Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-16@04:17:07 GMT

بارسلونا و رد شانس جذب مدافع PSG

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۹۱۴۹۹

بارسلونا و رد شانس جذب مدافع PSG

بارسلونا دیگر علاقه ای به خرید لایوین کورزاوا، مدافع پاری سن ژرمن ندارد.

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد لایوین کورزاوا در تابستان امسال با باشگاه پاری سن ژرمن به اتمام خواهد رسید و به نظر باشگاه فرانسوی علاقه ای به حفظ این بازیکن ندارد. اگرچه اخیرا از بارسلونا به عنوان مقصد احتمالی این مدافع کناری نام برده می شد، اما نشریه اسپورت اذعان داشت نام لایوین کورزاوا از لیست خرید بارسلونا خارج شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

این نشریه در ادامه مدعی شد تمام تمرکز بارسلونا در بازار تابستانی حول محور خرید لائوتارو مارتینز از اینتر خواهد بود و ممکن است بازیکن دیگر راهی نوکمپ نشود. بدین ترتیب در حال حاضر جدی ترین مشتری لایوین کورزاوا را باید باشگاه ارسنال قلمداد کرد و اگر اتفاق خصی رخ ندهد او راهی لیگ برتر انگلیس خواهد شد.

 

آرسنال در حال حاضر بازیکنانی چون باکایوکو ساکا، کایرن تیرنی و سئاد کولیسیناچ را در این پست در اختیار دارد، اما می تواند با انتقالی رایگان لایوین کورزاوا را جذب کند و همین حالا نیز برای خرید او وارد مذاکره شده است. سازمان لیگ فرانسه باشگاه پاری سن ژرمن را به عنوان قهرمان این فصل معرفی کرد و به نظر می رسد دیگر لایوین کورزاوا برای این تیم در فرانسه به میدان نخواهد رفت.

لوین کورزاوا بارسلونا پاری سن ژرمن

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بارسلونا پاری سن ژرمن لایوین کورزاوا پاری سن ژرمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۹۱۴۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست هوادار رئال مادرید از ام باپه؛ لطفاً مقابل بارسلونا کامبک بزن! / عکس

آیا ستاره فرانسوی در جدال برگشت نمایش متفاوتی از خود نشان خواهد داد؟

طرفداری | درخواست هوادار رئال مادرید از کیلیان ام‌باپه با واکنش ستاره پاری سن ژرمن همراه شد.

تیم‌های بارسلونا و پاری سن ژرمن فردا در دیداری حساس از دور برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم می‌روند. پاری سن ژرمن که جدال رفت را واگذار کرده، نیازمند پیروزی و کامبک در خانه آبی‌واناری‌ها است و هیچ نتیجه‌ای جز برد، تیم لوئیز انریکه را به نیمه‌نهایی نمی‌رساند.

مثل همیشه، امید اول پاری سن ژرمن در مسابقه فردا کیلیان ام باپه است. ستاره فرانسوی که در بازی رفت اصلاً عملکرد قابل قبولی ارائه نداد، امیدوار است در زمین بارسلونا تأثیرگذار باشد و پی‌اس‌جی را به جام بازگرداند.

هنگام ورود کاروان پاری سن ژرمن به شهر بارسلونا، یکی از هواداران رئال مادرید از کیلیان ام باپه درخواست پیروزی و کامبک مقابل بارسلونا را کرد. ام باپه که به احتمال فراوان از فصل آینده پیراهن رئال را بر تن خواهد کرد، از همین حالا به چهره محبوب برخی از هواداران مادریدی تبدیل شده‌است. ستاره فرانسوی در واکنش به درخواست این طرفدار دست خود را بالا برد و به نوعی نشان داد متوجه حرف او شده‌است.

هوادار رئال مادرید خطاب به کیلیان ام باپه گفت:

کیلیان لطفاً کامبک بزن!

 

از دست ندهید ????????????????????????

جشن قهرمانی بایرلورکوزن در بوندسلیگا هواداران آرسنال از قهرمانی ناامید شدند اینتر مساوی کرد، رکورد تاریخی امتیازات لیگ‌های اروپایی دست‌نخورده ماند حضور فردوسی‌پور در مراسم ختم همسر مالک تراکتور

دیگر خبرها

  • پیش بازی بارسلونا و پاری سن ژرمن؛ آماده برای یک جنگ تمام‌عیار
  • تیزر باشگاه بارسلونا برای جدال با پاری سن ژرمن
  • استقبال هواداران بارسلونا از بازیکنان پاری سن ژرمن؛ توهین به دمبله، تشویق ام باپه!
  • درخواست هوادار رئال مادرید از ام باپه؛ لطفاً مقابل بارسلونا کامبک بزن! / عکس
  • ژاوی: باید مونتجوئیک را تبدیل به یک کوره داغ کنیم
  • پدری: مدافعی مانند پائو کوبارسی ندیده‌ام
  • لیست پاری سن ژرمن برای تقابل با بارسلونا؛ بازگشت اشرف حکیمی
  • خیال راحت پی‌اس‌جی: خبری از نوکمپ نیست
  • امباپه می‌تواند بارسلونا را حذف کند
  • ژاوی: نبرد فوق‌العاده‌ای با PSG داریم/ پیشرفت کرده‌ایم