Web Analytics Made Easy - Statcounter

منتخب بویراحمد و دنا خواستار پرداخت مطالبات پزشکان و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج؛ مهدی روشنفکر در نشست با معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اظهار داشت: پزشکان، پرستاران و دیگر کارکنان دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد 65 میلیارد تومان طلب دارند که انتظار می‌رود مجموعه مدیران ارشد وزارتخانه برای پرداخت این مطالبات چاره اندیشی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تلاش‌ مجموعه فعالان حوزه بهداشت و درمان این استان در دوران کرونا ویروس را قابل تقدیر دانست و افزود: طبق ارزیابی‌های صورت گرفته توسط کارشناسان و متولیان امر، عملکرد دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در مقابله با شیوع کرونا مطلوب بوده و در واقع جزو استان‌های موفق کشور بوده است.

روشنفکر پرداخت مطالبات مجموعه خدمتگزاران بهداشت و درمان استان به پاس خدمات انجام شده را خواستار شد و افزود: برخی پروژه‌های عمرانی در حوزه بهداشت و درمان این استان برای تکمیل و بهره برداری با کمبود اعتبار روبه‌رو بوده که امیدوارم وزارت بهداشت نیز در این زمینه تدبیری بیندیشند.

منتخب مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون ادامه داد: ضروری است وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با توجه به کمبود نیروی انسانی در بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی و درمانی نسبت به صدور مجوز بکار گیری نیروهای مورد نیاز به صورت پیمانی-قراردادی اقدام کرده و نیروهای شرکتی را تبدیل وضعیت کنند.

سید کامل تقوی‌نژاد معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز در این نشست پیگیری‌های مهدی روشنفکر برای رفع مشکلات حوزه بهداشت و درمان را قابل تقدیر دانست و گفت: برای رفع مشکلات مطرح شده در آینده‌ای نچندان دور با همکاری منتخب مردم بویراحمد، دنا و مارگون چاره اندیشی می‌کنیم.

انتهای پیام/82009

منبع: فارس

کلیدواژه: وزارت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی آموزش پزشکی پزشکان خبرگزاری فارس مهدی روشنفکر بهداشت و درمان وزارت بهداشت علوم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۹۶۵۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت ۲۶ هزار نیروی انسانی اورژانس در ایام نوروز

وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی از فعالیت ۲۶ هزار نیروی انسانی اورژانس در ایام نوروز خبر داد.

به گزارش ایسنا، دکتر عین اللهی با بیان اینکه هزار و ۲۰۰ تیم دو نفره بهداشتی در کل کشور برای فعالیت در ایام نوروز اعزام کرده‌ایم، گفت: ۶۵۷ مرکز جامع در ایام نوروز مشغول فعالیت هستند.

وی با بیان اینکه ۲۸ هزار واحد بهداشتی در این ایام مشغول به کار هستند، افزود: ۳۳۴۵ پایگاه اورژانس در کل کشور، ۵۷۰۰ آمبولانس، ۶۴ اتوبوس آمبولانس، ۲ هواپیما اورژانس، ۵۲ بالگرد اورژانس، ۲۷۰ موتورلانس و ۵ شناور دریایی در ایام نوروز برای خدمت رسانی مشغول فعالیت هستند.

وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی ادامه داد: ۲۶ هزار نیروی انسانی اورژانس در این ایام مشغول خدمات رسانی هستند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • زیرساخت‌های «شهر دانشگاهی» در کردستان فراهم شد+فیلم
  • اطلاعیه دانشگاه علوم پزشکی لرستان درپی درگذشت یکی از پزشکان متخصص استان
  • فعالیت ۲۶ هزار نیروی انسانی اورژانس در ایام نوروز
  • مراجعه بیش از ۱۱۰ هزار نفر به مراکز درمانی فارس
  • فعالیت ملک‌زاده به عنوان عضو هیئت علمی تمدید شد
  • وزارت بهداشت با بازنشستگی دکتر رضا ملک‌زاده موافقت نکرد
  • ملک‌زاده ماندنی شد
  • وزارت بهداشت با بازنشستگی دکتر رضا ملک زاده موافقت نکرد
  • توقف مرگ مادران باردار طی ۳ سال اخیر در رفسنجان
  • اجتماع کادر درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی