Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-03-19@02:05:48 GMT

حریق گنبدمسجدی درحوالی میدان ونک

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۸۹۸۱۶

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از وقوع حریق در گنبد مسجدی در میدان عطار حوالی میدان ونک پایتخت خبر داد. ناطقان: سید جلال ملکی در این باره اظهار کرد: ساعت ١۵:٠١ روز جاری حریق در محله ونک-میدان عطار- به  سامانه ١٢۵ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اطلاع داده شد که بلافاصله سه ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه محل حریق یک ساختمان با کاربری فرهنگی مذهبی بود که کارگران روی گنبد مسجد آن مشغول به کار بودند، گفت: آتش نشان با حضور در محل بلافاصله با استفاده از نردبان گنبد را خاموش کردند و شعله‌زنی اولیه در حال حاضر انجام شده است.

به گفته سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران این حادثه تاکنون خسارت جانی بر جای نگذاشته و آتش نشانان در حال ایمن سازی محل حادثه هست. منبع: ایسنا برچسب ها: حریق ، گنبد مسجذ ، میدان ونک

منبع: ناطقان

کلیدواژه: حریق میدان ونک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۸۹۸۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهار آتش‌سوزی و آزادسازی افراد محبوس در یکی از مجتمع‌های مسکونی زنجان 

ایسنا/زنجان رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان گفت: حریق رخ داده در یک مجتمع مسکونی در زنجان اطفاء شد و افراد محبوس نیز آزادسازی شدند.

مجید امیرفضلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، در رابطه با حادثه آتش‌سوزی یک منزل مسکونی، اظهار کرد: آتش‌سوزی در یکی از مجتمع‌های مسکونی روبروی استخر صدف دچار حریق شده بود.

وی از اعزام ۲ تیم عملیاتی آتش‌نشانی به محل حادثه خبر داد و افزود: با توجه به اینکه آتش سوزی در راه پله رخ داده بود نسبت به تخلیه محل و نجات ساکنان محبوس اقدام شد.

این مسئول با بیان اینکه علت آتش‌سوزی رخ داده در دست بررسی است، خاطرنشان کرد: با تلاش آتش‌نشانان آتش در دقایق اولیه مهار شد و عملیات با موفقیت به پایان رسید.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حریق در انبار چلوکبابی معروف تهران
  • مصدومیت پنج نفر در آتش سوزی یک آپارتمان در سمنان
  • نجات ۷ تن از آتش‌سوزی ساختمانی در خیابان ولیعصر
  • نجات جان ۷ نفر در پی حریق در یک ساختمان مسکونی در خیابان ولیعصر
  • حریق در میدان ولیعصر/ نجات دوقلوهای ۶ ماهه از آتش
  • حریق مغازه موتور سازی در فریمان ۲ مصدوم برجای گذاشت
  • مهار آتش‌سوزی و آزادسازی افراد محبوس در یکی از مجتمع‌های مسکونی زنجان 
  • هتل معروف تهران آتش گرفت، مدیران با آتش‌نشانان درگیر شدند! +تصویر
  • آتش‌سوزی در هتل هما و درگیری مدیران هتل با آتش‌نشانان
  • هتل معروف تهران آتش گرفت/ درگیری مدیران هتل با آتش‌نشانان: چرا تعداد زیادی آتش‌نشان به محل حادثه اعزام کرده‌اید!