Web Analytics Made Easy - Statcounter

قاضی پور با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در رابطه با مبارزه با قاچاق کالا گفت: در لایحه مبارزه با قاچاق کالا و ارز هیچ ماده ای در رابطه با امحای کالای قاچاق نیامده است.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان، «نادر قاضی پور» در ادامه جلسه علنی امروز یکشنبه 21 اردیبهشت و در هنگام بررسی لایحه مبارزه با قاچاق کالا و ارز در اخطار قانون اساسی و با استناد به اصل 110 گفت: اصل 110 قانون اساسی در رابطه با وظایف و اختیارات رهبری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مقام معظم رهبری در مورد قاچاق کالا و ارز چندین بار دستور و هشدار دادند و حکم دادند که کالای قاچاق باید سوزانده شود. متاسفانه در این لایحه هیچ ماده ای در رابطه با این موضوع نیامده است.

 

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در این لایحه آمده است که باید کالاهای وارداتی در بورس عرضه شوند. آیا نباید کالایی که مشابه داخلی دارد، امحا شود؟ واردات این کالاها تولیدات داخل را فلج می کند. امسال سال جهش تولید است و ما باید برای تولیدات کالاهای ایرانی ارزش قایل شویم.

 

مسعود پزشکیان که ریاست جلسه امروز را به عهده داشت، گفت: حکم مقام معظم رهبری در مورد قاچاق کالا سر جایش است و این نمی تواند حکم را نقض کند. دولت نیز اگر آیین نامه ای در رابطه با این قانون می نویسد، باید برای تطبیق به مجلس بیاید.

 

پایان پیام/33

منبع: شبستان

کلیدواژه: نادر قاضی پور قاضی پور مجلس مبارزه با قاچاق کالا قاچاق کالا و ارز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۹۶۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جابجایی بیش از ۱۱ میلیون و ۷۶۱ هزار تن کالا توسط ناوگان حمل و نقل

سید شهرام کهریزی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت : استان کرمانشاه موفق شده است در سال گذشته با رشد ۷۰ درصدی سرفصل درآمدی عوارض جابجایی کالا مقام سوم کشوری رو به خود اختصاص دهد. ️

وی درباره تعداد بارنامه صادره گفت: طی ۱۲ ماه سال گذشته ۶۶۲ هزار بارنامه برای جابجایی کالا در استان کرمانشاه صادر شد که نسبت به سال گذشته صدور بارنامه افزایش ۱۱ درصدی دارد. ️

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه عنوان کرد: ۶۶۵ هزار حوله حمل و نقلی نیز در سال گذشته صادر شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۳ درصد افزایش نشان می‌دهد. ️

کهریزی، ۱۰ کالای اصلی جابجا شده استان کرمانشاه را مازوت، سیمان کیسه ای، سیمان فله‌ای، کلینگر، چغندر، کنجاله، سنگ سنگبری، گازوئیل، پلی اتیلن و خاک معدنی اعلام کرد. ️

وی افزود: استان کرمانشاه دارای ۲۱۱ هزار راننده فعال حوزه حمل و نقل کالا، ۲۲ هزار ناوگان وانت باری فعال و ۱۵ هزار کامیون حمل و نقل کالای برون شهری است .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • بررسی جداول لایحه بودجه ۱۴۰۳ در مجلس
  • مبادلات طلا ساماندهی می‌شود
  • توقیف بیش از ۲۲ تن کود شیمیایی ساخت اسرائیل
  • توقیف محموله ساخت اسرائیل در مرز ایران + جزئیات ماجرا
  • توقیف محموله صادراتی رژیم صهیونیستی در مرز بازرگان
  • لایحه پیشنهادی دولت برای وصول مطالبات دانشگاه‌ها از بنیاد شهید
  • مبارزه تیک‌تاک با لایحه ممنوعیت در آمریکا
  • جابجایی بیش از ۱۱ میلیون و ۷۶۱ هزار تن کالا توسط ناوگان حمل و نقل
  • کشف داروی قاچاق توسط مرزبانان هنگ تایباد 
  • کشف کالای قاچاق در دهلران