Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@10:10:43 GMT

‌استان مرکزی در ‌‌مبارزه با کرونا ‌چگونه موفق عمل کرد؟

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۸۹۷۷۲

‌استان مرکزی در ‌‌مبارزه با کرونا ‌چگونه موفق عمل کرد؟

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی با تقدیر از همکاری سمن‌ها در مقابله با کرونا گفت: در اواخر ماه مبارک رمضان پس از فرصت استراحت، سمن‌ها برای ادامه روند کار باید پرقدرت و با تمام توان و با شکلی جدید متناسب با نیاز روز جامعه وارد میدان شوند. ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۴ استانها مرکزی نظرات - اخبار استانها -

به‌گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، بهروز اکرمی ظهر امروز در مراسم تجلیل از بازرسان سمن‌های استان مرکزی در ایام کرونا اظهار داشت: با اعلام شیوع ویروس کرونا در کشور چین سایر کشورها تجربه‌ای که امروز برای مقابله با این ویروس کسب کردند نداشتند، در کشور ما و به دنبال آن استان مرکزی در تاریخ ششم بهمنماه پیش از اعلام شیوع ویروس کرونا در استان و ثبت مواردی از ابتلا به این ویروس جلسات متعدد مسئولان در راستای آمادگی مقابله با این ویروس تشکیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی افزود: استان مرکزی جزو نخستین استان‌هایی بود که با تشکیل جلسات مسئولان تدابیر ویژه و تصمیمات مهمی برای مقابله با این ویروس گرفت به طوری که با انتشار خبر ابتلای یک فرد به ویروس کرونا یک روز قبل از انتخابات نمایندگان مجلس شورای اسلامی، تهیه الکل و توزیع آن در بیش از یک هزار شعبه اخذ رای سراسر استان ضرورت یافت و این اقدام با همکاری مسئولان انجام شد.

استفاده از ظرفیت سازمان‌های مردم نهاد در استان ایلام برای مقابله با ویروس کرونا نتیجه مثبت داشته استتهران | تشکل های مردم نهاد پیشران توسعه هستندهمکاری تشکل‌های مردم نهاد با اوقاف و امور خیریه استان اردبیل توسعه می‌یابد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی ادامه داد: تصمیمات گرفته شده در استان در زمینه مقابله و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا به موقع و می‌توان گفت سخت بوده که باید این تصمیمات ادامه داشته باشد و یکی از عوامل موفقیت استان در زمینه مقابله با این ویروس همکاری مردم و سمن‌ها برای پیشگیری از شیوع این ویروس است زیرا در این زمینه هیچگونه مرزبندی برای اقدامات و برنامه‌ها وجود ندارد.

اکرمی بیان کرد: سمن‌های استان در زمینه مقابله با این ویروس اقدامات خوبی انجام می‌دهند و با اقدامات وجدانی و دلسوزانه خود از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند و می‌توان گفت اگر بازرسان از مجموعه سمن‌ها نبودند اکنون به این موفقیت در استان نمی‌رسیدیم.

وی تصریح کرد: اکنون اقدامات مقابله با این ویروس و پیشگیری از شیوع آن در جامعه ادامه دارد و در واقع هنوز درگیر با این ویروس هستیم و برای رفع مشکلات، سمن‌ها باید همکاری داشته باشند و پیشنهادات کارشناسانه و دلسوزانه آنها پیگیری و مورد استفاده قرار می‌گیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی خاطرنشان کرد: در اواخر ماه مبارک رمضان پس از فرصت استراحت، سمن‌ها برای ادامه روند کار باید پرقدرت و با تمام توان و با شکلی جدید متناسب با نیاز روز جامعه وارد میدان شوند.

انتهای پیام/713/ش

R7980/P/S6,73/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مقابله با این ویروس ویروس کرونا استان مرکزی سمن ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۸۹۷۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) انتشار ویروس جدیدی به نام پزشک‌بلاگری

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ۲۵ سمن برای مقابله با موادمخدر در قزوین فعال است
  • فیلمی بامزه از متهم اصلی کرونا!
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • یک همه‌گیری دیگر در راه است!
  • احتمال بالای شیوع آفت زنگ زرد در مزارع گندم و جو
  • شیوع آنفلوانزای پرندگان در آمریکا
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • (ویدئو) انتشار ویروس جدیدی به نام پزشک‌بلاگری
  • کشف داروی قاچاق توسط مرزبانان هنگ تایباد