Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، نشریه «مارکا» اسپانیا ۲ روز پیش یک نظرسنجی به راه انداخته بود تا بهترین ورزشگاه فوتبال دنیا را با آراء کاربرانش انتخاب کند.

 در این نظرسنجی نام ۴۰ ورزشگاه فوتبال به عنوان نامزد این جایزه معرفی شده بود که ورزشگاه آزادی در میان نامزدهای کسب عنوان بهترین استادیوم های جهان حضور داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نظرسنجی که هنوز به پایان نرسیده و امکان رای دادن برای کاربران  با مراجعه به سایت مهیا است تا لحظه مخابره این خبر  بیش از یک میلیون نفر شرکت کردند و  ورزشگاه باشگاه الاهلی مصر با کسب ۱۲۰ هزار رای در جایگاه اول و  ورزشگاه های سانتیاگو برنابئو و نیوکمپ نیز با ۴۶ هزار و ۲۸ هزا رای در رده دوم و سوم قرار گرفتند.

استادیوم آزادی نیز با بیش از ۹ هزاررای درجایگاه شانزدهم جدول قراردارد.

کد خبر 509779 برچسب‌ها فوتبال - عمومی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: فوتبال عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۸۹۶۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه مربی تیم ملی در ورزشگاه وطنی و آزادی

به گزارش "ورزش‌سه"، رقابت‌های لیگ برتر بار دیگر به هفته‌های داغ و سرنوشت‌ساز وارد شده و شاهد مسابقات جذابی در لیگ بیست و سوم هستیم که کادر فنی تیم ملی هم به دقت جزییات این بازی‌ها را زیر نظر دارد.

امیر قلعه‌نویی که معمولا خودش در بازی‌های مهم حاضر می‌شود، در مصاف استقلال و شمس آذر و به دلیل درگیری کاری این ماموریت را به هومن افاضلی و علی اصغر قربانعلی پور داده تا عملکرد بازیکنان دو تیم را زیر ذره بین داشته باشند.

گفتنی است که قربانعلی پور روز گذشته نیز دیدار هوادار و پیکان را تماشا کرد.

همچنین رحمان رضایی دیگر دستیار امیر قلعه‌نویی در قائمشهر حضور دارد و مصاف نساجی و تراکتور و عملکرد بازیکنان دو تیم را برای اضافه کردن به فهرست تیم ملی زیر نظر دارد.

دیگر خبرها

  • گلزن شمس آذر: برای ما جوان‌ها جو آزادی سنگین بود
  • استقلال ۲ - شمس آذر ۰
  • لیگ برتر فوتبال / نساجی با عبور از تراکتور امیدوار شد
  • برتری استقلال مقابل شمس آذر در نیمه اول
  • سه مربی تیم ملی در ورزشگاه وطنی و آزادی
  • ورود هواداران به ورزشگاه آزادی برای تماشای بازی استقلال و شمس آذر تا دقیقه 26 همچنان ادامه دارد! / فیلم
  • حضور هواداران شمس آذر در ورزشگاه آزادی در جریان بازی با استقلال / فیلم
  • گران ترین لیگ فوتبال دنیا در بن بست!
  • عالیشاه بهترین پاسور پرسپولیس در تاریخ لیگ برتر
  • پیکان ۲ - ۲ هوادار/ شاگردان عنایتی بازی باخته را به تساوی کشاندند