Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@04:46:41 GMT

طرح «هدیه به ملکوتیان» توسط هلال احمر قم اجرا می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۹۱۶۱۸

طرح «هدیه به ملکوتیان» توسط هلال احمر قم اجرا می‌شود

محمد مصباحی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به اجرای برنامه‌های متنوع همزمان با ماه مبارک رمضان و هفته هلال احمر افزود: تشکیل کارگروه کمک به کودکان کار و توزیع افطاری با همکاری اعضای کانون‌ها در دانشگاه فنی حرفه‌ای و شهاب دانش و فرهنگیان از برنامه‌های بشر دوستانه اعضای کانون دانشجویی بوده است.

وی بیان کرد: تشکیل کارگروه نشریه در خصوص اطلاع رسانی نکات آموزشی در ماه مبارک رمضان با همکاری اعضای کانون دانشجویی دانشگاه‌های علوم پزشکی و قم و برپایی بازارچه خیریه آنلاین با هدف کمک به نیازمندان با همکاری اعضای کانون‌های دانشجویی در دانشگاه فرهنگیان و مجمع کانون دانشجویی از دیگر برنامه‌های این ایام به شمار می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم گفت: طرح همگام تا روشنایی با هدف جمع آوری کمک‌های مردمی ویژه نیازمندان، برگزاری کارگاه آموزشی امداد و کمک‌های اولیه به صورت مجازی و آموزش مجازی پخت شیرینی‌های ماه مبارک رمضان از جمله برنامه‌های کانون‌های هلال احمر قم بوده است.

وی ابراز کرد: طرح «هدیه به ملکوتیان» ختم ۳۰ دور قرآن کریم به نیت متوفیان ناشی از کرونا و همچنین با نیت سلامتی امام زمان (عج) و مدافعان سلامت از دیگر طرح‌های در حال اجرا است.

وی گفت: برگزاری مسابقه معنوی «صفای دل» در قالب ۳۰ سوال از مفاهیم قرآنی به صورت روزانه، برگزاری مسابقه کاریکاتور و عکاسی، مسابقه پیامکی با موضوعات امدادی و همچنین اجرای طرح «عهد قدیم» با اهدای سبدهای غذایی به تعدادی از خانواده‌های کم برخوردار از دیگر برنامه‌های کانون‌های هلال احمر در هفته هلال احمر و ماه مبارک رمضان است.

کد خبر 4920338

منبع: مهر

کلیدواژه: ماه رمضان ۹۹ قم ویروس کرونا جمعیت هلال احمر استان قم ویروس کرونا شیراز بوشهر قزوین شیوع کرونا ایلام شهرکرد ماه مبارك رمضان گرگان بیرجند کمک به نیازمندان زلزله مواسات بارش باران ماه مبارک رمضان اعضای کانون هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۹۱۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی هلال احمر به سیل زدگان کاشان

دریافت 5 MB

خبرگزاری مهر - گروه استان‌ها: نیروهای امدادی هلال‌احمر همچنان در حال امدادرسانی به سیل زدگان کاشان هستند.

کد خبر 6087104

دیگر خبرها

  • امدادرسانی هلال احمر به سیل زدگان کاشان
  • تجلیل از فعالان و عوامل برگزار کننده محفل قرآنی در ایلام
  • حقوق واقعی کارگران دیده شود
  • طرح بازرسان و ناظران افتخاری اجرا می‌شود
  • لایحه تشکیل سازمان گردشگری روی میز شورای شهر تهران
  • ۱۲ هزار خادم در قم در ماه مبارک رمضان به زائران و روزه‌داران خدمت کردند
  • ۵۶۰ هزار افطاری ساده و گرم در حرم حضرت معصومه (س) توزیع شد
  • تصویرِ سندِ ساواک: هدیه‌ی پدر علی شریعتی، به‌محمدرضا شریفی‌نیا
  • ۸۴۷ فرزند یتیم ومحسنین تحت حمایت در طرح اکرام ایتام بهشهر
  • اردوی زیارتی ۴۸ داوطلب فعال هلال احمر به مشهد مقدس