Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-19@00:05:43 GMT

لشکر خوبان| پنجمین روز پخت غذای نذری به نیابت از حضرت خدیجه (س)

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۹۰۷۷۰

لشکر خوبان| پنجمین روز پخت غذای نذری به نیابت از حضرت خدیجه (س)

‍‍‍‍‍‍

مسؤول جمعیت جهادی دانشجویی امام حسن (ع) با اشاره به توزیع ۴۰۰ پرس غذا در هر شب بین نیازمندان حاشیه شهر رشت گفت: برنامه پخت سحر از روز سیزدهم ماه مبارک رمضان آغاز شده و هر شب ۲۵۰ الی ۴۰۰ پرس غذا تهشه شده و به یکی از مناطق حاشیه‌ای رشت ارسال و توزیع می‌شود.

امیر سلطانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به پنجمین روز پخت غذای نذری به نیابت از حضرت خدیجه (س) اظهار کرد: این برنامه با ظرفیت پخت روزانه ۳۰۰ پرس غذای نذری بین نیازمندان از روز سیزدهم ماه مبارک رمضان آغاز شده و تا بیست و هفتم ماه مبارک ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این اقدام انسان دوستانه با همکاری مشترک جمعیت جهادی دانشجویی امام حسن (ع)  و مؤسسه چشمه نور رضوان است، افزود: جمعیت جهادی دانشجویی امام حسن (ع) در حقیقت مدیریت گروه‌های جهادی حاشیه شهر را بر عهده دارد.

 

مسؤول جمعیت جهادی دانشجویی امام حسن (ع) با اشاره به توزیع ۴۰۰ پرس غذا در هر شب بین نیازمندان حاشیه شهر گفت: برنامه پخت سحر از روز سیزدهم ماه مبارک رمضان آغاز شده و هر شب ۲۵۰ الی ۴۰۰ پرس غذا تهشه شده و به یکی از مناطق حاشیه‌ای رشت ارسال و توزیع می‌شود.

 

سلطانی با بیان اینکه این نذری‌ها تاکنون در محله‌های نخودچر، جماران، احمدگوراب و آسایش ۲۱ توزیع شده و تا ۲۷ ماه مبارک نیز ادامه دارد، تصریح کرد: از آنجایی که آغاز این کار همزمان با روز وفات حضرت خدیجه (س) بوده به نام ایشان متبرک شد علاوه بر این، نخستین برنامه مشترک مجموعه جمعیت امام حسن (ع) با موسسه چشمه نور رضوان بوده و تمام برنامه‌ها اعم از پخت، پشتیبانی و جذب کمک‌ها به صورت مشترک انجام می‌شود.

 

 

انتهای پیام/۸۴۰۰۷

منبع: فارس

کلیدواژه: ماه مبارک رمضان غذای نذری غذا شهر رشت ماه مبارک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۹۰۷۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقال فرهنگ اهل بیت (ع) در بازسازی عتبات عالیات

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ نماینده ولی فقیه در منطقه و امام جمعه کاشان در دیدار با رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان گفت: ایجاد امکانات بهداشتی برای زائران، حفظ و نگهداری اماکن ایجاد شده، هدایت کمک‌های مردمی به سمتی که مورد نیاز اماکن مقدسه است و آگاه‌سازی مردم از فعالیت‌های انجام شده از جمله مواردی که است که بیش از پیش باید به آن توجه شود.


حجت الاسلام والمسلمین حسینی افزود: هدف اصلی ستاد بازسازی عتبات عالیات نه تنها بازسازی ساختمان‌ها و اماکن متبرکه، بلکه مهم‌ترین راهبرد و نگاه اصلی این ستاد، احیای امر اهل‌بیت (ع) عصمت و طهارت است.


رئیس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان هم در حاشیه این دیدار با اشاره به افزایش ۴۰ درصدی نذورات جمع آوری شده ویژه بازسازی عتبات عالیات در استان اصفهان گفت: تکمیل صحن حضرت زینب (س) برای سال آینده به نقطه خوبی می‌رسد و ۱۲۰ هزار نفر را حداقل کنار حرم امام حسین (ع) می‌تواند اسکان دهد.
جعفر عسگری با اشاره به اینکه این استان در چهار طرح اصلی و بزرگ در عتبات عالیات

حضوری فعال دارد، افزود: تکمیل صحن حضرت زینب (س) در کربلا، ساخت صحن حضرت امام باقر (ع) در کاظمین، ساخت نیم ضریح امام حسین (ع) و طرح توسعه حضرت سلمان فارسی در مدائن این چهار طرح هستند.

دیگر خبرها

  • امدادرسانی به بیش از ۵۰۰۰ نفر در سیلاب سیستان و بلوچستان
  • پیش نشست پنجمین کنگره جهانی حضرت امام رضا(ع) برگزار شد
  • جز حضرت امام(ره) و رهبر انقلاب کسی در ابتدای انقلاب حامی ارتش نبود
  • اقتدار ارتش حاصل تفکر و اندیشه انقلابی و جهادی است
  • مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس از مجری برنامه «سحرخیزان» تجلیل کرد
  • تغییر ناگهانی آمار پربیننده ترین برنامه ماه رمضان تلویزیون / محفل چگونه صدرنشین شد؟
  • تخریب بقیع؛ اهانت به آیات الهی
  • انتقال فرهنگ اهل بیت (ع) در بازسازی عتبات عالیات
  • آمار پرمخاطب‌ترین برنامه‌های نوروز و ماه مبارک رمضان اعلام شد
  • روایتی از توصیف جالب رهبر انقلاب از مجری سرشناس تلویزیون