Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-20@15:15:54 GMT

کلوس: لغو لیگ ملت‌های والیبال هوشمندانه‌ترین تصمیم بود

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۹۳۶۷۷

کلوس: لغو لیگ ملت‌های والیبال هوشمندانه‌ترین تصمیم بود

مدافع تیم ملی والیبال لهستان گفت: در شرایط کنونی لغو رقابت‌های لیگ ملت‌ها هوشمندانه‌ترین تصمیم فدراسیون جهانی بود.

به گزارش خبرگزاری فارس، کارول کلوس، مدافع ملی‌پوش تیم والیبال اسکرابلچاتوف درمورد لغو رقابت‌های لیگ ملت‌ها از سوی فدراسیون جهانی والیبال اظهار داشت: با توجه به شیوع ویروس کرونا، فکر می‌کنم لغو این رقابت‌ها تصمیم درستی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این هوشمندانه‌ترین تصمیمی بود که مسئولان می‌توانستند بگیرند.

وی ادامه داد: با شرایطی که کشورهای مختلف دارند راه دیگری هم وجود نداشت و من شک ندارم هیچکس بابت این تصمیم فدراسیون جهانی را مقصر نمی‌داند و گلایه‌ای ندارد. بدون شک در این شرایط همه دچار ضررهای مالی می‌شوند و هواداران بسیار ناراحت خواهند بود، اما سلامتی مردم و ورزشکاران از همه چیز مهمتر است.

مدافع ملی‌پوش تیم والیبال اسکرابلچاتوف درمورد روند آماده‌سازی تیم ملی لهستان برای رقابت‌های المپیک، گفت: من فکر می‌کنم برگزاری بازی‌های دوستانه در این شرایط ممکن نیست، اما با توجه به اینکه مردم دوست دارند ورزشکاران خود را ببینند پیشنهادی دارم.

کلوس افزود: پیشنهاد می‌کنم چند دیدار دوستانه درون تیمی برگزار شود. به عنوان مثال ملی‌پوشان که در لیگ لهستان بازی می‌کنند مقابل بازیکنانی که خارج از کشور بازی می‌کنند قرار بگیرند؛ البته این تنها یک پیشنهاد است و تقسیم بازیکنان به هر صورتی امکان‌پذیر است. با این شرایط مردم می‌توانند ملی‌پوشان خود را ببینند و ما هم چند بازی بی‌دردسر دوستانه برگزار می‌کنیم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: والیبال لهستان فدراسیون جهانی کلوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۹۳۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدافع رئال ال‌کلاسیکو را از دست داد

به گزارش "ورزش سه"، آخرین تمرین جدی رئال برای بازی حساس مقابل بارسا امروز به انجام رسید. کارلو آنچلوتی توصیه های تاکتیکی مهم را به شاگردانش داد و رئالی ها که سرمست از صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان هستند، با انگیزه فراوان خود را مهیای ال‌کلاسیکو کردند.

در تمرین امروز فرلاند مندی به دلیل مشکل عضلانی غایب بود و کار نکرد. مارکا نوشته حضور او برای بازی فردا غیرممکن نیست ولی تمرین نکردن روز قبل از بازی نشان از جدی بودن مشکل او دارد و بعید است در دسترس باشد. اگر در نهایت او به بازی نرسد، ناچو یا فران گارسیا در سمت چپ بازی خواهند کرد.

نکته جالب تمرین رئال حضور تیبو کورتوا بود. گلر بلژیکی سه هفته قبل در تمرینات مصدوم شد ولی زودتر از انتظارات برگشته است. فعلا ولی بعید است کارلتو روی او ریسک کند و شاید در هفته های پایانی و در صورت تشریفاتی شدن بازی های رئال در لالیگا، به کورتوا هم بازی برسد.

دیگر خبرها

  • آنچلوتی: اگر نیاز باشد با 7 مدافع و دو گلر بازی می‌کنیم
  • مدافع رئال ال‌کلاسیکو را از دست داد
  • تصمیم ژاوی برابر رئال: یک ستاره روی نیمکت!
  • تکلیف لیست خروجی استقلال مشخص شد | تصمیم نکونام برای لیست مازاد...
  • حرکت هوشمندانه برای شکست تراکتور(عکس)
  • کارشناسی داوری دو تصمیم جنجالی وحید کاظمی!
  • آمریکا و اسرائیل توان مقابله با ایران را ندارند
  • کنایه مدافع ذوب‌آهن به پنالتی سپاهان!
  • ساحلی‌بازان به کشور بازگشتند
  • نیکان قهرمان والیبال نوجوانان دختران آذربایجان شرقی