Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-23@15:59:19 GMT

راز قتل و آتش‌زدن جسد آرایشگر جوان

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۹۰۲۲۱

راز قتل و آتش‌زدن جسد آرایشگر جوان

زن جوان با همدستی برادر و مرد مورد علاقه اش در جنایتی هولناک دست به قتل دختر جوان زده و جسدش را به آتش کشیدند.

19 اسفند سال گذشته زن جوانی به نام سودا از سالن زیبایی مشگین شهر که در آن مشغول به کار بود خارج شد و به خانه یکی از دوستانش رفت اما دیگر به خانه بازنگشت.

راز قتل و آتش‌زدن جسد آرایشگر جوان

خانواده این زن 28 ساله چند روز به دنبال سرنخی از دخترشان بودند اما هیچ ردی از او به دست نیامد تا اینکه به اداره پلیس مراجعه و از ناپدید شدن دخترشان خبر دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



روز سه‌شنبه 20 اسفند ماه 98 یک چوپان در نزدیکی سد احمدبیگلو بود که سگ گله‌اش شروع به پارس کردن کرد و در حالیکه یک استخوان در دهانش بود به سمت چوپان جوان رفت.

چوپان جوان به دنبال سگ گله‌اش رفت با نیم تنه سوخته یک انسان روبرو شد و در فاصله دیگری نیمه سوخته شده جسد انسان پیدا شد و همین کافی بود تا تیمی از ماموران پلیس مشگین شهر برای تحقیقات در محل حاضر شود.

تحقیقات برای شناسایی جسد سوخته شده که یک زن بود در پلیس آگاهی مشگین شهر استان اردبیل ادامه داشت تا اینکه خانواده سودا حسن زاده که به دنبال سرنخی از دخترشان بودند با مراجعه به اداره پلیس و با توجه به مدارک و شواهد پلیسی مشخص شد که جسد سوخته متعلق به سودا گم شده است.

با جنایی شدن این پرونده تیمی از ماموران پلیس آگاهی مشگین شهر برای تحقیقات پلیسی وارد عمل شدند و در گام نخست به سراغ خانواده سودا حسن زاده رفته و مشخص شد که قربانی جنایت شب قبل از پیدا شدن جسد سوخته اش در خانه یک زن آشنا میهمان بوده است.

ماموران به سراغ زن جوان آشنا که مریم نام دارد رفته و این زن در بازجویی ها شروع به داستان‌سرایی کرد اما وقتی در تناقض گویی هایش گرفتار شد و دوربین های مداربسته در نزدیکی خانه این زن راز این جنایت هولناک را فاش کرد.

کارآگاهان در تحقیقات پلیسی پی بردند که مریم با همدستی برادرش و مرد جوانی دست به قتل سودا زده و پس از سرقت طلاها و پول هایش برای پنهان ماندن سرنخ پلیسی جسد او را به نزدیکی سد احمدبیگلو منتقل کرده و در آنجا آتش زده اند.

برادر و مرد مورد علاقه مریم در عملیات پلیسی دستگیر شدند و در بازجویی ها مرد جوان به قتل سودا اعتراف کرد و مشخص شد برادر مریم جسد را پس از جابجا کردن با همدستی مرد جوان آتش زده‌اند.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: مشگین شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۹۰۲۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای گروگانگیری خونبار در خراسان

سرنخ‌ها در پرونده ربوده شدن مردی جوان، پلیس را به آدم‌ربایانی رساند که با دریافت پول جرائم خشن مرتکب می‌شدند.

به گزارش خراسان، لحظاتی بعد با دریافت این خبر تکان‌دهنده بلافاصله نیرو‌های تجسس کلانتری ۱۱ سبزوار به همراه گروهی از کارآگاهان به فرماندهی سرهنگ عبادی (رئیس پلیس آگاهی سبزوار) عازم خیابان دانشگاه شدند و به تحقیق در این باره پرداختند. بررسی‌های میدانی نشان داد لکه‌های خون انسان در راهروی منزل و میز کار بنایی وجود دارد و کمربند و دکمه شلوار جوان گم شده نیز داخل اتاق افتاده است.

اثربرداری از صحنه این حادثه تکان‌دهنده آغاز شد و تحقیقات پلیسی با بازبینی دوربین‌های مداربسته محل ادامه یافت. طولی نکشید که واکاوی‌های تخصصی مشخص کرد خودرو سواری متعلق به جوان گم‌شده در اوایل شب از سبزوار خارج شده و در مسیر جاده بردسکن قرار گرفته است.

با توجه به اهمیت و حساسیت موضوع، مراتب به پلیس آگاهی استان خراسان رضوی گزارش شد تا این ماجرای پررمز وراز با بهره‌گیری از تجربیات کارآگاهان مرکز ریشه‌یابی شود. به همین دلیل و با دستور ویژه سرهنگ کارآگاه جواد شفیع‌زاده (رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی) گروه کارآزموده‌ای از افسران اداره جنایی با نظارت و هدایت مستقیم سرهنگ مهدی سلطانیان (جانشین آگاهی استان خراسان رضوی) عازم سبزوار شدند تا این ماجرای مشکوک به جنایت را زیر ذره‌بین تحقیقات ببرند.

خیلی زود بررسی‌های تخصصی با بازبینی فیلم ارسالی از سوی گروگانگیران نشان داد که ماجرای این پرونده به گروگانگیری با انگیزه اختلاف حساب مالی گره خورده است چراکه کنکاش‌های نامحسوس کارآگاهان به یک اختلاف مالی فامیلی رسید و مشخص شد خون‌های ریخته شده در منزل نیز به خاطر درگیری و مقاومت جوان ۳۰ ساله با گروگانگیران خشن بوده است.

اینگونه بود که گروه عملیاتی کارآگاهان به سرپرستی سرهنگ محمد همتی (رئیس اداره جنایی آگاهی خراسان رضوی) عملیات دستگیری افراد دخیل در ماجرای گروگانگیری را آغاز کردند و پدر و پسری را به دام انداختند که اطلاعاتی از این حادثه هولناک داشتند. در همین حال ادامه رصد‌های اطلاعاتی به افرادی رسید که از زاهدان به سبزوار آمده و پس از ارتکاب جرم دوباره به سوی زاهدان حرکت کرده بودند.

با لو رفتن مشخصات ۳ متهم دیگر، ماجرای این پرونده از حساسیت خاصی برخوردار شد چراکه احتمال وقوع حادثه‌ای جبران‌ناپذیر وجود داشت؛ بنابراین کارآگاهان با بهره‌گیری از تجربیات فرماندهان ارشد انتظامی به شگرد‌های تخصصی و فنی متوسل شدند تا بتوانند گروگان را بدون آنکه آسیبی ببیند از چنگ آدم‌ربایان خشن برهانند.

به همین دلیل یکی از افسران کارآزموده پلیس جنایی که به زبان بلوچی تسلط داشت وارد گفتگو با متهمانی شد که مشخصات آن‌ها از طریق ردیابی‌های اطلاعاتی به دست آمده بود.

از سوی دیگر نیز کنکاش‌های پلیسی بیانگر آن بود که گروگانگیران افرادی اجاره‌ای هستند که با دریافت پول جرائم خشن را انجام می‌دهند به گونه‌ای که ردپای یکی از آنان در پرونده‌های قبلی پلیس آگاهی نیز دیده می‌شد و در عملیات‌های گذشته کارآگاهان دستگیر شده بود.

در حالی که با تدابیر پلیسی گفتگو‌ها با گروگانگیران ادامه داشت، گروهی از افسران یکی از شهرستان‌های سیستان و بلوچستان نیز با هماهنگی‌های قضایی برای ردزنی مخفیگاه آدم‌ربایان وارد عمل شدند و همزمان نتیجه اقدامات پلیسی خود را به مقر انتظامی در سبزوار اطلاع می‌دادند.

این عملیات هماهنگ و هوشمندانه در حالی به نتیجه رسید که گروگانگیران در تنگنای محاصره پلیس قرار گرفتند و ساعتی بعد جوان ۳۰ ساله را در زاهدان رها کردند که بلافاصله وی در پناه نامحسوس کارآگاهان در مسیر بازگشت به سبزوار قرار گرفت.

در همین حال، با رهایی گروگان، این حادثه هولناک برای شناسایی دیگر عوامل مرتبط وارد مرحله جدیدی شد و تحقیقات پلیس جنایی برای ریشه‌یابی ماجرا ادامه یافت.

دیگر خبرها

  • فوت یک جوان در پی شلیک پلیس در بندرعباس +اطلاعیه پلیس
  • رسیدگی به مشکلات پلیسی شهروندان در مسجد زین العابدین منطقه حصیرآباد اهواز+فیلم
  • ماجرای گروگانگیری خونبار در خراسان
  • انتقام‌جویی زن جوان از یک بلاگر معروف
  • کلافگی حسینی از موقعیت‌های سوخته
  • راز مرگ پسر ۲۲ ساله گمشده برملا شد
  • دستگیری قاتل در کمتر از یک ساعت
  • کلافگی حسینی از موقعیت‌های سوخته (عکس)
  • مرگ مشکوک پسر جوان در ایستگاه مترو سرسبز + جزئیات
  • عاملان تیراندازی در بردسیر، ظرف ۲ ساعت دستگیر شدند