Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-19@11:52:41 GMT

زمان ضبط «عصر جدید» اعلام شد

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۹۵۰۵۸

زمان ضبط «عصر جدید» اعلام شد

احسان علیخانی تهیه کننده و مجری عصرجدید درباره ادامه فصل دوم این مسابقه توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، احسان علیخانی تهیه کننده و مجری برنامه عصر جدید در ارتباط زنده تصویری با مردم درباره ادامه فصل دوم این مسابقه گفت: ضبط این برنامه از فردا یکشنبه بدون تماشاگر آغاز می‌شود و پخش آن عید فطر خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: ضبط برنامه با رعایت پروتکل بهداشتی صورت گرفته و لوکیشن با همکارى شهردارى، سازمان آتش نشانى و مرکز بهداشت صدا و سیما ضدعفونی شده است.

گفتنی است عوامل «عصر جدید» دو قسمت آخر این مسابقه را که در ایام نوروز روی آنتن رفت، بدون حضور تماشاگران ضبط کرده بودند. حال نیز قرار است مسابقه فعلاً با همین روند و بدون حضور تماشاگران ضبط شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: فرهنگی عید فطر صدا و سیما عصر جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۹۵۰۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نبود یک بازیکن در دربی اصفهان به چشم آمد

به گزارش ورزش سه، ستاره بازی رفت سپاهان در دیدار رفت در بازی امروز غایب است و ستاره جوان طلایی‌پوشان این دیدار را به دلیل مصدومیت از دست داده است.

محمدجواد حسین نژاد اولین بازی درخشان خود در ترکیب سپاهان را در دربی اصفهان انجام داد و پس از عملکرد خیره‌کننده در این مسابقه به سطح اول فوتبال ایران معرفی شد و پس از آن در ترکیب این تیم حضور نسبتا ثابت پیدا کرد.

این ستاره جوان در بازی رفت گل و پاس گل ارسال نکرد اما با حرکات پا به توپ و دریبل‌های سریعی که می‌زد ورزشگاه را به وجد آورده بود و هواداران از ظهور یک بازیکن تکنیکی در ترکیب تیم سپاهان هیجان زده شده بودند.

محمدجواد حسین نژاد در طول لیگ برتر و مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در این فصل 3 پاس گل و 2 گل به ثمر رسانده بود و عملکرد خوبی داشت.

نبود او در این مسابقه با توجه به عملکرد در بازی رفت در این مسابقه چشم آمده و حضور او می‌توانست به جذابیت های این مسابقه کمک بیشتری کند، سپاهان در بازی رفت محمد قربانی را هم در ترکیب داشت که این بازیکن هم نیم فصل از این تیم جدا شد و در این مسابقه حضور ندارد.

دیگر خبرها

  • پایان کار نمایندگان ایران در تفنگ ۵۰ متر سه وضعیت بدون حضور در فینال
  • اجرای قانون ناشناخته: کارت زرد دوم بدون اخراج!
  • رکورد تاریخی: گلر آکادمی پرسپولیس بدون گل خورده
  • استقبال خوب هواداران استقلال از بازی فردا
  • ادامه شعارهای زننده در روز پیروزی سپاهان
  • ترکیب العین برای جدال با پرافتخارترین تیم آسیا
  • محرومیت حریف استقلال از حضور تماشاگران
  • نبود یک بازیکن در دربی اصفهان به چشم آمد
  • پیام به نیمکت رسید ولی به ترکیب نه!
  • محرم تنها مربی بدون باخت؛ جواد نکونام به یحیی رسید!