Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-20@03:58:44 GMT

امروز آخرین مهلت ثبت‌نام وام دانشجویی

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۹۳۱۴۸

به گزارش ایسنا، با توجه به شیوع و همه‌گیر شدن بیماری نوپدید کرونا و تعطیلی بسیاری از دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی، صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم مهلت ثبت وام‌ها و تسهیلات دانشجویی را تا تاریخ ۳۱ فروردین ماه سال ۱۳۹۹ تمدید کرد.

همچنین به منظور رفاه حال دانشجویان و کارکنان مراکز آموزش عالی طی بخشنامه‌ای مهلت ثبت نام وام ها و تسهیلات دانشجویی مجدد تا  ۱۵ اردیبهشت ماه ۹۹ تمدید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس اعلام صندوق رفاه دانشجویان، مهلت ثبت نام برای دریافت وام‌های دانشجویی دوباره تا امروز ۲۰ اردیبهشت تمدید شد. 

متقاضیان دریافت انواع وام‌های دانشجویی به جز وام ویژه دکتری تا امروز ۲۰ اردیبهشت ماه جاری مهلت دارند نسبت به ثبت‌نام برای دریافت وام اقدام کنند. همچنین زمان ثبت درخواست وام تحصیلی ویژه دکتری ۲۵ اردیبهشت به پایان می‌رسد.

دانشجویان متقاضی دریافت وام ابتدا باید درخواست وام مورد نظر خود را از طریق پرتال صندوق رفاه وزارت علوم (bp.swf.ir) ثبت، سپس برای ارسال مدارک مورد نیاز اقدام کنند.

همچنین دانشجویان متقاضی وام‌های ضروری (عادی و ویژه دکتری)، وام تحصیلی ویژه دکتری، ازدواج، ودیعه مسکن و عتبات حتماً باید تصویر واضحی از مدارک مورد نیاز وام‌های مذکور تهیه و به این آدرس kh.stu@modares.ac.ir ارسال کنند.

دانشجویان دکتری روزانه (جهت وام تحصیلی ویژه دکتری) پس از ثبت درخواست در پرتال حتماً باید فرم‌های مربوط به وام‌های مورد نظر را دانلود کرده، پس از تکمیل کلیه قسمت‌ها در هر دو فرم و امضاء کردن محل مربوط، تصویری واضح از فرم‌ها را به ایمیل kh.stu@modares.ac.ir ارسال کنند.

دانشجویانی که برای اولین بار قصد دریافت وام دارند، باید سند تعهد محضری خود (طبق نمونه موجود در وب سایت دانشجویی) به همراه گواهی کسر از حقوق برای ضامنین بازنشسته و یا حکم کارگزینی برای ضامنین شاغل را به ایمیل فوق ارسال کنند.

مهلت ثبت درخواست متقاضیان دریافت وام به هیچ وجه تمدید نخواهد شد. لذا دانشجویان باید در زمان تعیین شده نسبت به انجام مراحل تعیین شده اقدام کنند و دانشجویانی که در نیمسال دوم تحصیلی ۹۹-۹۸ انتخاب واحد نکرده‌اند، نمی‌توانند درخواست وام را ثبت کنند و دانشجویان شاغل و دارای بضاعت مالی مشمول دریافت وام نمی‌شوند.

همچنین بر اساس مصوبه هیأت امنای صندوق رفاه دانشجویان، مبلغ وام ضروری دانشجویان در بخش مسکن، زیارت و ازدواج به یک میلیون تومان افزایش یافت.

تسهیلات و وام‌های ویژه دکتری به دانشجویانی اختصاص می‌یابد که در بانک توسعه تعاون پرونده تشکیل داده و برای یک بار از آن بانک وام دریافت کرده‌اند. مبلغ این وام ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان است.

وام تحصیلی ویژه دکتری صندوق رفاه دانشجویان در یک لیست به مبلغ سه میلیون و ۶۰۰ هزار تومان برای ۶ ماهه نخست سال تحصیلی جاری امکان‌پذیر است.

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: وام تحصیلی ویژه دکتری صندوق رفاه دانشجویان دریافت وام مهلت ثبت ثبت نام وام ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۹۳۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۵۰ درصدی حق‌الزحمه کار دانشجویی

عباس عبادی، معاون پرستاری وزارت بهداشت گفت: حق الزحمه کار دانشجویی دانشجویان سال آخر پرستاری از ساعتی ۲۰ هزار تومان به ۳۰ هزار تومان افزایش یافته است. همچنین برای دانشجویان کارشناسی ارشد پرستاری نیز حق الزحمه ساعتی ۳۵ هزار تومان تصویب شده است.

وی افزود: این افزایش به پیشنهاد معاونت پرستاری و با تصویب هیأت امنای مشترک وزارت بهداشت صورت گرفته است.

معاون پرستاری وزارت بهداشت، با بیان اینکه دانشجویان پرستاری در دوران تحصیل خود، ضمن کسب تجربه عملی، بخشی از هزینه‌های تحصیل خود را نیز از طریق کار دانشجویی تامین می‌کنند، خاطرنشان کرد: افزایش ۵۰ درصدی حق الزحمه کار دانشجویی، گامی مثبت در جهت حمایت و قدردانی از تلاش‌های ارزشمند آنان در عرصه سلامت کشور به شمار می‌رود.

عبادی گفت: توجه به دانشجویان، انگیزه و روحیه آنان را برای ارائه خدمات بهتر و با کیفیت‌تر ارتقا خواهد داد و به نفع نظام سلامت کشور خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی بهداشت و درمان

دیگر خبرها

  • جزئیات پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد در دانشگاه پیام نور + سایت ثبت‌ نام
  • جزییات پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد در دانشگاه پیام نور
  • فردا؛ آخرین مهلت ثبت‌نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه دولتی
  • افزایش حق‌الزحمه کار دانشجویی
  • افزایش ۵۰ درصدی حق‌الزحمه کار دانشجویی
  • از آخرین وضعیت ثبت نام وام شهریه تا نقل و انتقال دانشجویان
  • شرایط ثبت نام در آزمون های ورودی مدارس/ آخرین مهلت ثبت‌نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه دولتی
  • شرایط ثبت در آزمون های ورودی مدارس/ آخرین مهلت ثبت‌نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه دولتی
  • پذیرش دانشجوی دکتری در دانشگاه صنعتی دزفول برای نخستین بار
  • آغاز ثبت نام وام شهریه دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی از اول اردیبهشت