Web Analytics Made Easy - Statcounter

۱۵ کودک و نوجوان ایرانی موفق به دریافت دیپلم افتخار مسابقه بین‌المللی نقاشی نوازاگورا کشور بلغارستان شدند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، بیست‌ویکمین مسابقه بین‌المللی نقاشی نوازاگورا کشور بلغارستان در سال ۲۰۱۹ که با موضوع «آزاد» برگزار شد، از بین ۳۲۱۸ اثر از ۳۹ کشور جهان ۱۵  کودک و نوجوان ایرانی دیپلم افتخار این دوره از مسابقه را کسب کردند که در بین آن‌ها نام هشت عضو مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیز به‌چشم می‌خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، معصومه علیزاده ۱۳ ساله از مرکز کانون ارومیه و ساحل امینی ۱۲ ساله از مرکز بوکان هر دو از استان آذربایجان غربی، زهرا نوشانی ۸ ساله از مرکز کوشک استان اصفهان، مائده تقی‌زاده ۱۵ساله از مرکز گنبدکاووس استان گلستان، کوثر یزدان‌پرست ۱۳ ساله از مرکز پارس‌آباد استان اردبیل، فاطمه جوانمردی ۱۲ ساله از مرکز قهدریجان استان اصفهان، هانا حیات ۶ ساله و نهال دیده‌بان ۷ ساله هر دو از مرکز کانون بهبهان در استان خوزستان موفق به دریافت دیپلم افتخار از این دوره از مسابقه شدند.

کانون ۱۵ اثراعضای خود را در این مسابقه شرکت داده بود اما در این رقابت ۷ کودک و نوجوان کرمانشاهی نیز که آثار آن‌ها از سوی کانون ارسال نشده بود، دیپلم افتخار همین رقابت هنری را به‌دست آوردند.

در این فهرست نام هامون دولتی ۷ ساله، آریا احمدی و مهرسام شیری هر دو ۸ ساله، زینا کردی ۹ ساله، نگین محمدی ۱۰ ساله، مانیا صدوقی ۱۳ ساله و  ستاره خوش سوزان ۱۶ ساله به‌چشم می‌خورد.

پایان پیام/31

منبع: شبستان

کلیدواژه: کشور بلغارستان مسابقه بین المللی نقاشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان دیپلم افتخار ساله از مرکز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۹۶۶۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری سلسله نشست‌های هفتگی خانواده در کانون پرورش فکری کرمانشاه

محمد خیاط زنجانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بر اساس تفاهمی که بین کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه و اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه حاصل شده، سلسله نشست‌های خانواده در چهارشنبه هر هفته در مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه برگزار می‌شود.

وی افزود: خانواده به عنوان ضلع سوم تربیتی از اهمیت بسیاری برخوردار است و ما همواره بر حفظ بنیان خانواده و تحکیم آن و اهمیت خانواده محوری در کانون، تاکید داشته‌ایم.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه تصریح کرد: بر همین اساس بر آن شدیم تا در مجموعه برنامه‌های کانون استان بحث خانواده‌محوری را پر رنگ‌تر از قبل پیگیر باشیم و نشست‌های آموزشی متناسبی را به صورت منظم برگزار نمائیم.

زنجانی تاکید کرد: با توجه به نقشی که خانواده به عنوان پرورش دهنده‌ی نسل آینده ایفا می‌نماید ما نیز به‌عنوان یکی از اثرگذارترین نهادهای تربیتی وظیفه داریم در این زمینه قوی‌تر ورود پیدا کرده و اقدامات لازم را به انجام برسانیم.

کد خبر 6080426

دیگر خبرها

  • اجرای برنامه‌های شاد برای کودکان و نوجوانان خرم آبادی
  • وجود ۳۷۰ هزار دانش‌آموز در استان کرمانشاه
  • تمدید ثبت‌نام اینترنتی کارگاه‌های برخط ملی و استانی فصل بهار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان
  • تمدید ثبت‌نام اینترنتی کارگاه‌های برخط ملی و استانی فصل بهار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان 
  • افزایش ۷۰ درصدی تعداد تولدها از مادران غیر ایرانی در ۴ سال
  • نقش مهم کانون پرورش فکری در مناسبت‌های فرهنگی
  • محک میزبان «سرزمین جدید»
  • تشکیل باشگاه کتابخوانی در ۱۲ باب از کتابخانه‌های کانون مساجد زنجان
  • تماشاخانه سیار کانون میهمان کودکان و نوجوانان خرم آباد
  • برگزاری سلسله نشست‌های هفتگی خانواده در کانون پرورش فکری کرمانشاه