Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «امتداد نیوز»
2024-04-25@18:13:41 GMT

بیمه مکمل عمر فرهنگیان به‌صورت غیرحضوری قطع می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۸۹۶۶۴

بیمه مکمل عمر فرهنگیان به‌صورت غیرحضوری قطع می‌شود

امتداد - مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: فرهنگیانی که نمی‌خواهند بیمه مکمل عمر باشند، می‌توانند به صورت غیرحضوری، کتبی و تلفنی آن را قطع کنند و اگر هزینه‌ای از حقوقشان کسر شده به آنها بازگردانده می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، احمد اسکندری‌نسب در پاسخ به انتقاد برخی فرهنگیان از  نحوه اطلاع‌رسانی و عملکرد آموزش و پرورش استان در خصوص کسر حق بیمه اختیاری مکمل عمر از حقوق اظهار داشت: متاسفانه افراد زمانی که مشکل ندارند قدر بیمه‌ها را نمی‌دانند، اما زمانی که دچار مشکل می‌شوند قدر بیمه‌ها را  به خوبی می‌دانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان افزود: افرادی که نمی‌خواهند بیمه مکمل عمر باشند، می‌توانند  به صورت غیر حضوری، کتبی و تلفنی آن را قطع کنند و اگر هزینه‌ای از حقوقشان کسر شده به آنها بازگردانده می‌شود.

اسکندری‌نسب با اشاره به اینکه این طرح‌ها معمولا کشوری هستند، عنوان کرد: بیمه مکمل عمر اجباری نیست و هر کس دوست داشت می‌تواند از این نوع بیمه استفاده کند.

وی بیان داشت: برای آموزش و پرورش سخت است که با تک تک کارکنان خود تماس بگیرد و از آنها در مورد اینکه می‌خواهید بیمه شوید یا نه سوال کند، به همین دلیل همه را بیمه و اعلام می‌کنند که افرادی که علاقه ندارند بیمه باشند، می‌توانند بیمه را قطع کنند و پولی که از حقوق آنها کسر شده برگشت داده می‌شود.

منبع: امتداد نیوز

کلیدواژه: آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۸۹۶۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۰ حوزه امتحان نهایی در استان سمنان تجهیز شده است

سید جمال وزیری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه امسال در پایه‌های دهم، یازدهم و دوازدهم امتحانات دانش آموزان به صورت نهایی است، تاکید کرد: مجموعه آموزش و پرورش تدابیر و تمهیدات لازم را برای برگزاری امتحانات نهایی در سراسر استان اندیشیده‌اند.

وی با بیان اینکه در زمینه کیفیت بخشی جلسات متعددی با دانش آموزان و اولیای دانش آموزان و هم با همکاران فرهنگی ما برگزار شده است، افزود: اطلاع رسانی لازم به خانواده‌ها در زمینه کیفیت و کمیت امتحانات نهایی در سال جاری صورت گرفته است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان گفت: امسال همچنین کتاب راه نهایی شامل پننج سال سوالات امتحانات نهایی از سوی آموزش و پرورش جمع آوری و تدوین شده و به تعداد ۱۱ هزار جلد در اختیار دانش آموزان استان قرار گرفته است.

وزیری با بیان اینکه در زمینه تجهیزات امکانات و زیرساخت‌ها نیز اقدامات خوبی در سراسر استان سمنان صورت گرفته تا شاهد برگزاری هر چه بهتر امتحانات نهایی باشیم، گفت: ۵۰ حوزه امتحانی میزبان دانش آموزان برای این امتحانات خواهند بود.

وی با بیان اینکه تلاش شده بهترین امکانات و شرایط برای دانش آموزان فراهم کنیم زیرا آزمون‌ها در خرداد ماه برگزار خواهد شد و نیاز به امکانات سرمایشی و تهویه وجود دارد، افزود: شورای آموزش و پرورش استان دستور تهیه کمبودهای حوزه‌های امتحانی نهایی دانش آموزان را صادر کرده تا این آزمون‌ها به بهترین نحو برگزار شود.

کد خبر 6088305

دیگر خبرها

  • دانشگاه فرهنگیان کرمان با کمبود شدید فضا روبه‌رو است
  • لزوم آمادگی بسیج فرهنگیان برای حل مسائل آموزش و پرورش
  • ۵۰ حوزه امتحان نهایی در استان سمنان تجهیز شده است
  • ریل جذب در آموزش و پرورش توسط فرهنگیان جوان انقلابی تغییر کرد
  • فعالیت‌های آموزش محور در حوزه سلامت، تقویت می‌شود
  • هیچ منعی برای ثبت‌نام دانشجومعلمان در طرح مسکن فرهنگیان وجود ندارد
  • هیچ منع قانونی برای ثبت‌ نام دانشجومعلمان در طرح مسکن فرهنگیان وجود ندارد
  • آئین نامه مدرسه تراز سند تحول نهایی شد
  • تشکیل قرارگاه هفته معلم در لرستان
  • آموزش و پرورش پله اول حفظ حجاب