Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان با بیان اینکه روزانه ۲۰ نفر در سیستان و بلوچستان به بیماری کرونا مبتلا می شوند، گفت: ۶۰ درصد مبتلاشدگان به بیماری کرونا در سیستان و بلوچستان به زاهدان اختصاص دارد.

«قاسم میری علی آبادی» در گفتگو با خبرنگار شبستان اظهار داشت: روزانه بیش از 20 نفر به آمار مبتلایان کرونا در سیستان و بلوچستان اضافه می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان با بیان اینکه کرونا در کمین مردم سیستان و بلوچستان است، تصریح کرد: اگر مردم استان فاصله گذاری اجتماعی را رعایت نکنند ناچار هستیم به محدودیت رو بیاریم.

 

میری علی آبادی از اضافه شدن 20 مورد جدید به بیماران کرونا ظرف 24 ساعت گذشته خبر داد و تاکید کرد: آمار مبتلاشدگان به بیماری کرونا در سیستان و بلوچستان به 827 نفر رسیده است که از این مجموع 567 مورد تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی زاهدان،160 مورد تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی زابل و 100 مورد تحت پوشش دانشگاه علوم ایرانشهر هستند.

 

وی  از جان باختن۵۹ نفر از هم استانی ها بر اثر ابتلا به بیماری کرونا خبر داد و افزود: ۷۴۷ نفر از مبتلاشدگان که معادل ۹۰ درصد است بهبود یافته اند و از بیمارستانهای سطح استان مرخص شده اند.

 

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان اعلام کرد: ۶۰ درصد مبتلاشدگان به بیماری کرونا در سیستان و بلوچستان به زاهدان اختصاص دارد که این زنگ خطر برای شهروندان زاهدانی است که  بیشتر مسائل بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند.

پایان پیام/516

منبع: شبستان

کلیدواژه: بیماری کرونا محدودیت دانشگاه علوم پزشکی مبتلاشدگان به بیماری کرونا در سیستان و بلوچستان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۹۶۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم بارش های رگباری در سیستان و بلوچستان

حیدری  مدیر کل هواشناسی استان سیستان و بلوچستان گفت:  از چهارشنبه تا شب پنج شنبه برای زاهدان، نیمه شمالی و شرقی  و ارتفاعات شرقی و جنوبی استان در برخی نقاط رخداد رگبار و رعد و برق شدید و بارش تگرگ و تند باد شدید موقتی به ویژه برای روز چهارشنبه پیش‌بینی می‌شود. 

حیدری توصیه کرد:از اسکان و تردد در حاشیه مسیل ها و رودخانه ها خودداری گردد، از محصولات کشاورزی محافظت شود. از چرای دام در مناطق مرتفع خودداری و در ترددهای جاده‌ای و دریایی احتیاط شود و مدیریت آب سدها  انجام شود و برای کاهش خسارات احتمالی تمهیدات لازم در نظر گرفته شود.

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • برگزاری هفده عنوان برنامه در هفته سلامت حوزه دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
  • برگزاری هفده عنوان برنامه در طی هفته سلامت
  • اخذ حدود یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال جریمه از مشاوران املاک متخلف زاهدان
  • سیل مسیر ریلی راه آهن زاهدان - میرجاوه را بست | عکس
  • بالای ۸۰ درصد از تشخیص بیماری‌ها در ایران وابسته به آزمایشگاه‌ها است
  • قطع ارتباط ۳۰۰ روستا در جنوب استان
  • بهره‌برداری از ۷۱ طرح درمانی طی دو سال گذشته در لرستان
  • تداوم بارش های رگباری در سیستان و بلوچستان
  • سگ‌ها عامل ۸۰ درصد حیوان گزیدگی‌ها در مشهد
  • فعالیت ۷۵۰۰ آزمایشگاه پزشکی در کشور / کرونا؛ تجهیزات آزمایشگاهی را فرسوده کرد