Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرکه وت نجفی معاون فرهنگی و امور اجتماعی شهرداری سنندج در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،گفت: سال گذشته در ایام ماه مبارک رمضان جز خوانی قرآن با مشارکت شهروندان در نگارخانه برگزار می‌شد که امسال متاسفانه بواسطه شیوع ویروس کرونا این برنامه لغو شد.

او گفت: با همکاری کانون فرهنگی و هنری کنعان وخانه قرآن انوارالرحمه مسابقه قرآنی (ترتیل خوانی) ویژه براداران و خواهران و در دو رده سنی زیر ۱۶ سال و بالای ۱۶ سال برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نجفی افزود: علاقمندان به شرکت در این مسابقه می‌تواند آیات ۱۸۳ تا ۱۸۵ سوره مبارکه بقره را در قالب فایل تصویری به مدت دو دقیقه ونیم ضبط کنند و همراه با مشخصات کامل به شماره تماس ۰۹۱۸۹۸۲۰۴۶۰ ارسال نمایند.

او گفت: شهروندان تا پایان ماه مبارک رمضان فرصت دارند تا در این مسابقه قرآنی شرکت کنند و در پایان پس از ارزیابی و داوری به نفرات برتر جوایزی اهدا خواهد شد.

اسامی منتخبان اولین جشنواره موسیقی وخانواده، سنندج شهر خلاق موسیقی اعلام شد

معاون فرهنگی و امور اجتماعی شهرداری سنندج اظهار داشت: در راستای تقویت روحیه همدلی و حفظ انسجام بنیان خانواده در ایام شیوع ویروس کرونا که اعضای خانواده بیشتر در کنار هم بودند این شهرداری با همکاری انجمن موسیقی ایران شاخه کردستان نسبت به برگزاری جشنواره موسیقی خانوادگی، سنندج شهر خلاق موسیقیاقدام نمود.

نجفی عنوان کرد: این جشنواره در راستای انجام فعالیت هنری خانواده‌ها در کنار هم و همچنین قطع نشدن ارتباط شهروندان با اهداف شهر خلاق به صورت دوره‌ای هر دو هفته یک بار انجام خواهد شد.

او افزود: در هر دوره با مشارکت صاحبنظران محور‌های جشنواره انتخاب خواهد شد و با توجه به اینکه دوره دوم مصادف شد با ماه مبارک رمضان از محور‌های دینی و آیینی بهره گرفتیم.

وی گفت:خوشبختانه اولین دوره این جشنواره با استقبال خوب شهروندان روبه رو شد که پس از داوری صورت گرفته اسامی منتخبان اعلام شد و بزودی از آن‌ها تجلیل خواهد شد.

آرین شاکری، سینا مرادی، ژینیارو اویناردوهندو، باران رحمانی، عسل غلامی، آروین مرادی، ارنوشا رشیدپور، سینا صلواتی، هاور جمشیدی، شینا و اژوان محمدی از جمله افراد انتخاب شده در اولین جشنواره موسیقی وخانواده شهر خلاق موسیقی هستند.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرداری ماه مبارک رمضان ماه مبارک رمضان خواهد شد شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۹۴۸۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری محافل جزء خوانی قرآن در بروجرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، امام جمعه بروجرد گفت: مراسم جزء خوانی و ترتیل قرآن همه ساله در ماه مبارک رمضان با حضور نوجوانان، جوانان و عاشقان کلام وحی در مصلای نماز جمعه این شهر برگزار می‌شود.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به استقبال مردم از این مراسم گفت: با توجه به اینکه ماه رمضان ماه نزول قرآن است و به تلاوت آیه‌های قرآن در این ماه سراسر نور بیش از ماه‌های دیگر سفارش شده است، امیدواریم شاهد حضور بیشتر هم استانی‌ها در این محافل باشیم.

وی از صدا و سیمای استان لرستان هم برای پخش زنده مراسم جزء خوانی قرآن کریم از شبکه لرستان قدردانی کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برگزاری محافل جزء خوانی قرآن در بروجرد
  • برگزاری آیین شب‌های قدر در ۱۴۰۰ مسجد لرستان
  • برگزاری دوّمین جشنواره قرآنی درارومیه
  • میزبانی دهکده بهار ایران از مسافران نوروزی تا عید فطر
  • مراسم معنوی ترتیل خوانی قرآن در حسینیه ثارالله یاسوج
  • استمرار برگزاری ویژه‌برنامه‌های ماه مبارک رمضان در «فلک‌الافلاک»
  • جشنواره بازی و گردشگری در همه مناطق تهران | آدرس اماکنی که شب ها پاتوق موسیقی و تفریح خانوادگی است
  • ۳۳ محفل جمع خوانی قرآن کریم در آذربایجان غربی برگزار شد
  • برگزاری ۳۳ محفل جمع خوانی قرآن کریم در آذربایجان غربی
  • برگزاری ۸۵۰ جلسه جزءخوانی قرآن در ماه رمضان در خوزستان