوی امام حسن مجتبی ع نام صحن هدایت حرم نام امام حسن امام حسن مجتبی تغییر نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۸۹۴۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عرض ارادت شاعران کودک و نوجوان به ساحت مقدس امام رضا (ع)

پانزدهمین جشنواره ملی شعر کودک و نوجوان رضوی با مشارکت دبیرخانه ادبیات دینی کودک و نوجوان در این دوره از جشنواره قرار است فعالیت‌ها و برنامه‌هایی با حضور شاعران کودک و نوجوان برگزار کند که مهم‌ترین آن‌ها عرض ارادت این شاعران به ساحت مقدس امام رضا (ع) است که «سلام امام مهربان» نام دارد.

محفل شعر کودک و نوجوان رضوی، شعرخوانی شاعران عرصه ادبیات کودک و نوجوان کشوری و استان قم، نقد و بررسی مجموعه شعر رضوی «امام رضای مهربان (با موضوع امام رضا علیه السلام)» و «آمدی در شهر ما گل کاشتی (با موضوع حضرت معصومه سلام الله علیها)» و نکوداشت محمد کاظم مزینانی، شاعر پیشکسوت شعر کودک رضوی از جمله برنامه‌های این رویداد است.

رویداد «سلام امام مهربان» چهارشنبه (۲۹ فروردین‌ماه) ساعت ۱۷ تا ۲۰ در شهر قم به نشانی خیابان شهدا، ساختمان معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه، سالن سینما اشراق برگزار می‌شود.

منبع: خبرگزاری کتاب ایران

دیگر خبرها

  • اعلام گروه‌های منتخب جشنواره آیین‌های نمایشی روستایی رضوی
  • برگزاری کنگره ملی امامزادگان محمد محروق و ابراهیم در نیشابور
  • ۲۹ فروردین یادآور حماسه آفرینی‌های ارتش است
  • اجتماع وعده صادق با نوای حیدر حیدر در حرم رضوی+ تصاویر
  • قابی کمتر دیده شده از رهبر انقلاب | تصویر به‌جامانده از بارگاه امام حسن مجتبی علیه‌السلام | عکس
  • امانت را به صاحبش بازگرداندم
  • اهدای مدال جهانی آلیش به موزه آستان قدس رضوی
  • عرض ارادت شاعران کودک و نوجوان به ساحت مقدس امام رضا (ع)
  • اجتماع مردمی «وعده صادق» در حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود
  • برگزاری کرسی تلاوت «وعده صادق» در آستان قدس رضوی