Web Analytics Made Easy - Statcounter

نقدی از اجرای موفق سامانه بومی آموزش مجازی در دانشگاه فنی و حرفه‌ای خبر داد و گفت: ۲۵ درصد از دروس دانشگاه به صورت آنلاین ارائه‌شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان وبه نقل از روابط عمومی دانشگاه فنی و حرفه‌ای سمنان ،«رضا نقدی» در جلسه وبینار با موضوع ارزشیابی فرآیند یاددهی و یادگیری در بستر الکترونیکی ، بابیان اینکه آموزش مجازی در این دانشگاه به دلیل شیوع ویروس کرونا از نیمه دوم اسفندماه ۹۸ در دستور کار قرار گرفت، ابراز داشت: ۲۵ درصد از دروس دانشگاه با استفاده از بستر Adobe Connect، به صورت آنلاین ارائه‌شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سرپرست دانشگاه فنی و حرفه‌ای سمنان با اشاره به اینکه هفت کمیته فنی با محوریت معاونت آموزشی استان سمنان با سرفصل‌های مختلف در واحدهای استانی تشکیل شد اظهارداشت: تلاش شد تا دروس در این دانشگاه به صورت آنلاین و آفلاین ارائه شود که با استفاده از این نرم افزار این مهم به‌خوبی تحقق یافت.

 

وی از راه‌اندازی سامانه بومی آموزش مجازی در این دانشگاه خبر داد و ابراز داشت: این سامانه بخش‌های مجازی، ویدئو کنفرانس، اتوماسیون اداری، تغذیه، خوابگاه، کتابخانه و انبارداری را تشکیل می‌دهد و همچنین قابلیت بسط در سطح کشوری را نیز دارد.

 

مدیر گروه آموزش مجازی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری نیز در این وبینار، بابیان اینکه دانشگاه فنی و حرفه‌ای یکی از پیشگامان آموزش الکترونیکی است، تصریح کرد: برنامه‌ریزی بلند مدت برای آموزش الکترونیکی و اینترنت رایگان برای آموزش مجازی که مستلزم معرفی آی‌پی سرورهای آموزش مجازی دانشگاه‌ها به وزارت ارتباطات بود، انجام‌شده است.

 

«سید علی اکبر صفوی» با اشاره به اینکه برگزاری کلاس‌های عملی به صورت مجازی و باوجود نرم افزارهای شبیه‌سازی و سایر فناوری‌ها قابل انجام است، افزود: لینک مربوط به آموزش مجازی از روز یکشنبه ۲۴ فروردین در سایت وزارت علوم قرارگرفته است و تمامی بخشنامه‌ها و وبینارهای انجام‌شده و غیره نیز در آن قرار دارد.

 

پایان پیام/276

منبع: شبستان

کلیدواژه: تدریس آنلاین دانشگاه فنی و حرفه ای آموزش مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۹۵۳۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرداری اصفهان به‌صورت حرفه‌ای پذیرای مسافران نوروزی است

نایب رئیس جامعه حرفه‌ای هتلداران استان اصفهان گفت: چندسالی است که شهرداری اصفهان به‌صورت حرفه‌ای پذیرای مسافران و گردشگران نوروزی است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، علیرضا رئیسی امروز _ پنجشنبه نهم فروردین_ در جلسه هماهنگی ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان اظهار کرد: امیدواریم برنامه‌ها برای میزبانی از مسافران و گردشگران تنها مختص زمان عید نباشد و تمام دستگاه‌ها توجه ویژه‌ای به سیستم گردشگری داشته باشند، زیرا سیستم گردشگری کمک زیادی به شهر می‌کند.

وی افزود: چندسالی است که شهرداری اصفهان به‌صورت حرفه‌ای پذیرای مسافران و گردشگران نوروزی است.

نایب رئیس جامعه حرفه‌ای هتلداران استان اصفهان با بیان اینکه هتل‌ها وظیفه مهمان‌نوازی از مسافران و گردشگران نوروزی دارند و در حال حاضر حتی یک مورد شکایت نیز وجود نداشته است، گفت: موجب افتخار است که میزبان مسافران نوروزی باشیم.

رئیسی گفت: در چهار روز پیش از نوروز (بیست‌وپنجم تا بیست‌ونهم اسفند سال گذشته) ظرفیت هتل‌ها به نسبت خالی بود، اما از یکم فروردین سال جاری تا کنون ظرفیت تمام هتل‌ها تکمیل شده است.

کد خبر 739920

دیگر خبرها

  • ساخت چاپگر خط بریل با همت متخصصان شرکت دانش بنیان اصفهان
  • چگونه با فروش آنلاین به دردسر نیفتیم؟
  • شهرداری اصفهان به‌صورت حرفه‌ای پذیرای مسافران نوروزی است
  • افزایش میزان استفاده از فضای مجازی در نوروز و ضرورت حفظ امنیت کودکان
  • دستگیری هتاک انتقام جو در سمنان
  • نحوه برگزاری کلاس‌های دانشگاه علامه‌ پس از تعطیلات اعلام شد
  • کاپیتان به صورت آنلاین اکران شد
  • طراحی شبیه‌ساز آموزش پزشکی با قابلیت ویزیت مجازی بیماران
  • از کدام دروس در کنکور ۱۴۰۳ سوال طرح نمی‌شود؟
  • ۴۹ هزار نفر پارسال مهارت‌های فنی و حرفه‌ای را فراگرفتند