Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسجد طفلان مسلم یکی از مساجد محوری تبریز است که هر ساله با برپایی افطاری ساده مورد تاکید مقام معظم رهبری، میزبان خیل کثیری از روزه‌داران است، اما امسال به دلیل شرایط خاص کرونایی، کارکرد خود را تغییر داده‌اند. ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۴ استانها آذربایجان شرقی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، مسجد طفلان مسلم یکی از مساجد محوری تبریز است که هر ساله با برپایی افطاری ساده مورد تاکید مقام معظم رهبری، میزبان خیل کثیری از روزه‌داران بوده است، اما امسال به دلیل شرایط خاص کرونایی، مسجدی‌ها با میانگین سنی پایین، در کنار با تجربه‌ها، امسال کارکرد رمضانی خود را به سمت ضدعفونی محلات اطراف مسجد و شناسایی و توزیع بسته‌های معیشتی تغییر دادند و حتی ایستگاه صلواتی هر ساله خود در نیمه شعبان را هم به ایستگاه صلواتی توزیع مواد ضدعفونی کننده تبدیل کرده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسجدی‌های طفلان مسلم از آغاز شیوع کرونا، بیش 2000 بسته ضدعفونی شامل ضدعفونی کننده دست و سطوح، ماسک، دعای هفتم صحیفه سجادیه و... در محدوده این مسجد در منطقه ابوریحان تبریز توزیع کردند.

 این مسجد همچنین قبل از فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر رزمایش همدلی و توزیع بسته‌های معیشتی، اقدام به ذبح قربانی نیمه شعبان کرده و به همراه بسته‌های معیشتی در بین نیازمندان توزیع کرد که این اقدام در ابتدای ماه مبارک رمضان و نیمه رمضان تکرار شد.

در هر بسته معیشتی این مسجد، گوشت قرمز یا سفید، ماکارونی، برنج ایرانی، قند، شکر، خرما، رب گوجه، سویا، روغن مایع، پنیر سفید ایرانی، حلواشکری، شکلات، ماسک قابل شستشو و... به همراه محتوای فرهنگی وجود دارد که ارزش ریالی هربسته حدود 250 هزار تومان است.

اکنون در میلاد کریمه اهل بیت(ع) امام حسن مجتبی(ع)، مرحله سوم رزمایش جوانان این مسجد اجرا و بسته‌های معیشتی بین نیازمندان واقعیِ شناسایی شده توزیع شد.

توزیع 38800 بسته معیشتی ‌کمک‌های مومنانه سپاه کرمان آغاز شد‌40 هزار خانوار مددجوی استان بوشهر بسته‌های معیشتی دریافت می‌کنند+تصاویر‌بیش از 500 جهادگر بسیجی در قالب 35 گروه جهادی در فراهان سازماندهی شدند؛ توزیع 1100 بسته معیشتیبسته‌های معیشتی قرارگاه جهادی صاحب‌الامر (عج) به دست نیازمندان رسید + فیلم

عکاس:مرتضی فرضی

انتهای پیام/7-111/ ز

R7887/P/S6,47/CT7 واژه های کاربردی مرتبط یارانه حمایت معیشتی امام خامنه‌ای ویروس کرونا آذربایجان شرقی مسجد

منبع: تسنیم

کلیدواژه: یارانه حمایت معیشتی امام خامنه ای ویروس کرونا آذربایجان شرقی مسجد یارانه حمایت معیشتی امام خامنه ای ویروس کرونا آذربایجان شرقی مسجد بسته های معیشتی طفلان مسلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۹۱۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  ️ مجموعه خبری "گشت خبری"، خبر‌های متنوع و رویداد‌های خبر ساز استان سمنان است که در بخش خبری ۲۰ سیما مرکز سمنان در شب گذشته پخش شده است.
در این مجموعه خبری، دیگر رویداد‌های متنوع از سراسر استان سمنان، با موضوعات اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، هنری، علمی به نمایش درآمده است و مخاطبان می‌توانند این مجموعه خبری را مشاهده کنند.
مجموعه "گشت خبری" خبر ۲۰ سیما مرکز سمنان، هم چنین در کانال فضای مجازی خبرگزاری صداوسیما استان سمنان به نشانی @news_semnsnirib نیز بارگذاری می‌شود و علاقه‌مندان به دنیای خبر می‌توانند این اخبار را مشاهده و یا دانلود کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند
  • رشد ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی هلال احمر استان زنجان
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توسط ستاد اجرایی فرمان امام
  • توزیع ۶۰ بسته‌ معیشتی در رشت
  • توزیع بسته‌های معیشتی در مناطق سیل زده جنوب
  • توزیع بسته‌های معیشتی
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان
  • ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان توزیع شد
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان